onsdag 9. juni 2010

I underetasjen

Når man kommer ned trappa til underetasjen finner man dør til gjestebad, kjellerstue og vaskerom. Gjestebadet og vaskerommet har jeg vist bilder av før.

Jeg får ikke nok av potteroser. Syns de er helt nydelige, spesielt de rosa. Denne rosen er litt morsom, for her har det kommet en gul blomst midt blandt de rosa. Rett og slett en liten solstråle. :)

Kjellerstua vår har jeg også vist bilder av før. Klikk her for å se. Nytt siden sist er fugleburet fra Kremmerhuset som jeg satte ned her da jeg ryddet ut av barnerommet. 

Jeg går og venter på sommerværet. 12 grader ute er liksom ikke helt godkjent junivær for meg. Jeg har lyst til å sole meg og bli brun! Broren min skal gifte seg 19. juni, og sånn det ser ut nå kommer han til å få en solariumsbrun søster i bryllupet sitt. :) 

Håper sola skinner i hjertet ditt!

4 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så flott dere har det! :) Regner med det nye huset blir enda finere! :)
Her er det heller ikke noe særlig sommervær. Tror det er ca 5 grader eller noe sånt - iiiiiiiskaldt!

Alexander Mathisen sa...

Så fint dere hadde det ! :)
Har helt likedan stol som du har bilde av helt øverst..:)

Ha en god dag videre

- Alexander

Randi sa...

Så gøy å få vera med på visning hjå dykk... :-) De har det no flott der då, og no når det er så ryddig og styla så er det jo nesten synd de skal flytta frå det...hihi... Men, de blir vel endå betre i neste hus rekne eg med.
Her er det sol og varme i dag, 20 grader på terrassen no, så klagar ikkje... :-D
Håper varmen kjem til deg og til slutt. Ha ein vakker dag vidare.
Klems

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fint det er hos dere!

Utstyret som jeg har brukt til øredobbene har jeg kjøpt på ebay, etsy, panduro... ja litt her og der egentlig :)

Ha en fortsatt fin kveld
Klem JM