torsdag 28. april 2011

Ny Maileg-vogn



Til 5-årsdagen sin fikk Ida denne nyyydelige vogna og kanina fra Maileg av sin kjære lillesøster. For en snill lillesøster hun har! :) Vogna er en ny modell med kalesje, og den er bare så søt! Både Ida og Anna leker ofte med Maileg-kaninene, og å få en liten, brun kaninunge til samlingen var veldig stas.


I dag har jeg hatt en super dag på jobb. I forbindelse med Dansens Dager 2011 arrangerte danseklassen min en danseforestilling for barnehagene i området. Nærmere 200 barn og voksne kom for å se på. Vi viste frem noen danser, og hadde noen sanger med bevegelser som alle var med på. Etter at programmet var ferdig, satte vi på litt blinkende diskolys og fengende barnemusikk og danset sammen med barna. Kjempestemning! 

Elevene mine er så utrolig flinke og positive. Vemodig at skoleåret er ferdig om bare litt over en uke. Vi som jobber på folkehøgskole går gjennom samme sorgprosessen hver vår når elevene slutter. Like trist hver gang!

I dag har jeg malt første strøket (etter grunning) på møblene jeg holder på med. Jeg maler et skap, to kommoder og en ramme. Flere møbler er på vent, så jeg har nok å sysselsette meg med fremover. Gleder meg til å møblere huset med litt nye, gamle møbler.

ha en herlig kveld

7 kommentarer:

i mitt lille rekkehus sa...

Elsker Maileg produktene!! Super søt vogn med kanin oppi:)

Hulda sa...

Utrolig SØTT! Så nydelig du har tatt bildene av den lille vogna og kaninen også. Fantastisk!

Jorid + NOE Blog sa...

Så fiin! :)

Marit sa...

Utrolig søt, og for en finfin tapet.

sa...

Hei!
Åhh, den vogna var bare nydelig :O)
Vi hentet pakke fra lille martine med en ny maillegkanin til lillegutt i dag, også brun. Kjempefin var den :O)

Ønsker deg og dine en god helg!

Carina :O)

Unknown sa...

Nydelig vogn ♥
Elsker maileg;)
Så synd jeg ikke har små barn og gjemme meg bak lenger, tror mannen hadde tørna om jeg hadde kjøpt kaninbamser til meg selv, hihi;))
Og jeg eeelsker tapeten på pikerommet ♥

Klem Line

Whitebite sa...

♥♥maileg!
Har tenkt på det flere ganger, at den jobben din høres superspennende ut! og ja, kan tenke meg hvor trist det er hver sommer..
Jobber selv på en skole, og nå til sommeren slutter flere av elevene jeg har jobbet tett med i over 8 år!!
Så det blir nok noen tårer ja..