mandag 25. juni 2012

Gratis print til deg fra meg

Tusen takk, folkens, for alle gode ord om gaven jeg lagde til de ansatte i barnehagen. :) Blir jo så glad! Her er en liten gave fra meg til dere; printet med diktet "Alt jeg egentlig trenger å vite lærte jeg i barnehagen" av Robert Fulghum. Har fått noen forespørsler om hvordan jeg laget det, og om jeg kan sende pdf-filen på mail o.l., så da legger jeg det heller ut her så de som vil kan bruke det.

Jeg lagde det i Photoshop, og aner dessverre ikke hvordan man kan gjøre lignende i vanlige tekstredigeringsprogrammer. Kom gjerne med tips i kommentarfeltet om du vet det! 

Vil du ha printet; trykk på bildet for å åpne i nytt vindu, og lagre det på datamaskinen din eller print ut direkte. Værsågod!


hilde

23 kommentarer:

Hulda sa...

Det var jo kjempestilig! Det er jo så sant som det er sagt. :)

Anonym sa...

Det var så fint,skal jammen printe det ut:))
Fin mandag til deg!

Anonym sa...

Tusen takk :-)
Du er jammen meg utrolig snill :))
Fortsatt fin sommer til deg
Hilsen Lene

Brunt sukker sa...

å kor flott dette var !!tusenn takk klem Eli:))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Takk for delingen! :D

ANETTESHUS.COM sa...

å, så fiiint ! Takk for at du deler :)

Ha en super uke !
KLEM

HjemmeKos sa...

Å, tuuuusen takk!! Det var så fint ;)

Anonym sa...

Kjempefint:-)veldig koselig gave du lagde, vist i forrige innlegg. Det var så personlig og fint:-)Takk for at du deler.

En super uke til deg!
Klem Vigdis

eventyrLise sa...

Så snill du er :-)
Takk

Anonym sa...

Hei!
Så koselig at du deler det med alle oss:)

Klem Merete

Anonym sa...

Tusen takk for at du deler:) Nydelig print!

Anonym sa...

Så snill du er som deler dette med leserne dine :)Jeg vet at det tar tid å lage sånt. Tusen takk!
Bare en liten korrigering :Han heter Fulghum, ikke Fuglhum ;)

Ingunn

Unknown sa...

ÅÅÅ, guri malla!!! Tusen, tusen takk, Ingunn, for at du gjorde meg oppmerksom på dette!!! Skikkelig tabbe fra min side. Nå har jeg iallefall ordnet opp i det, så nå skal det være riktig. TAKK for at du sa ifra! :)

I Det Lille Grå Huset sa...

Så flott!
Denne skal jeg låne og ta med i årsplanen for neste barnehageår!
Takk =)
Ha en fin tirsdag =)
Klem Line

mo9ca sa...

Tusen takk - det var knallfint! Det skal jeg jammen printe ut og rammen inn!!

Ha en flott dag videre!
Klem fra Monica

Anonym sa...

Tusen takk! Så snill du er som deler! Regner med at det har tatt litt tid å få teksten så fin.
....print... Og snart opp på veggen her hos oss. :-)
EU

Anonym sa...

Så vakkert, jeg ble helt rørt jeg, dette skal gis i min barnehage! Tusen takk både for dikt og fin blogg.

Linda S sa...

Takk for den fine plakaten, eg tenker å kanskje printe den ut i lite format og bruke den i familiealbummet vårt :)

GodTid sa...

Takk for en fantastisk idé! Tror jeg må lage min egen lille versjon! Nydelig blogg du har!

Anonym sa...

Den er sendt til mannen så han kan printe den ut på jobb! ¨

Tuuuuusen takk, du er flink!
Hilsen ny fan! :)

Venke Synnøve sa...

Eg har prøvd å lage dette i word, men det blir ikkje så fint som ditt...så eg skrive nok heller ut ditt. Eg har ei jenta som kun har to veker igjen i barnehagen nå :)
Ha ei fin helg :)

Anne Lill sa...

Hei!Tusen takk for et flott print!! har laget et kort med det hvis du har lyst til å se så ligger det her... http://annelillskortlaging.blogspot.no/2013/07/avskjedsgave-til-barnehagen.html

Ideriik sa...

Dette var helt fantastisk skrevet :-)