mandag 18. april 2011

Fløtemugge


Så tittet sola fram her også, en liten stund. Våren er en fantastisk årstid. Det er så deilig at barna kan leke ute hele dagen, at sola skinner inn vinduene, at Mannen snart er ferdig med verandadekket, at grillsesongen er i gang. 

Denne lille muggen kjøpte jeg i februar på en bruktbutikk i Notting Hill i London. Syns den var så søt. Kan ikke si at jeg trengte ENDA en fløtemugge da. Det er sjelden jeg serverer fløte til kaffen liksom. Tror jeg har en ting for fløtemugger. De er så søte, og som regel veldig overkommelige i pris. Perfekt størrelse for en liten bukett markblomster fra en barnehånd. Det er derfor jeg trenger så mange. :)

nyt sola

12 kommentarer:

englemor sa...

Super SØT fløtemugge!
Det er helt sant, man kan aldri få for mange fløtemugger ;-)

Riktig God Påske til deg og dine!
Klem fra Hilde

Mettepipp sa...

Den var utrolig søt :-)

Har aldri vært i Notting Hill, men filmen har jeg sett noen ganger..

Unknown sa...

Oj, den var kjempe søt!!! ;o)
Nydelige bilder også ;o)))))

God Påske ;o)
Påskeklem Elisabeth

Unknown sa...

Legger meg som følger også jeg ;o)))) ♥

beate sa...

for en nydelig fløtemugge!

nyt påsken

klem beate

heidi sitt ♥ sa...

Åh, så koselig mugge. Mye fint i Notting Hill ")

Kristine sa...

Nydelig!!! :-) Jeg skal til London til høsten. Har vært der før, men ikke Notting Hill. Dit vil jeg nå! :-) Noen tips om noe jeg bare MÅ se (særlig butikker...)? :-)

Ha en fin kveld!!

Klem Kristine :-)

Unknown sa...

Såååå søt:)

n i n a s hjem sa...

Vakker!

MissMette sa...

Nydelig fløtemugge ღ og så flotte
bilder du har tatt... Ønsker deg
en fortsatt fin kveld, og god påske
til deg, kos deg :)
Klem fra Mette

Tessi sa...

Oi denne var virkelig nydelig!! Et lite spm.. det er jeg som maser om rips desserten din hele tida;) Jeg skal lage den til selskap i dag.. så lurer jeg litt på om du kun legger pikekyss på toppen eller lag for lag m det og? Beklager mye mas;) hehe..

God påske!

x tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå søt liten fløtemugge!! Håper du nyter deilige varme vårdager? Ha en fortsatt FIN påske!

KLEM KLEM
Anette:)