tirsdag 5. april 2011

Bilderas fra mitt rååååsa 30-årsselskap

Her kommer en haug med bilder fra bursdagsselskapet mitt på lørdag. Jeg fikk så god hjelp av mine to søstre og mamma, så det var ingen problem å invitere til fest så kort tid etter at jeg kom hjem fra reise. Mine søstre bakte kaker og pyntet bord. Mamma ordnet blomster og passet jentene, og jeg vet ikke helt hva jeg gjorde. Suset rundt, handlet inn mat og var i veien for kakebakerne. :)

Dukene er voksduker kjøpt på Stoff og Stil. Glass fra Ikea og Kremmerhuset. Blomstene er ranunkler og ferskengrener fra Mester Grønn. Tema for festen var rosa/rødt, og alle gjestene hadde på seg noe enten rosa eller rødt. Pynten gikk i rosa, og kakebordet hadde mange røde og rosa innslag. En fest helt etter min smak. :)





Denne vakre blomsterbuketten fikk jeg i 30-årsgave av naboene til mamma og pappa hjemme. Så utrolig koselig! Jeg fikk også rosa roser av svigermor og av jobben min. Mamma kjøpte ranunkler til blomsteroppsatsene. Min lillesøster hadde kjøpt banner og konfetti til bordet på The Balloon Company i Oslo.




Så til det bugnende kakebordet, som seg hør og bør på Sunnmøre. Mine søstre lagde bananmuffins med sjokoladeglasur, bursdagskaken Red Velvet, ostekake på browniesbunn med bringebærkrem og oreokake. Svigermor hadde med seg daimiskake og en ripsdessert som vi sparte til Idas selskap dagen etter fordi det ble så mye kaker.





Til slutt noen bilder av bursdagsbarnet. Måtte vise fram den fine kjolen jeg kjøpte i Riga i forrige uke. 50-tallssnittet liker jeg veldig godt. Krøllene har min storesøster laget på meg for anledningen. Me like! Bilder fra Idas selskap kommer senere.



ha en feiende flott kveld

22 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine bilder! Ser ut som en vellykket dag/kveld! :)

Ha en ifn kveld vennen!
KLEM

Anonym sa...

For noen flotte bilder du viser! :)
Snille hjelpere du har som har laget kake, og ordnet med borddekking, det setter man pris på.. Og den kjolen din, var jo bare lekker, og så nydelige krøller da :)


Ha en flott kveld!♥
kLeM

tonje boganes sa...

Flotte bilder! Nydelig bord. Nydelige blomster. Deilige kaker og skjønn kjole.
Gratulerer med 30 årsdagen på etterskudd :)
Klem Tonje

heidi sitt ♥ sa...

Det så jo ut som en herlig fest!

Unknown sa...

For en gjennomført fest!
Vakkert dekket på ♥ Kjempeflinke dere har vært;-)
Flott med så mye hjelp da:-)

Nydelig du var i den kjolen og det nydelige håret ♥

Klem Line

Gry sin lille verden sa...

Utrolig fin kjole og lekre krøller :)

Artig å ha sånn temafest, blir straks litt mer morro da :)

Gratulerer med vel overstått dag :)

Beate lille verden sa...

Så herlige bilder=) så ut som ein velykka fest..
Gratulerer med vel overstått dag...
klem:)

Heims verden sa...

Ble så usikker på om at jeg har gratulert deg. Men visst ikke. GRATULERER med 30 års dagen:D Så utrolig fint dere hadde gjort det til feiringen. Sitter her og sikler litt, kakene så utrolig gode ut!!!

Ønsker deg en herlig kveld:)

n i n a s hjem sa...

Dette må ha vært en fantastisk kveld :)

Rosa for prinsessen :)

Anonym sa...

Så flott pyntet bord!
Kakene ser kjempe gode ut.
Det må ha vært en vellykket kveld.
Klem

frk.B sa...

Gratulerer på etterskudd!
Ser ut som en hærlig feiring!
Må kanskje begynne å tenke på mine 30 som rundes til høsten...hmmm :)

InstatreffNorge sa...

For en nydelig kjole du har kjøpt, veldig vakker var du i den:):)

Så mange deilige kaker da, og fint pyntet bord:)

Klem Lise

Vilmershus sa...

Så flotte bilder og nydelig blogg du har:) skal legge meg som følger hos deg- hjertelig hilsen fersk blogger og mamma i Vilmershus.

Anette sa...

Så søde og flotte borde, og skønne skønne kager. T
Knus Anette

Lisas hjem og skatter sa...

Kjempefine bilder :) saa flott du er! søt kjole ogsaa :)

ha en kjempefin dag :)

et kjært hjem sa...

Du var så vakker i den kjolen Hilde! Gratulerer så mye med overstått til skjønne Ida, gøy med bursdag! Klem Ane

Bekka sa...

Masse fine bilder her - så koselig pyntet. Her var det inspirasjon til mitt eget 30-årslag om noen måneder j! Og nydelig kjole du hadde forresten!
Klem fra Bekka

KRUSEDULL sa...

Gratulerer så masse med overstått!! Så fint du har pyntet til fest! Og så fiiiin du var!! Nydelig kjole! Så ut til å være en riktig trivelig dag:)

Mona. sa...

Utrolig fin kjole!! Gratulere så masse med dagen som var :)

Photo-Me-Life sa...

Her var det mange fine kaker, fikk vann i munn av å titte innom deg. Jeg har jo glemt å gratulert deg med den o store dagen. 30 år er en liten dørstokk følte jeg at jeg måtte over, litt vemodig å forlate 20 årene...jeg har snart bursdag selv å jeg kan ikke forstå at jeg blir så gammel som jeg faktisk blir. Ler bare av det å tror ikke på det selv...

Cecilies Lykke sa...

For noen fantastiske bilder! For det første fikk jeg desperat lyst på alle kakene..... FY. Og for det andre var du og kjolen bare vakre for øyet:-) Klem fra Cecilie

Margrete sa...

Lekkert! Du har et flint hus! Og jeg elsker de fine spisestuestolene dine:)