onsdag 27. april 2011

Maledag

Jeg maler i dag. Ute i sola. Møbler og en ramme. Det blir fint!


7 kommentarer:

Heims verden sa...

Spennende:D Har også malt noen rammer i det siste:P Av en eller annen grunn ender jeg alltid opp med et par rammer når jeg er på loppemarked, hehe.

Ønsker deg en herlig kveld!

June J. Larsson sa...

...og vi får vel se resultatet av utemaledagen din???!! :))

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Whitebite sa...

nja..vi får vel se da..
haha, neida. Klart det blir fint!

by BeaTell sa...

Gleder meg til å se jeg også. Bar bort to digre gamle rammer opp på loftet ida. De skal males etterhvert, er så fint med slike rammer.

kos deg med malinga!
Klem

Karen Aalgaard sa...

Blir så glad av bloggen din!! takk for at du finnes!!

Mona Christin sa...

Gleder meg til å se.

Jeg får ikke vært med på bloggtreffet. Krasjer med noe annet.

MC

Tone sa...

Å så deilig!! Selv sitter jeg inne på et kontor og ser ut på finværet:(
Gleder meg til å se resultatet:))