tirsdag 25. august 2009

Trekning!

Denne uka vil jeg ha en liten trekning gående for mine kjære lesere for å feire over 10 000 besøkende på bloggen min. Alle er hjertelig velkomne til å melde seg på. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar til dette innlegget. For deg som ikke har Google-konto, kan du legge igjen kommentar som anonym og skrive navnet ditt i kommentaren. 

Den som har blogg og har lyst til å linke til konkurransen i bloggen sin får en ekstra gave med i posten hvis du vinner. Husk å si ifra til meg hvis du linker. :)

Jeg kommer til å trekke to premier. Førstepremien er ett stort og to små sinkhjerter fra Bloomingville, og et koppehåndkle fra Greengate. Andrepremien er fire små eggevarmere fra Lisbeth Dahl.

Jeg trekker vinnerne på den aller siste sommerdagen i 2009, dvs. mandag 31. august. Lykke til alle sammen!

Ønsker dere en flott uke.


145 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

God morgen jordbærpiken!

Gratulerer myye med mange besøkende!! Så moro, det er en herlig grense som otiverer bare enda mer. Kjempestas, det synes jeg alltid selv :)

Jeg satt og Så på den fine vedkurven din, fin i fargen og veldig billig. Takk for tipset!

Du, jeg ville spørre deg om noe. Av og til mister jeg oversikten over de nye bloggene, og det er mange innom som jeg rett og slett ikke finner veien tilbake til. Har du hørt om en bloggejente som kaller seg for datt?? Finner ikke noe inne hos NIB....

Ha en nydelig dag, håper solen skinner!

Klem Aina

MODERN COUNTRY sa...

Neimen herlighet da, vi var inne hos hverandre på samme øyeblikk!! hihi :))

Takk, du er så god, godklem

Aina

Elis@beth sa...

Så koselig trekning! Jeg linker deg på bloggen min jeg!!

HÅPE HÅPE!!

Klem!

meaningmoon sa...

flotte premier! Gratulere med 10 000:) Ha en trivelig dag!
Klem!

Pink lady sa...

Gratulerer med så utrolig mange besøkende! Koser med masse med bloggen din, og de hyggelige kommentarene! Ha en strålende dag! Hilsen Pink Lady som allerede har vært og handlet på Fretex;)

Simple Lovely sa...

Gratulerer med 10 000 besøk, det er bra gjort det!

Flotte premier, den som vinner er heldige. Må jo bare melde meg på:)

Huske du var en av de første jeg "møtte" her i bloggverdenen, det er jeg glad for-er så koselig med Jordbæroppdateringer:)

Ha en fin dag! Her er det barnehagestart, spennede-men moren er litt nervøs;)

Klem

Christine sa...

Gratulerer med 10000 besøkende i jordbærland. Du har en utrolig inspirerende og søt blogg. Keep up the good blogging! Koselige premier du deler ut=)

Ha en fin dag!

Klem Christine

krinkelkroken sa...

Grattis med 10 000 besøkende!
Kjempefine premier du har:)

AK sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen, og satser på å vinne dagen før min fødselsdag!!Herlig blogg du har! Ha en fin dag, klem fra AK;)

aase sa...

Ikke rart du har så mange besøkende,det er alltid noe nytt og spennnede når man kommer på besøk jo!! Jeg linker gjerne til deg på bloggen min.

Ps.Har en trekning hos meg og, om du ikke allerede er med da...

Klem Aase

Cecilie sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! For noen flotte premier! Nydelig! :)

Klem, cecilie

Hanne sa...

Gratulerer med så mange besøkande!
Melder meg på i konkurransen:)

Supert tips om smykkeoppbevaring lenger nede her, det skal eg prøve meg på!

Emmas Verden sa...

gratulerer..her er det så koselig at klart det kommer mange innom deg ;)
ha ei fin uke!!!
klem Anne***

Kjersti sa...

Takk for at jeg fikk bli medlem og grattis til deg med mange besøk!!!
Ha en fiiin tirsdag. Kjersti

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

å so koseleg :) eg er med, og eg linkar :)

Klem M :)

Idun // Breidablikk sa...

