mandag 14. juni 2010

Siste innspurt før visning

Det kribler litt i magen i dag. I kveld er det visning, og helt fremmede mennesker skal gå rundt her og vurdere huset vårt. Jeg er så spent på om vi får inn flere bud! Vi har aldri vært i denne situasjonen før, med salg av bolig, så for oss er dette helt nytt og spennende.


Chips- og pastaskål fra Bruka, sølvfat fra loppis, servise "Tid" fra Porsgrund Porselen og to hvite Steltonkanner.


Dessertskåler "Galakse" fra Christiania Glasmagasin, servise i ulike mønster fra GreenGate, suppeskåler med fat og dessertskåler med stett fra loppis, hvitt kakefat og fat med lokk fra Kremmerhuset, skål med lokk fra Tante Bruun og tre fløtemugger fra loppis. Den hvite lille fløtemuggen har jeg fått av mamma. Hun fikk den da hun var liten, så denne er jeg veldig glad i.


Skal selvfølgelig holde dere oppdatert om hvordan det går i kveld. Nå er det vasking for alle pengene! Blomstene mine har det forresten gått veldig bra med. Til og med pionene holder seg fint fremdeles, etter 1 1/2 uke. Jeg skal ut med ungene straks sånn at de ikke rekker å gjøre noe ugagn her. Så skal de til svigers litt senere i dag så jeg og Mannen kan forberede de siste tingene her.


Have a happy, clappy day!

18 kommentarer:

Hege sa...

Masse lykke til med visningen i dag.

hege

Lakka sa...

Kjenner igjen sommerfuglene i magen fra da vi solgte vårt gamle hus for et år siden!! Det var nesten kvalmende morsomt/spennende/skummelt... Og så var det en lettelse da vinnerbudet kom inn:-) Det er slitsomt å skulle holde huset prikkfritt i så lang tid for visninger osv. Ønsker dere masse lykke til med budrundene! Snart kan dere konsentrere dere om det nye huset, og da skal jeg følge med!

Lakka

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse lykke til med visning☺
Går so bra so! Du verkar bra forberedt☺

Klem M♥

englemor sa...

Lykke lykke til med visningen i dag!!! Utrolig spennende!

Ha en fin forbreredende dag!
Klem fra Hilde

Anne sa...

Lykke til med visning og salg!

Til høsten skal vi også selge og flytte inn i nytt hus. Det er første gang for oss også og det ligger mye spenning i det å skulle forlate et hjem og lage seg et nytt!
Gode tips er kjærkommen, flott at du deler dine erfaringer her på bloggen din!

Anne

Heims verden sa...

Så utrolig spennende:D LYKKE til;D

Audhild sa...

Lykke til med visning, spennende!!!
Takk for titten i skapet ditt, masse godt for øynene der :)

Alexander Mathisen sa...

Lykke til i kveld da ! :)
Kjempefine skap med masse flotte saker oppi..:)

- Alexander

Monica sa...

Lykke til med visningen i dag :) Går sikkert bare godt :)
Klem fra Monica

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelige bilder, fresht og lekkert! JEg er så spent på deres vegne, det er så spennende. Husker da vi solgte leiligheten!

Ha en fin kveld, gleder meg på oppdatering!

♥J

kjersti sa...

Så spennende med visning, det skal
være litt sommerfugler i magen...
Har dere bestemt dere for kjøleskap eller??

Takk for søte ord hos meg:)

Klem Kjersti

Marie sa...

Gikk sikkert kjempefint med visning, blir nok veldig spennande med budrunde framover no:)Lykke til! Huset er jo kjempefint og med nydelig utsikt..

Ser fram til nyehuset blir ferdig og vi blir naboar:)

Unknown sa...

Hei Marie!

Så koselig at du la igjen en hilsen her. :) Ja, vi ser også frem til å flytte bort i nyehuset. Blir en spennende sommer med masse sparkling, pussing og maling. :)

Anette Willemine sa...

Heisan! Nå har jeg sittet og kost med med de siste innleggene dine. Så mange flotte bilder fra huset dere skal selge og det nye huset dere skal flytte til. Jeg skjønner dere har en veldig spennende tid. Med deres skjønne hus vil salget gå superfort! Det fremstår meget tiltalende, velholdt og stilsikkert.
Lykke til med salget!!

Klem,
Anette Willemine

PS! Koselig å se bilde av ditt vakre fjes i et tidligere innlegg!

Sommerlyst sa...

Så spennende!! Hvordan gikk det? Var det mange på visningen?

Lakka sa...

Så hyggelig at du ville følge bloggen min! Tusen takk:-)

Ettgreps baderomsarmatur i gammel stil finner du i DuoBad katalogen. Et alternativ er Dune fra Lino Trading. Disse har vi på badet i 2.etg. Bilder kommer om ikke så lenge;-) Leitet høyt og lavt etter dette vi også, for mannen er STERK motstander av togrepsarmaturer generelt. Ha ha..

Ha en fiiin dag!

Lakka

Maria sa...

Så herlige morsomme kopper og krus... Får ventetiden til lønn til å synes ekstra lang... Nå vil jeg ut og kjøpe søte ting med en gang :)

Silje Andrea sa...

Hei lille jordbær!

Hva heter de dørene dere har på Billy-hyllene?

Takk for svar ang. malingen i gangen, er denne fra Butinoxs fargekart?

♥ Siljemor