søndag 30. august 2009

Trekningen

I kveld skal jeg i jentebursdag (det er vel egentlig damebursdag, men vi liker å kalle oss jenter, hehe), og jeg gleder meg! Det er alltid så koselig å treffe venninnegjengen, prate om alt og ingenting og spise noe godt. Mange av venninnene mine er over gjennomsnittet interessert i interiør, så det blir vel litt interiørsnakk også. :) Og selvfølgelig gave med interiørrelatert innhold. 

Før jeg drar vil jeg igjen minne om trekningen min. Nå er det siste sjanse for å melde seg på, og det er fremdeles plass til fler! Ida skal hjelpe meg med å trekke vinnerne i morgen tidlig, og jeg regner med å kunne avsløre dem her på bloggen midt på dagen en gang. 

Tvi tvi, og ha en herlig kveld!


9 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Kos deg i bursdag :)

Hilsen Margrethe

Monica sa...

kos deg masse med jentene:) Blir spennende med trekning imorgen, jeg trekker jo ogå da:) Gleder meg masse til å annonsere vinnere og sende pakkene avgårde:) Er kjekt å kunne gi bort noe, like kjekt som å få noe synes jeg:) Ønsker deg en videre fin søndagskveld:) klem monica

Elis@beth sa...

Kos deg masse i bursdag!!!!

Klem!

Anonym sa...

Kos dere:-)
Gleder meg til trekningen din, håpe håpe...!
Klem , Hege.

Mor og datter sa...

Kos deg masse :-)
klem klem

Hulda sa...

Spennende!Blir artig å se hvem som vinner hos deg!

Silje sa...

Lite osm er så koselig som en anledning til å samle venner!:) En kjempeflott blogg du har, håper det er greit at jeg legger deg til blogglisten min:)

et kjært hjem sa...

Veldig fine puter i sofaen...hadde du de når jeg var der? Tenk å ikke legge merke til de, LEKRE! La forresten inn en kommentar til på konkurransen din. Klem

Anne-Grethe sa...

Kjempefin blogg - takk for titten! :-) Kom tilfeldig inn via en annen blogg - det er veldig spennende med sånn tilfeldig surfing! :-)
Ha en fin dag!