Jeg er gjerne med!! Utrolig flotte premier!! :D

Og bloggen din er vel verdt et besøk, så jeg skjønner godt at det er flere, i likhet med meg, som stadig kommer tilbake :D

Linking skal bli ;)
Du er linket til i margen hos meg, men skal snekre ett lite innlegg også ;)

AM sa...

Hei! Så mange besøk, det skjønner jeg godt - du har en skjønn blogg :)

Har faktisk aldri vært med på sånne konkurranser før, så da hiver jeg meg med! Kan gjerne linke til konkurransen din fra bloggen min, men får jeg lov til å bruke et bilde fra posten din da?

Ha en forteffelig dag, klem AM :)

Fågel Blå sa...

Gratulerar till alla besökare, jag vill jättegärna VARA MED OCH TÄVLA om dessa fina saker
Kram Kathrine

idyll sa...

Oi, gratulere! Det er jo utrolig bra:)
Vedkurven din var kjempefiiin... Har jo søren ingen ovn.. Men passer kanskje fint som kurv for strikketøyet:)

Ha ein strålende dag!

Jorid + NOE Blog sa...

Juhuuu, jeg er med! :-D <3

Anonym sa...

Hei.
Gratulerer med maaaange besøkende i bloggen din.
Flotte premier du deler ut.
Ha en fin dag.
Marit S

Anonym sa...

Gratulerer så masse med alle besøkende, er jo så utrolig inspirerende når man ser at bloggen blir besøkt.

Jeg blir gjerne med i konkurransen din og har også linket til deg på bloggen min.

Ha en nyyyydelig dag.

Klem Jeanette

Silje Kristin sa...

Gratulerer med så mange besøkende, jeg er innom her ofte jeg også, kjempefin blogg har du :)

Skal linke til konkuransen din =)

Ha en flott dag :)

M sa...

Hei hei!
Jeg blir gjerne med!!
Og håper du kommer innom, og vil være med på min utloddning også!
Klem,M

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Gratulerer med så mange besøkende!Jeg er gjerne med på trekning!

rosaengler ♥ sa...

Selvfølgelig vil jeg vøre med på en så fin konkurranse ♡
Gratulerer masse med så mange besøkende..
klemmer og skal selvfølgelig linke..

Tino sa...

Hei
Takk for hyggelig besøk :) Koselig blogg du har, og jeg vil gjerne bli med på konkurranse.

Ha en fin dag videre :)

Tino sa...

Glemte å si at jeg linker ;)

Besta sa...

Gratulere med masse besøk. Det er alltid hyggelig. Jeg blir gjerne med på trekningen.

Ta gjerne turen innom meg, der er også trekning på gang.
Ha en fin dag.
Klem fra Marilyn

C ♥ sa...

Så utrolig fine premier og gratulerer med masse besøk :) Legger en link hos meg også, og krysser fingrene :)

klem C

Grip dagen sa...

Telleren går fort.

Gratulerer med de 10000, og lykke til videre med mange fine jordbærinnlegg!

Klem Marit

MariMaja sa...

Hei og grattis med 10000 besøkende!!
WOW
Blir med på trekning av flotte premier;)
Linker selvfølgelig;)
Klem fra Maja

Monica sa...

jeg vil gjerne være med på konkurransen. Vil også veldig gjerne linke til konkurransen din, men har ikke andledning til det akkuratt nå:)

gratulerer med maaange besøkende forresten, dete r jo kjempekjekt:) koselig å vite at det er mange som titter innom bloggen og som virkelig setter pris på bloggen din:)

Flotte premier altså:) Ønsker deg en nydelig dag:) Klem monica

Lisas hjem og skatter sa...

gartulerer med så mange besøkenede :) vellfortjent!!! - for du har en superkoselig blogg! Og jeg er stadig her inne og "plukker jordbær" :)

jeg linker gjerne til deg!!! :)

ha en fin tirsdag!!!

klem/Lisa

Britaiskogen sa...

Hei, jeg stakk innom bloggen din og fant at den var søt og fllott, og så konkurranse da, det blir jeg med på!

Lykkeliten sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Jeg vil gjerne være med i trekningen

Janne sa...

