tirsdag 31. juli 2012

Sommerlig hentesett


Svigermor er veldig flink til å strikke, og til Nora har hun strikket dette nydelige hentesettet i bomullsgarn. Body, sokker, bolero og lue. Jeg syns den duse ferskenfargen er så fin! Det hvite settet er fra hefte nr. 210 Dale Garn, og bodyen med sokker er fra hefte nr. 257 Dale Garn.

Vi har vært på vår aller første trilletur med Nora i dag; til butikken for å kjøpe is. Det er deilig å kjenne at bekkenløsningen begynner å forsvinne, og at jeg kan gå uten smerter. Den nye vogna er fantastisk, så det skal bli mange trilleturer framover. :) 

Ha en herlig dag!


hilde

27 kommentarer:

Kikkis planet sa...

Så nydelig hentesett, på perfekt baby! Det er fantastisk med slike hjemmestrikkede gaver, man merker på en måte omtanken som ligger bak ekstra dypt! Kos dere på trilleturer fremover!

MittLilleHjerte sa...

Helt nydelig!:)
Heldig du er som har en så flink svigermor til å strikke:)
Jeg ble forresten akkurat ferdig med mitt strikkeprosjekt til babyen som jeg la ut på bloggen min i dag:) Litt fornøyd egentlig, hihi
Kos dere masse i den deilige tida som kommer:)
Goklæm

Johanna sa...

Så sött!

Ha en härlig dag,

Kram Johanna

Tonje Merethe sa...

Så nydelig!!
Og så nydelig Nora er..
Nyt babytiden.
Tonje Merethe

Tonje Merethe sa...

Så nydelig!!
Og så nydelig Nora er..
Nyt babytiden.
Tonje Merethe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så herlig sett ♥

Svigermoren min er også en kløpper med pinnene, og strikker til vår lille frøken nå :)

Esther Christina sa...

så nydelig hentesett! Og ferskenfargen var bare rååålekker! Kos deg med det lille vidunderet ditt:)

Anonym sa...

Så nydelig sett,heilt knallskjønnt og så herlige baby:)
Kos deg masse!
Klemklem

Drømmeboden sa...

Så koselig hentesett! hjemstrikket tøy er bare gull! :-) Fikk nesten nyfødt babyfølelse av bildene dine ;-)

Klem Ranveig

Kirsti sa...

Kjempefint. Mamma strikket også hentejakke til pjokken, og den kan han nok bruke i oktober en gang. Ikke så lett å beregne størrelser på disse små. Veldig koselig med noe hjemmelaget ;)

Kirsti

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ååå, har du sett!! Nyydelige klær!!!

HjemmeKos sa...

Å, helledussen...noe så søtt!
Kjenner at jeg gleder meg ikke noe mindre til vår lille prinsess kommer om noen uker (forhåpentligvis!!)- når jeg ser slike små nurk...

Kos deg ;))

Lisbeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lisbeth sa...

Nydelig frøken, og kjempesøtt hentesett <3

Lithe

Lisbeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

For ei nydelig lita tulle:) og for et skjønt og personlig hentesett:)
Kos dere masse

Klem Merete

Living laVida sa...

Hei :)

Nydelig liten jente i et herlig strikkesett,så skjønn farge på det!Et fint alternativ til rosa!
Ang. de merkelappene og testing av de, så hold 2 av 4 lapper seg på i vask...men om det er pga av jeg ikke leste bruksanvisning hvor det sto at jeg skulle vente 4 timer før jeg vasket eller at de bare ikke henger godt på, det må jeg teste videre på :) Har ikke tid til å lese bruksanvisninger...
Snart skal neste testplagg i vask, etter å ha fulgt bruksanv. så da får vi se!
Kos deg på trilleturer fremover :)

Moccamamma sa...

Gratulerer med en skjønn liten Nora! Nydelig hentesett :)
Så bra at du er fornøyd med vogna! Jeg hadde en sånn til minsten, og var kjempefornøyd. Den triller lett selv om den er stor og solid :) Ha fine augustdager!

Hilsen Moccamamma :)

Anonym sa...

Kjempenydelig! Kan du spør svigermoren din hvor hun har kjøpt tyllbåndet? :)

Lene i Annekset sa...

Så nydelig! :) Kos deg med den lille, så håper jeg du blir bedre i bekkenet snart! Flott vogn du har til din lille prinsesse! :)

Lotte sa...

Nydelig! :)

Tove `blogg verden sa...

Vakkert :) NYT dagene som 3 barns foreldre :) Hærlig!!
klem Tove

Tessi sa...

Å herlighet!! Det er det nydeligste hentesettet jeg noensinne har sett! Og nydelig bebis og selvfølgelig:)

klem Tessi

Svalbardstrikk sa...

For et nydelig sett!

Marthe sa...

Herlighet så nydelig! :)

Marthe sa...

Herlighet så nydelig! :)

Beate sa...

Nydelig sett! Hvordan har du fått til at luen ligger inntil hodet, åsså står det en kant ut litt bak. Har dere endret på oppskriften? Eller han hun en tynn lue under den som er strikket? Uansett veldig skjønt ��