fredag 1. april 2011

Back on track


Så herlig å komme hjem til alle de koselige hilsnene deres her på bloggen, både bursdagshilsener og andre. Jeg har hatt en fantastisk tur som vanskelig kan beskrives med ord. Skal vise noen bilder etterhvert, men først blir det en hektisk helg med bursdagsfeiring med jentene (damene) for meg i morgen og familiebursdag for meg og Ida på søndag. Ida blir nemlig fem år på mandag, så da må vi benytte anledningen til å feire når både mormor og tantene hennes er på besøk. 


Min storesøster kom på besøk i går kveld, og i kveld kommer mamma og lillesøster. Alt er duket for en knallbra helg med mye moro. I kveld skal vi planlegge innhandling til festen i morgen. Storesøster er allerede i gang med å bake, og jeg skal ordne blomstene. Er det noen som har oppskrift på en god punsj, så blir jeg glad hvis du skriver det i kommentarfeltet eller sender meg en mail.

Er det noen som har blitt lurt i dag, forresten? Eller klart å lure noen? Jeg har så langt fra pokerfjes som det går an, så jeg kan ikke huske at jeg noensinne har klart å lure noen. Jeg bare smiler når jeg prøver å lyve, og den kombinasjonen funker heller dårlig. Derimot er jeg ganske lettlurt. Iallefall på alle andre dager enn 1. april. :)


god fredag

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg! :)

Så koselig å høre at du har hatt det fint på tur.

Jeg har blitt lurt av min lille på 4 år.
Han sa. "mamma, du må komme å lukte på rompa mi".. Jeg ble litt paff, og lo litt inni meg da jeg forsto det var en spøk. Jeg gikk bort... "du skjønner mamma, jeg har bæsja på meg, MASSE bæsj"...
I det jeg var på vei for å lukte ropte guttungen, APRILSNAR!

Hihi.. søte de små!
Ha en fin fredagskveld..
KLem fra meg :)

ralfefarfars paradis sa...

Så fine stuebilder;) Har ikke blitt lurt- men alltid gøy å se hva som er aprilspøk i avisene;) Lykke til med selskapelighetene;)

tonje boganes sa...

Flotte bilder - dere har det så nydelig i huset deres!
Kos dere masse med feiringen og gratulerer på forskudd til bursdagsbarnet på mandag.
Har ikke blitt narret :)

Fru Schenk sa...

Så fine bilder. De sofaene deres er bare helt fantastiske :o)

Jeg har en oppskrift på punsj, nøyaktig mål er det ikke, men ingridiensene er:
Roses lime
sprite
mozell
druer, eller lime, eller jordbær, alt etter hva man har og liker.
Jeg pleier bare å smake til med ingridiensene. Dette er en punsj som er frisk og god både med og uten alkohol :o)
God feiring!
Hilsen Ingebjørg

Line fra huset på landet sa...

Gratulerer med dagen:) Hihi.. joda..jentene mine lurte meg idag, men jeg har derimot ikke lurt noen..enda;))
Ha en finfin helg.
Klemmer fra Line

Lotta sa...

Hei1 Gratulerer så mye med dagen som var!!Koser meg her hos deg!Nydelige bilder og hus.. En drøm...

Nyt helgen og kos deg masse <3
Klemmer

MissMette sa...

Gratulerer med 30 års dagen din som var ღ hipp hurra :)) – og gratulerer med dagen til Ida som kommer… Ser ut som en fantastisk herlig helg dere har i møte :) – koselig… Nydelige bilder fra stua di, og flotte bilder du tar… Ønsker deg en super helg, kos deg masse… Klem fra Mette

Trine sa...

God kveld!
Skal du ha en enkel og god alkoholholdig punsj, så tømmer du vanlig sprite i en stor bolle. Skreller mange kiwi, skjærer i skiver, og putter skivene i Spritebollen. Sett i kjøleskapet over natta, ha i vodka før servering (ønsket mengde). Voila! Frisk og god, og kiwiskivene gjør seg godt som pynt i glasset:-)

Trine sa...

Har en deilig oppskrift men er kanskje litt seint ute med å gi den til deg da det lages en "pulp" som fryses med ananas, pasjonsfrukt m.m..,,
Ring meg imårra tidlig om du vil ha oppskriften.. det var den vi hadde i bryllupet vårt...
GLEDER meg til å se deg imårra!!!!

fryd&forandring sa...

Ha en god helg med feiring og kos!! Klem

englemor sa...

Hei hei.
Kos deg messe med feiring i helga!
Man blir bare 30 en gang vet du ;-)
Ligger en liten award til deg hos meg! Alltid inspirerende og trivelig å besøke Jordbærpiken!
Klem fra Hilde

et kjært hjem sa...

Hei, takk for en koselig kveld på lørdag!! Du er en super vertinne i ditt vakre hjem! Jeg er jo som sagt en skikkelig dårlig blogger for tiden, men nå har jeg kikket på innleggene jeg har gått glipp av ;) Digger lampa og knottene på Ida sitt rom! Klem Ane

melis sa...

Godt å høre at du har det så bra:) Håper dere har hatt en superduper feirng i helgen:) Superkoselige bilder!

Her ble det ikke så veldig mye luring, men ble nesten lurt av en venninne som sa hun hadde forlovet seg....det hadde hun ikke! Og jeg som har såååå lyst til å gå i bryllup:)

Klemklem:)

Johanna sa...

Vilken härlig hortensia och grattis till 5 åringen!

Ha en fin måndag!

Kram Johanna