Hei:)
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! Nydelig blogg du har, her må jeg innom oftere:)
Og tenk så flaks jeg har som kom innom akkurat nå som du feirer dine 10 000! Grattis:)
Linker deg opp på bloggen min!
Ha en fin kveld:)

Janne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Janne sa...

Ja, naturligvis er jeg med på trekningen din! Og så skriver jeg litt og linker på bloggen min også. Blir så glad av å være her på bloggen din - og synes andre må oppdage den også!

Mor og datter sa...

Hei!
og grattis masse med 10 000 besøk!! :-) så utrolig gøy..
jeg vil gjerne være med på konkurransen, linker gjerne jeg;)
ha en fin dag videre!!
klem klem

Hulda sa...

Så spennende! Jeg er gjerne med i trekninga av de flotte sakene. :) Gratulerer med så mange besøkende!

Høvebakken sa...

Hei! Fant bloggen din nettopp her om dagen ,la deg til på listen min så jeg finner deg igjen og kan følge med:) Kjempe fin blogg :)

Hege - BOLIGglede sa...

Oj oj.. trekning jo! Moro..
Jeg er med!
Linker også til konkurransen på bloggen min..
Ha en fin fin dag:)

Cecilie sa...

Gratulere med 10 000 besøkende på bloggen:-)
Jeg vil gjerne være med i konkurransen om så flotte premier. Linker til deg på bloggen min.
Ha en fortsatt fin kveld.

Armkroken sa...

Så koselig med konkurranse! Jeg har linket til deg - liker bloggen din godt!

the Folding chair sa...

Gratulerer med maange besøkende! La merke til eggeglassene dine, er de fra Bruka? har ikke sett dem før...
Fin blogg, jeg linker og legger meg til som følger :)

Mari Ann

Lotta sa...

hej,tack för söta ord hos mej,kul att du vill delta i min tävling.Självklart vill jag varamed i din tävling,såå fina priser,och jag länkar också.Jag kommer gärna in till din blogg igen.Kramisar lotta

Margrethes hus og hage sa...

Så gøy med trekning :) Det vil jeg selvsagt være med på. Søte premier du har funnet fram :)

Tirsdagshilsen fra Margrethe

Kristine Dall sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg vil selvfølgelig være med på konkurranse. Har lånt bildet hos deg og linket til konkurransen også ;)

thea.e sa...

WOW, gratulerer med så mange lesere! Du har jo en nydelig blogg,så ikke rart folk kommer tilbake og tilbake.. :O) Tusen takk for koselig hilsen hos meg, på sweet&shabby. Ønsker deg en strålende dag.

Jeg blir forresten veldig gjerne med i konkurransen. NYDELIGE premier! :O)

LYKKEBO sa...

Grattis!! For noen fantastisk flotte gaver!! Jeg slenger meg gjerne på her;)
Krysser............:)

Klem

Anonym sa...

Jeg er med! Gratulerer med mange besøkende. Håper du får en fin kveld!

Kristine Dall sa...

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på telleren. Nå tror jeg den skal være i orden. Ha en fin kveld!

Familien vår sa...

Flott side med utrolig mange bra tips, følger ivrig med :) Har også lagt til link i bloggen vår.

Hilsen Sissel

Nina sa...

Heisann:-)

Så flott blogg du har, og for noen flotte premier:-) Jeg ønsker gjerne å være med:-)

Ha en fortsatt strålende uke:-)

Med vennlig hilsen
Nina fra Stavanger uten blogg

Minamor sa...

Å du, og du så utrolig søte ting du lodder ut. Jeg har ikke sett bloggen din før, men jeg falt over linken på bloggen til RosaEngler, så nå skal jeg sette meg ned og lese. :)

Jeg blir gjerne med i konkurransen din, og linker til i bloggen min. Gratulerer med svimlende besøkstall!

Anonym sa...

Hei!
Har for noen uker siden fått øynene opp for denne koselige bloggen! Inspirerende!

Hilda BS

mi-rachel sa...

fint sinkhjerte!

Trultemor sa...

Er gjerne med ja:)
Koselig blogg du har!

Guttemamma sa...

