søndag 17. april 2011

Tursøndag


Dette har vært en regnfull og grå søndag værmessig. Men ellers har den vært full av lys og glede. Vi ble utfordret til å være med noen vennepar ut på tur i regnværet. Jeg må innrømme at mens vi gjorde oss klare til å gå, var jeg særdeles skeptisk til å ta med hele familien ut på tur i vind og regn. Men når det kommer til stykket, så må jeg si meg enig i ordtaket "det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær". Vi fikk en kjempefin tur som endte opp på en strand der vi spiste kvikk lunsj og grillet pølser. Ungene koste seg, og det gjorde vi også.


I kveld skal jeg på kafé med noen venninner. Det er lenge siden jeg har hatt tid til å treffe venninnene, så nå har jeg kakleabstinenser. :)

Jeg har ikke tatt noen bilder til bloggen på en stund, så nå ble det noen grumsete mobilbilder. Men jeg ville vise dere det fine sinkhuset fra Walther&Co som jeg fikk til bursdagen min av en venninne. Det er stort, og såååå fint! Elsker det! 



Jeg fikk denne skrytete MMS-en fra broren min i dag. Han er hjemme hos mamma og pappa nå, og de øverste tallene viser utetemperaturen. Rett etterpå sendte han et bilde der de sitter og soler seg på verandaen. Bare sånn for å gni det inn. THANK YOU VERY MUCH! Kan godt si at jeg ble misunnelig. Heldigvis er det meldt litt finere vær her også utover uka. 


sol i hjertet

5 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så koselige sinkhusbilder! =)

Slik utetemperatur har vi hatt her i dag også, beklager å måtte gni det inn. Hehe! Håper dere får strålende påskevær etterhvert (og at vi beholder vårt).

Ønsker deg og dine en flott påske, klem fra Ragnhild

ANETTESHUS.COM sa...

Vi har også har deilig vær i dag;) Håper vårsola kommer til deg også!! Ha en riktig FIN påske!

STOR klem
Anette:)

June J. Larsson sa...

Sorry for at jeg GNIR jeg også...men vi har hatt nyyydelig vær her i dagevis. Litt gråere i dag riktignok, men spådd fint igjen i morra.
Dette ble mye værprat...men du påpeker det jo i innlegget ditt også: man KAN faktisk ha det kjempetrivelig utomhus i blåst og regn også - bare man er kledd for det. Ungene liker jo gjerne litt action, og da er "stormy weather" helt topp!

Håper imidlertid at dere får masse soooool i påsken!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

melis sa...

Åååå, du da! Her komer litt solskinn flyyyyyyyyvende til deg og lander mykt i morgen <3

Tessi sa...

Det var nydelig!! Har og veldig lyst på et sånn et!

x tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/