tirsdag 18. august 2009

Dukkebestikk

I forrige uke var jeg i byen på en herlig butikk som heter Farmor Ingvarda. Der har de litt annerledes klær enn de vanlige butikkene, og de har også en del stilige leker. Nå var det salg der, og jeg fant dette søte bestikksettet fra Moulin Roty på halv pris. Heldige meg (og Ida).

Jeg syns det er så gøy å kjøpe leker! Spesielt fra butikker som har litt andre ting enn vanlige lekebutikker.

Porselensskåla og plastglasset er fra Ikea.

Det er helt utrolig, men i dag er det faktisk opphold her. Syns det har regnet siden vi kom hjem fra ferie. En skulle jo tro at Ålesund har blitt det nye Bergen... Jaja. Jeg kan vel se langt etter det siste av sommersola som jeg har lengtet sånn etter. Må vel bare innrømme det; det er blitt høst midt i august. Merker det på lufta. Men her hos meg er det heldigvis jordbær hele året. :)

Ha en herlig dag, fine mennesker!


14 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine ting du har kjøpt :-D

Håper du får en fin dag! Her skinner faktisk solen litt nå, men det har også regnet! Snakk om værforandringer.. *kremt*

Klem J

Idun // Breidablikk sa...

Nå ble jeg litt nyskjerig på hvor du bor :p
Har ikke fått med meg før nå at du faktisk bor i M&R! Ble litt stuss når Tante Bruun og Farmor Ingvarda dukket opp i innleggene dine ;) Fantastiske butikker!

Kjempefin blogg du har! :)

idyll sa...

Så herligt bestikk:) Var innom ikea i går og så for første gang de fargerike små koppene de har der...

AM sa...

Hei! Så søt og fin og inspirerende blogg du har! Jeg har allerede lagret noen av ideene og resultatene dine i inspirasjonsmappa mi :)

Hilsen AM :)

Jannicke sa...

..hehe, ja nå har vi sendt regnværet videre ;o)... men har MYE regn her likevell!!
Klem fra meg i Bergen!

Hulda sa...

Utrolig flott bestikk! Så forseggjort. Likte så godt treesken det lå i også.

et kjært hjem sa...

For et herlig bestikk, så utrolig søtt med prikkene rundt kanten! Gratulerer med over 10 000 besøkende, gleder meg til konkurranse :)

Mitt lille hjem sa...

Så fint det var!
Koselig med små butikker med spesielle små barneleker!

mi-rachel sa...

søtt bestikk!
og vi har også hatt herlig sol i dag!

Elis@beth sa...

Så koselig bestikk! Her i nord har det vært regn fra åpen himmel, er det mulig! Iskaldt og 4 grader...huff!!

Kos deg i kveld!

Monica sa...

så helskjønt dukkebestikk, din lille snuppe har virkelig mange skjønne prinsesseting:) idag bestilte jeg en mailegkanin og et trefat med trekaker på til min prinsesse, men jeg tenkte jeg skulle spare dem til bursdag ller jul (ute i god tid vettu hihi) Ønsker deg ei videre skjønn uke:) klem monica

Kreoline sa...

Så skjønne ting, elsker slike små dukketing. Koselig for deg som har små å kjøpe til.
Klem fra meg.

Anonym sa...

Så nydelig servise du ..eller datteren -hehe- viser frem!! Klart til teselskap og annet selskap ser jeg!

Karna sa...

Så skjønt...storkose meg da jeg skulle kjøpe inn til dukkhuset min mor og far har i hagen...små strykebrett, bestikk, kopper og kar...er jo så mye fint å finne...