Tusen takk for gode ord hos meg,det gleder skal du vite!! Da fant jeg deg...:-)
klem fra Anette

Helene sa...

Hei! grattis med så mange besøkende! Det er en kjempekoselig blogg å følge med på! Skader ikke prøve seg på trekning, så slenger meg med:)

Emmas Verden sa...

har fått inn masse fint fra Greengate..så nå er det bare å ta seg en tur ;)
klem Anne***

hjemme bra sa...

Hei.
Jeg vil gjerne vere med på trekninga di! :-)
Har linka til bloggen din med bilde frå bloggen min ;-)

Koselig blogg!!!!!

torleif ann karin sa...

Grattis med så mange besøkende. Jeg vil selvsagt være med på konkurransen din. Har ikke vært inne hos deg før, men her blir jeg nok, for du hadde en spennende blogg.
Linker til konkurransen din.

Klem Ann<3

AM sa...

Hei igjen! Nå har jeg skrevet et innlegg i bloggen min om trekningen :)

Hvitrose sa...

hei:)
Så kos at du var innom bloggen min å hilste på:))
veldig fin blogg du har!!Masse fint å se her ja!!:))
Hilsen fra Bente

Lill Therese sa...

Jeg blir med! Har linket til deg på bloggen min.
Så spennende med trekning -og så fine premier!

Lill Therese

Anneli sa...

Gratulerer så mye med 10000 besøkende, så gøy!
Konkurranser er kjempespennende så det blir jeg gjerne med på :)
Linker til deg!
Klem fra Anneli <3

Prosjekt husbygging sa...

Gratulerer med så mange besøkende.
Det betyr jo at du gjør en kjempe jobb og jeg er helt enig. Jeg vil også ha en slik paviliong :)

Kjempe flotte premier, så jeg blir gjerne med på trekningen. Har så smått begynt med min egen blogg, men vet ikke hvordan jeg linker konkuransen på min side?

Ha en fantastisk dag!
Lisebeth

Solveig sa...

En jorbærhilsen til deg! Gratulerer med de 10.000! Så flott blogg du har! Linker deg opp og ønsker deg lykke til.
Klem fra Solveig

Susanne sa...

For en herlig blogg! Jeg linker i bloggen min og krysser fingrene!

Trinemarine sa...

Gratulerer med over 10000 besøkende på den flotte bloggen din :)
Kjempeflotte premier i denne konkurransen :)
Har linket til konkurransen din på bloggen min: http://trinemarinemaruskomrei.blogspot.com/2009/08/konkurranse-hos-jordbrpiken.html

Ha en flott uke videre ☺

Moski sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende. Jeg tar gjerne et lodd hos deg.
Har også en liten konkurranse hos meg. Kanskje du har lyst til å melde deg på.
Ha en fin dag!

Jeanette sa...

Dette må jeg helt klart være med på:-) Jeg er følger og linker deg på bloggen min:-)
Gratulerer med de 10000,- Veldig bra! Stå på.
Klem J.

IfraLahell sa...

Herlig med konkurranse- selvfølgelig vil jeg være med i din :) Ønsker deg en flott dag !

Villa von Krogh sa...

Kanskje jeg er heldig & har vinnerflaks igjen? :)

Flotte ting du lodder ut!

Jeg linker til deg på siden min også.

Klem fra lille meg

Nina Kristin sa...

Gratulerer med så mange besøk! Jeg har ikke besøkt bloggen din tidligere, men nå skal jeg smuglese den innimellom jobbinga i dag ;)

Gro sa...

Hei der! Så hyggelig konkurranse du har! Jeg vil gjerne være med! Prøver lykken - tvi-tvi til meg (som sjelden har vinnerlykke), og jeg legger gjerne ut link også... Klem fra meg!

salige lavendel sa...

Sink-sakene var jo til å spise opp.Jeg tror jeg blir med.Vi venter i spenning på siste sommerdag og ser hvem av oss som får litt trøst for at sommeren er slutt.Ha en strålende dag og takk for hyggelig konkurranse med kjempefine premier:)

Kjersti L. A. sa...

Fin blogg! :-)

Sissel sa...

Gratulerer så masse! så mange besøk har nok jeg også - sånn i 2450 :D - regner med at nettsiden min lever lengre enn meg :)

Vinglefrøken sa...

