tirsdag 19. april 2011

Påsketre


Å ta inn greiner fra naturen og pynte dem syns jeg er en genial måte å gjøre det koselig hjemme på. Ekstra fint er det jo når greinene får grønne blader. Grønt er den mest forfriskende fargen som fins! Absolutt alt matcher med grønt i mine øyne.

De to siste dagene har vi pyntet til påske her hjemme. Vi tar det litt som det kommer, så helt ferdige er vi ikke. Påskeegg som er til overs og som venter på å bli fylt av godteri på påskeaften ligger i en kurv i kjøkkenvinduet. 



Jentene har pyntet påsketreet på kjøkkenet. De prikkete eggene kjøpte jeg på Åhléns i fjor. De andre eggene er flere år gamle, kjøpt på Kremmerhuset. Der kjøpte jeg også fugleburet. Babushkaen på bildet under kjøpte jeg til Anna da jeg var i Latvia i mars. Ida fikk en lilla, og de har lekt veldig mye med dem. Spennende med den minste, lille dukken innerst inne.


I dag har vi hatt gode venner på middag, og i kveld blir det vel litt rydding tipper jeg. Prøver å få huset i orden nå så vi kan begynne planleggingen av uteområdet. Jeg gleder meg faktisk til å grave litt i jorda. :)

koselig tirsdag

14 kommentarer:

sa...

Nyyydelig bilder du tar :O)
Du inspirerer :O)

Ønsker deg en god påske!

Carina :O)

Pfefferminza sa...

Looks so very nice!!!
Britta*

Anonym sa...

Lekkert og lyst påskekjøkken! Som vanlig fine bilder å finne her hos deg! Ønsker dere en riktig fin påske, med mye godis i påskeegget ;)

beate sa...

så fiiint!
lekre farger!

nyt påsken

klem beate

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselige påskebilder.
Kos dere med planleggingen
klem

Monica sa...

Så fine bilder du viser! Kjempefine farger på påsketreet ditt :) Kos deg med pyntingen videre, god påske! Klemklem

Auroras hjem... sa...

Så nydelige bilder :) Fargene var så flotte. Passet til alt det lyse. Ha en flott påske. Klem Merete

KRUSEDULL sa...

Sååå koselige bilder!! Ønsker deg en herlig påske!

Unknown sa...

Så nyydelige bilder ♥ Og vakre farger;)
Kjempekos med friske kvister og helt enig, grønt er sååå fint!

Ha fortsatt gode påskedager;)

Klem Line

Mona Christin sa...

Hei.

Friskt og vårlig. Flotte bilder.

KLEM Mona C

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Den ligger inne i bloggers utvalg. Gå inn på utforming - malutforming - avansert - innleggstittel - og velg din variant. Mange fine å velge i. Du må gjerne bruke den jeg har.

Lykke til.

Klem Mona C

Anonym sa...

Hei på deg!
Blir så inspirert av alle bildene og innleggene du legger ut på bloggen din. Nydelig!♥
Søte påskeegg og babushka!

Ha en fin påske.
Klem Ida

Piulfen sa...

Kosleig påsketre, det var så fargersikt og fint :)
Likte så godt den prikkete duken på bordet ditt også.
Ønkser deg en fin påskeonsdag.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Skjønn blanding av hvitt og sukkertøyfarger hos deg, luv it!
babuskadukker er svært så populæert her i huset også :) de er jo så søte og spennende. Skulle hatt et stort babuska påskeegg :D *♥*