lørdag 8. august 2009

Gave i posten!

I dag fikk jeg en veldig koselig gave i posten. Det er så gøy med fint innpakkede gaver! Ida fikk æren av å pakke opp, og for en glede det var. :) Min fine Georg Jensen hjertenøkkelring som jeg vant i en trekning hos Et glimt av M. Tusen takk for gaven, kjære M! 

"Duken" er et koppehåndkle fra GreenGate. I kveld er det filmkveld hos oss, men først skal jeg lage litt mat til mannen som snart kommer hjem fra tømmerhogsten. Og hipp hurra for meg! Jeg har nemlig rydda og vaska soveroterommet vårt. Endelig er det gjort, og det er verdens beste følelse! Jentene var hos svigers så jeg fikk litt arbeidsro. Jeg brukte fem effektive timer på å bli ferdig, så dere kan jo tenke dere hvordan det har sett ut der inne... Bilder kommer i morgen. Så får dere ha en koselig kveld der dere er. Smil!


6 kommentarer:

Jannicke sa...

Utrolig godt med slik opprydding!!! Kjenner den følelsen du beskriver...
Har ryddet i massevis jeg og.. og vasket.. nå nærmer det seg klart for innflytting etter vårt sommerprosjekt i gangen ;o)

Klem J.

mi-rachel sa...

bra jobba!

Anonym sa...

Godt å få orden, da har du jammen vært flink, det blir hyggelig å få hjem kjæresten da!
Nydelige Maileg du viser i innlegget under, helt herlige!
Ha en fin filmkveld jordbærpiken!
klem

Monica sa...

høres ut som en god følelse med slik opprydding, da er det godt å sette seg ned å nyte synet og resten av kvelden etterpå:) Flott nøkkelring, kejkt å få pakke i posten i motsetning til andre kjedelig brev og regninger! Gleder meg til å se resultatet imorgen:) ønsker deg en nydelig kveld:) klem monica

Solveig sa...

Så godt¨å få rydda og vaska! Det er kjempedeilig å legge seg i nytt sengetøy :-) Trenger en saftig vask her i huset også. Det blir bare et salig kaos når man maler og pusser opp!

Ønsker deg en flott søndag!

Klem fra Solveig

Myhome sa...

Herlig med store opprydninger, spesiellt når de er ferdige:)
Syns det vanskeligste med opprydning er å komme igang...
Kjempefin nøkkelring!
Ha en fin søndag!