Gratulerer med masse besøkende - fullt forståelig, forresten! Liker bloggen din :-) Blir gjerne med i trekningen av de fine premiene dine også. :-)

En hvit drøm sa...

Heisann:)

Jeg vil gjerne være med på trekningen din. Så straks har jeg en link på plass hos meg.
Veldig fin blogg du har forresten:)

Anonym sa...

Gratulerer til alle besøkende!
Jeg blir gjerne med i trekningen av de superfine premiene. :)
Hilsen Nina Christin

Anonym sa...

Gratulerer med mange besøkende, og takk for en inspirerende blogg! For første gang hiver jeg meg med i en slik konkurranse, kunne ikke motstå med de flotte premiene..!

Hilsen Else

Therese Dorthea sa...

Gratulerar med så mange besøkande. Det er stas!
Flotte gåver du har!

Eg har linka deg på bloggen min :-)
Så krysse eg fingrane!

Ønske deg ein god onsdag!

Klem Therese Dorthea

prinsesselinn sa...

hei på deg, vil gjerne være med på trekningen din jeg;)
og linker til deg på bloggen min;)
ha en fin kveld.

Havets Datter sa...

Gratulerer med så mange besøkende :O)
Jeg vil selvfølgelig være med i trekningen!

Klem Karina

Anonym sa...

Det er en skikkelig koselig blogg du har, kjære du:)mamman

Marte Marie sa...

masse gratulerer med mange besøk...
gleder meg til en dag å ha like mange :)

Anonym sa...

Veldig koselig og inspirerende blogg du har.
Jeg henger meg med på konkurransen.
Hilsen Yvonne
yvonne_a89@hotmail.com

Jannes lille sted sa...

Gratulerer med 10 000 besok:) Bli med i trekning jeg.
Ha en fortsatt fin dag

Unknown sa...

Grattis med det store tallet.
Også så flotte premier da. Jeg tar mer enn gjerne imot noe slikt.

Klem fra Tina

Englefryd sa...

Grattis med så mange besøk. Jeg vil også gjerne være med:-)

Klem

Kristin sa...

Gratulerer med så mangen besøkende! Det skjønner jeg godt, for du har en herlig blogg!! Hiver meg på jeg også, selv om jeg ikke har blogg, men følger med deg for hvert innlegg:)

Ha en fin dag!

Hilsen Kristin H.

Sommerlyst sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende - er mange det!!

Fine premier som jeg gjerne vil være med i trekningen på!!

Klem M

Balke gård sa...

Å, så fine premier fra deg, da!! Jeg VIL vinne;-) Ønsker deg en fin dag i jordbærriket ditt! Klem, Marianne

Anonym sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende:-)
Og så fine premier( tror jeg vet hvor du har handlethe he..?)
-jeg vil være med!
Ha en kjempefin dag, klem Hege.

tani sa...

gratulerer så mye med så mange besøk:)
jeg tittet på de vakkre englene dine og tenkte at jeg var like heldig som deg som har fått en slik av min mamma.

har lagt deg til i mon blogg liste og håper at det er greit?
tani

Lene sa...

nydelig blogg du har med flotte bilder!
Inspirerende å være innom deg!

Lene.

Unknown sa...

Vill gärna vara med i utlottningen din. Länkar på min blogg.

rod i hob sa...

Så søt blogg du har :-)
Gratulera med 10 000!! Dei neste 10 000 kjem nok veldig fort...
Eg er gjerne med i konkurransen, å har lagt ut link frå sida mi :-)

Ha ein superduper torsdag

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Gratulerer med så stort tall! Du har jo en veldig hyggelig blogg, så det er ikke så rart at mange vil innom. Følger og har laget link på siden min. Klem Jorunn

Grethe sa...

Så lekre gaver du har på din give away. Gratulere med 10000 besøkende. Jeg lager en link på venstre side i bloggen min og informerer om din give away. Jeg krysser fingerene og håper jeg vinner - du har flotte gaver.

et kjært hjem sa...

