lørdag 22. august 2009

God lørdag!

Hei på dere! Jeg er bare rakst innom bloggen en tur, for i dag har vi ganske fullstappet program. I dag har vi feiret 50-årsdagen til tanta til mannen min med tur til Atlanterhavsparken. Veldig gøy for både små og store, med helt nydelig vær. Nå skal vi spise litt middag, så skal jeg videre ut på jobben min og ta i mot elevene som har skolestart i dag. Selv om jeg har fødselspermisjon fram til midten av november er det koselig å hilse på elevene jeg skal ha når jeg begynner på igjen, og ikke minst treffe mine herlige kolleger. Jeg er utdannet dansepedagog, og jobber som danselærer på en folkehøgskole. Det er en flott jobb som jeg trives veldig godt i, med motiverte og positive studenter.

Hjerte fra Kremmerhuset.

Får ikke tid til å ta bloggrunden min i dag, men jeg kommer sterkere tilbake til dere alle for å svare på spørsmål o.l. en annen dag. I morgen skal mannen min og jeg synge "Ingen er så trygg i fare" for datteren til noen gode venner av oss som skal barnevelsignes. Kjenner jeg får helt sug i magen av å tenke på det, og håper jeg ikke blir altfor rørt. Det er så kjedelig å synge når stemmen skjelver og tårene renner. :) Jeg blir uheldigvis lett rørt, men jeg skal prøve og stålsette meg og synge så fint som jeg kan. Wish me luck!

Håper dere får en koselig lørdagskveld!


11 kommentarer:

Pink lady sa...

Ønsker deg lykke til med morgendagens sang! God helg:) Klem Pink Lady

Hulda sa...

Så koselig at dere skal synge, lykke til! Høres fint ut, det er jo en god sang. Søtt hjerte også.

Margrethes hus og hage sa...

Koselig å få hilse på sine nye elver, da :) Det er nok hyggelig for dem også å se hvem danselæreren er :)

Lykke til i morgen, håper barnevelsignelsen blir en fin stund, og at stemmen holder. Den sangen kan jo få en litt rørt bare ved å høre den... Vakker tekst og melodi.

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Dansepedagod hørtes spennende ut. Koselig å hilse på selv om du har permisjon litt til.

Lykke til med sangen i morgen, den er jo så skjønn. Kjenner til det med å bli lettrørt. Håper stemmen holder.
Ha en flott helg!

mi-rachel sa...

masse lykke til!

Monica sa...

Så koselig å gå innom å treffe sine nye alever da:) Må bare si at det ble virtkelig flott med de nye gardinene, det ble jo en helt anne stue, så lyst og lekekrt:) Det hjertet fra kremmerhuset var nydelig og virkelig det lille ekstra:) Masse lykke til med sang og barnevelsignelsen, det blir nok nydelig opplevelse:)

Klem fra Monica

madam mim sa...

For et fint hjerte, et slikt må jeg se etter. Jeg har også nettopp møtt mine elever, men de er 7 år gamle og begynte i 2. klasse i år :-)Lykke til med sangen, jeg er sikker på det går helt fint. Takk for at du blir med på konkurransen min, og ha en riktig så fin søndag!

Silje Kristin sa...

Lykke til idag da :) Det går sikkert flott :)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så nydelig hjerte! Håper dagen har gått bra ?

Nå har vi kommet ned fra fjellet og skal finne en god dusj og sofaen :-)

Klem

Jorunn sa...

Det var utrolig flott det hjertet! Kan jeg spørre når du kjøpte det på Kremmerhuset? Jeg har ikke sett det på noen av butikkene jeg har vært innom her i Oslo-området, så jeg bare lurte på om det var nytt eller gammelt :D

Jorunn sa...

Ingenting å beklage det, og takk for at du tok deg tid til å svare i bloggen min! Jeg ble bare nysgjerrig siden jeg syntes det var så fint, så nå får jeg enten stålsette meg og vente til de pakker ut julepynten i november, eller kanskje lage et lignende selv :)

Håper du har en god dag!