lørdag 9. april 2011

Jobbelørdag

Etter en lang dag med scenerigging på jobb er jeg nå endelig hjemme og har planer om å ligge på sofaen og se film. Det er den ultimate avslapning for min del. Jeg hadde med jentene på jobb i dag, og de har storkosa seg sammen med den skjønne klassen min. Nå er det klart for rigging av lyd og lys i morgen, så blir det prøver hele dagen, og generalprøve på kvelden. Det er en slitsom prosess, spesielt når vi gjør det på så kort tid. Men så er det likevel utrolig spennende og gøy, og så verdt alt slitet når vi ser det ferdige resultatet. Det er rart med det, men det blir som regel alltid bra til slutt. :)

fin lørdag

2 kommentarer:

by BeaTell sa...

Nyyydelige ranukler og kirsebærgreiner!! Jeg kjøpte en hau med ranukler for noen dager siden, men alle tok tidlig kveld for å si det sånn... Kirsebær greiner ordnet jeg meg faike-ones, de var superfine!!!

gooood lørdag videre. klem

Photo-Me-Life sa...

En hærlig bukett!
Håper du har kommet over fartsbotsjokket. Det er da en må tenke at gjort er gjort å du kan ikke gjøre noe med det. Men man lærer så lenge man lever. Ikke verdens undergang, det kunne skjedd værre ting. Men helt klart sure penger....