Så gøy, og for noen herlige premier! Jeg linker selfølgelig til deg på bloggen min skjønne du :)Du har en superkoselig og inspirerende blogg, skjønner godt at så mange vil lese den :) Prøvde forresten å lage de browniscookisene til Kristina og Dan. Men jeg pratet i vei og tok selvfølgelig to dl med olje istedenfor to ss. He, he...hadde heldigvis en pakke til å hive opp i. MEN ER DET VIRKELIG MULIG! De ble nå heldigvis gode, men dine var mye, mye bedre! Klem

Else M@rie sa...

SÅ utrolig artig å få så mange besøkende!

Slenger meg på jeg også, linker i bloggen min også!

www.familien.tjelle.net

Mia sa...

Hei og hå, jordbærpiken! Jeg hiver meg på konkuransen, jeg. Så flotte premier å vinne, fikk lyst på dem alle sammen. Men jeg ser at jeg ikke er alene om det, så sjansene er vel små... men skulle jeg vinne så er det helt kalrt at jeg ville prøvd meg på Lotto også da...

Takk for dine alltid så koselige hilsener i bloggen min. De gjør meg så glad og jeg sertter stor pris på dem.

Anne sa...

Hei hei!
Gratulerar med pågongen på bloggen:)
Eg vil sjølvsagt vere med, og linkar til deg på bloggen min!
Helsing Anne:)

Anonym sa...

Oj, så spennende! Vil gjerne være med på trekningen. Kjempekoselig blogg du har..... Hilsen Borgny

A-H sa...

Så fin vedkurv, de har hatt så mye fint på Kid i det siste;)

gratulerer med så mange besøk:)

ha en flott helg!

Living laVida sa...

Heihei!
Gratulerer så mye med så mange besøkende!Er jo veldig forståelig, du har jo en kjempekoselig og fin blogg! :)
Så flotte ting du lodder ut da!Får bra krysse fingrene for litt vinnerlykke ;)
Linker til trekningen på siden min også jeg!
Ha en fin fredag!
Klem

Britt sa...

Jag vill vara med och jag länkar.

Kram Britt

Lene sa...

Jeg linker til deg i bloggen min, og er med i trekningen sammen med hverfall 112 håpefulle andre:-). Ha en fin kveld.

Trinemor sa...

Hei snuppa!!
Jeg sjekker bloggen din hver dag, så kanskje jeg skal hive meg på trekningen.. har bare utsatt å slenge inn kommentaren.. så her kommer den, du fantastiske svigerinna mi!!! Krysser fingrene for at jeg blir den heldige...!!
Klem den gravide...

Magdalena sa...

så søtt innlegg øverst...
ja klart eg vil være med i trekning,- første gang eg besøker deg,-
go klem ,magny

Missfryd sa...

Så herlig blogg du har:-)
Jeg prøver gjerne lykken på trekning din.
Jeg har også en konkurranse hos meg. Ta en titt dag vel:-)

Ingunn sa...

Grattis med 10 000 treff!
Etter en liten vandring i bloggen din skjønner jeg godt at så menge har besøkt deg!
Likte den nye vedkurven din!

Klem fra Ingunn

Kari sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg vil gjerne være med i trekningen på så fine premier:)) Jeg har selv en konkurranse gående hos meg, og du er hjertelig velkommen til å være med.
Klem Kari

Emmas utsikt sa...

Jeg må jo bare melde meg på og linke fra min side. De hjertene gikk rett i hjertet på meg!
Og gratulerer til 10.000. Jeg er så ny på bloggen så jeg er glad bare 1 er innom. :)

solglimt sa...

Heisann! Kjempekoslig og fin blogg du har! Alltid like spennende med trekninger, så eg kaster meg inn! Eg har linka deg på bloggen min:) Ha ein fin kveld! Monica

Shus sa...

Eg kaste med på konkurransen litt i siste liten! Eg linkar gjerne på bloggen min!!

furulunds lantliga sa...

Vilken underbar blogg med såå fina bilder.jag blir så inpirerad.
Och vilka priser dom vill jag jättegärna vinna!!!

Ha en riktigt trevlig helg

Kram Ninna

Blåbærtua sa...

