fredag 21. august 2009

Kveldens gjøremål

Mannen min er hos en kamerat i byen og ser på Big Bang og Timbuktu live i kveld. Det er Jugendfestivalen i Ålesund, og scenen er vendt mot kameratens veranda. Ganske perfekt. Så jeg har nettopp vært på videosjappa og leid meg to filmer. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok to, for det kommer til å bli så sent at jeg ikke orker å se begge uansett. Men det er alltid så koselig å leie to filmer samtidig, og glede seg til å se dem, så det var nok derfor jeg gjorde det.

Godteriet dere ser er bare en liten del av en enorm godtepose jeg kjøpte med meg hjem. (Godteriet på Mix er jo verdens beste etter min smak!) Syns det var litt flaut å betale for den i kassa. Jeg kjente en trang til å si til kassadama at det ikke er jeg som skal spise opp alt alene, altså! Men jeg gjorde det ikke, for det hadde jo rett og slett vært løgn. Jeg har faktisk tenkt til å spise opp alt alene, nettopp fordi jeg har leid meg to filmer, og det er så koselig. Så får mannen kanskje smake litt når han kommer hjem. Hvis han er heldig.

Håper dere får en like koselig kveld som jeg skal ha. :)


13 kommentarer:

Lene sa...

Ser ut som du får en fin kveld!
Kos deg!

Lene.

mi-rachel sa...

smågodt!
me like!
kos deg.

Margrethes hus og hage sa...

Haha, har ofte følt det sånn når jeg har handlet godteri :) Hos meg er det mer sjokolade som går ned på høykant... En stor Stratos varer ikke veldig lenge :)

Kos deg med filmer og godteri! Hilsen Margrethe

charm design sa...

Tusen takk,god helg til deg også.

Hanne sa...

Ah. Her var det duket for en prima aften!
God helg :-)

IfraLahell sa...

Håper du hadde en deilig kveld i går. Ikke noe er som en stor pose smågodt og en god film!!

Silje Kristin sa...

Det så veldig koslig ut :)
Var filmen(e) bra ?
kosa meg med sjokolade, vin og film igår jeg også ;)

Elis@beth sa...

Så koselig du har hatt det!!! De filmene vil jeg også se-var de bra??

Ha en fin helg!

Klem!

Jorid + NOE Blog sa...

Håper du fikk en fin kveld ? :-) Og jeg skal si meg enig, ingen andre butikker har så godt smågodt som MIX! Jobbet på MIX-kiosk i 4 år så det skal være sikkert ;-) Hehe! Ser du har mange av mine favoritter der i skålen!

Nå skal jeg straks på kaffedate med en vennine så skal vi på fjellet til i morgen med svigers :-) Herlig med litt avslapping!

Kos dere ikveld og i morgen!
Klem J

et kjært hjem sa...

Hørtes ut som en kongekveld :)

Yngvild sa...

Hei! Kom nettopp over bloggen din, og har lest meg gjennom maaaange innlegg allerede! Så masse fine bilder og lure tips! Skal snart bytte ut mine olivengrønne gardiner og henge opp noen hvite istedet i stua, det ble jo helt nydelig hos deg! Kommer til å følge deg videre..

Min norske blogg: http://yngvild.weblogg.no

Anonym sa...

Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte smågodt på Mix, jeg MÅ ta meg en tur å gjøre det. Det aller beste godiset jeg vet er slike sure og salte stjerner. Det får bli mål for en trilletur en dag snart ;)
Det er koselig å rigge seg til med litt snop og film når man er alene hjemme.

Mor og datter sa...

Nam nam :-)
var filmene bra da? :-)