fredag 14. januar 2011

Julegave til meg selv

Rett før jul fikk jeg ny mac. Den er rett og slett fantastisk, og jeg elsker den! Jeg hadde lyst på en litt annerledes laptopveske, men det er ikke så lett å finne som man skulle tro. Heldigvis har to av mine favorittmerker; Cath Kidston og Pip Studio laptopvesker som er veldig fine. 

Siden jeg har 15 tommers skjerm, så ble Pip sin veske for liten, så da bestilte jeg den Cath Kidston har. Lekker, ikke sant? De har noen fine skins også som frister veldig. Siden jeg skal til London med klassen i begynnelsen av februar kan det jo hende jeg stikker innom en CK-butikk der og snuser på en. :)

Denne veska er perfekt for meg. Den har plass til mye, og har flere rom både inni og utenpå så man kan holde orden i sakene sine. 

Nå gleder jeg meg til helg etter to vanvittige uker med jobbing. Vi skal prøve å rydde i kjelleren (hvis vi orker), og i morgen kveld skal vi på innflyttingsfest til noen veldig gode venner. Det blir så koselig!

god helg til deg også!

14 kommentarer:

Anonym sa...

søt:)

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Wauhh... den er fed.
Kan godt forstå du er glad.
God weekend.
Knus Fra Susi

Karin sa...

Wow sier jeg bare,den veska var skjønn. Helt fantastisk.At de kan lage noe så fint...Misunnelig... Ha en flott helg! Karin

TESSAS MAT sa...

UTROLIG kul veske! Jeg har også vært på evig jakt etter den perfekte laptopveske uten å bli helt fornøyd med den jeg fant. Men DENNE var jo nydelig....

Livy sa...

Utrolig stilig veske!!!
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem fra Livy

Ruter & Hjerter sa...

å så din:) jeg har siklet så i de katalogene fra kidson.. Har ei veske derfra, men de har så kule iphone deksler... har bursdag i april...:))

mi-rachel sa...

lekker!

Unknown sa...

Åjåj, den var LEKKER!
Da er det GØY og dra på tur med laptop'en;))

Ønsker deg og dine en fin helg - nyt den! og kos dere masse på innflyttingsfest, det er artig;)

Klem Line

FruLisa sa...

Oi oi, måtte spørre Husbonden hvor stor denne pcen min er - den er 15....;.) Lekker var den - rett & slett!

Ønsker deg en god helg. Klem Lisa

Gry sin lille verden sa...

Kul laptop veske. Skikkelig frisk og fin :o)

Ha ei flott helg!

Hege sa...

O'lalala....den var rå lekker.
Skjønner at det er Mac som gjelder altså...hmmm,har aldri prøvd Mac. Så må nok snart testes ut.

Kos dere masse på fest!

Hege

mimmi-leone sa...

Så flott den var, gratulerer så mye!

Ønsker deg en fin helg!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Mona Christin sa...

Hei.

Kjempefin. Skal selv til London i mars og skal garantert innom en. Mye fint og vanskelig å velge noe.

Klem Mona C

et kjært hjem sa...

Åh, så lekker veske...må være en fryd å ta den i bruk! Koselige juleinnlegg, likte såå godt de kransene du hadde på vinduene! Du er flink til å få det koslig rundt deg!
Takk for koselig besøk i går, vi hadde en super kveld! Beundrer gavene jeg har fått...lykke ;) Klem Ane