Jeg gleder meg over å ha funnet din kjekke og fine blogg. Gratulerer med 10.000 besøkende. Jeg vil gjerne være med på trekningen. God helg!

Home By Virginia sa...

Heisann :)

Jeg blir gjerne med og feirer...!!! Over 10.000 besøkende er jo fantastisk bra...

Ha en strålende helg... :D

Klem fra Malin Virginia

P.s. jeg har en konkurranse gående inne hos meg... Du er <3-lig velkommen til å bli med...

Spurven sa...

Hei, jordbærpiken!

Jeg har vært her og tittet litt i bloggen din - jeg liker det jeg ser!

Nydelige ting du lodder ut, så jeg vil gjerne være med.

Jeg linker til deg, God helg!

Anita sa...

Dette var koslig konkurranse med fine premier. Gratulerer med fit besøkstall, gleder meg å følge med videre.

Nostalgia sa...

Grattis med masse besøk ! Klart jeg vil være med :-)

Klem, Nostalgia

Anonym sa...

god lørdag, jeg har ingen blogg men leser din og flere andre sin med stor glede får masse inspirasjon!
flotte premier. Sidsel /
sidsel90@hotmail.com

Marthe sa...

Jeg vil gjerne bli med. :)

Gratulerer med besøkstallet! :)

www.mariusogthomas.blogspot.com

Evy sa...

Gratulerer med jubileet. Du har en fin blogg og jeg vil gjerne bli med på konkurransen din :-)

Two sa...

Gratulerer med mykje besøk i denne koselige bloggen din. Kjenner smaken av nyplukka jordbær med det same eg kjem inn på sida di!

silje-sin sa...

Jeg må forte meg å bli med i konkurransen! Så fine premier! Må hoppe i dusjen nå, og gleder meg til å lese de nye innleggene dine senere;) klem fra silje.

gudlaug sa...

Jeg er en av de "anonyme", men syns du har en flott blogg.Ser ut for at det er mange andre som mener det samme;).

LeKaQuilt sa...

Hei, Jeg er gjerne med - og jeg legger inn en link på bloggen min!

Martine sa...

Gratulerer så mye:-)

Slenger meg med på konkurransen her jeg:) veldig fine ting du lodder ut også, Elsker alt som har med Green gate å gjøre:)

ha en fin fin søndag:-)

Ann-Cathrin sa...

Puuhhh;) Der rakk jeg akkura å være med! For noen flotte premier! Ha en god kveld:)

Berit sa...

Fin blogg du har, vil nok stikke innom her.
Klar for å være med på trekning.
Kanskje jeg er den heldige.

Klem Berit

Marita sa...

Hei:)

Kjempeflott blogg og nydelige bilder! :)
Jeg vil veldig gjerne bli med på denne flotte konkurransen:)
Titt gjerne på vår blogg:
http://famstadsnes.blogspot.com/
Ha en strålende kveld:)

Fru Bakken sa...

Kjempe koselig blogg du har:o)
Jeg vil også bli med i trekningen:D

Klem Åshild

Honningdal.jr sa...

wow, dette var populært! :)
Bloggen din er kjempeflott! Titter innom hver dag! Du er jo veldig flink til å oppdatere!

Unknown sa...

Okey, da prøver eg lykken! Er jo veldig ofte innom deg og gleder med til/ og over kvar gang:-), men er visst ikkje særlig flink å kommenetere. Synes du har en kjempe-fin blogg og blir skikkelig inspirert av den
Takk forresten for en veldig koselig kveld og kjempe-flott gave.
Klem fra Ingrid

Myntebo sa...

Gratulerer med mange besøkende! -jeg er en av de som ofte er innom deg og jeg vil selvfølgelig være med i trekningen!!! + jeg linker!

Tvi, tvi!

et kjært hjem sa...

Kjære Hilde...jeg har glemt å linke til konkurransen din...sorry...og et mindre lodd på meg :) Takk for en veldig koselig kveld igår, gleder meg til neste gang!

Unknown sa...

Gratulerer med så mange besøkende!!
Flott blogg du har forresten:)

Jeg er gjerne med, jeg linker i tillegg:)

Monica.

Unknown sa...

Hehehe, ser jo nå at jeg var for sent ute:P