lørdag 20. februar 2010

Vinterferie ♥

I går kom jeg hjem, sliten og støl og glad etter en veldig koselig studietur i London. Portobello Road, Camden Market, Oxford Street, Covent Garden, Neal Street, Tate ModernCath Kidston, Leon, Office, Primark, The Place, Sadlers Wells, Dirty Dancing, og godbitene bare fortsetter. Takk til alle dere som ønsket meg en god tur. Turen har vært topp! 

Da jeg kom hjem etter å ha være borte i fem dager, ville Anna på 16 mnd. heller kose med farfaren sin enn å komme til meg... Buhu! 

Nå er det vinterferie, og i dag kom mamma på besøk til oss. Så koselig! Ida har telt ned til denne dagen lenge nå, og det var stor stas da vi hentet henne på flyplassen i dag tidlig. Har ambisjoner om å få ryddet loftet denne uka. Må jo benytte meg av å ha barnevakt 24/7 i en uke. :)

Så kommende uke blir det ikke så mye som skjer her. Jeg skal ha det koselig med barna, Mannen og mamma, nyte ferien og begynne å forberede huset på salg om et par måneder. Men jeg kommer tilbake med en giveaway om et par dager, så kom gjerne innom da! Takk for at DU tar turen inn til jordbærland. Håper du har det bra!

God helg!
Og HEIA NORGE! OL er gøy!

20 kommentarer:

Hjemmekjær sa...

Så bra at du hadde hatt en fin tur!!
Koselige bilder fra huset ditt!
Ser vi har likt spisemøblemang..... Jeg har fått mitt pusset ned (var utrolig slitt og full av hakk...), så nå er det hvittbeiset.

Nyt uka med hyggelig besøk og barnevakt;)
Hilsen Sylvia

Hjemmekjær sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dronning Maud sa...

Velkommen "hjem":)Det samme skjedde med Leopold da han var 14 mnd....Det er visst veldig vanlig...men litt sårt:)natta

mi-rachel sa...

velkommen hjem!
nydelig bukett!

Mona Christin sa...

Hei.

Koselig å "se" deg tilbake. Hørtes ut som om du har hatt en travel uke i London, men koselig. Moro å oppleve noe nytt, se i butikker og å shoppe litt.

Kos dere i vinterferien. Den er vel undt.

Klem fra Mona C♥

Monika sa...

Velkommen heim at ;)
Flotte mugge du har - og fine Bilder - Go vinterferie
Smil fra monika

Herr og Fru Nordnes sa...

Du får se det positive i det - hun har hatt det fin med han :)

Heldig du som har hatt ferie - skulle gitt litt for en sånn tur nå kjenner jeg!

Nydelig mugge det der :)

Ruths datter sa...

Kjekt du er tilbake.Jag har en Give Away inne hos meg.Du er velkommen til å delta.ønsker deg en fin uke.
Klem

propelle sa...

For ein koseleg blogg du har, her må eg følge med vidare.

Nydeleg namn på jenta di! Eg har også ei Anna, ho er 3,5 år. Ikkje ta det så tungt at ho gjekk til farfaren, det er godt at dei får sterke band, og det er ingen som kan erstatte mamma allikevel!

Elin | Draumesidene sa...

Flott å kome seg ut av huset, men sikkert litt vemodug at lillemor vil til farfar... MEN: det går fort over! Ynskjer deg god arbeidslyst i veka som kjem, bilda du viser er flotte!

Ha ein strålande søndag!
Klem frå Elin :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

London var sikkert kjempekjekt! Har aldri vore der, men både eg og min kjære har veldig lyst..min kjære har nok mest lyst av fotballmessige grunna, men heilt greitt det☺

Nyt ferien med familien☺

Klem M ♥

Anonym sa...

Ja, OL er gøy!
Så fint at du ar hatt en fin tur. Sikkert kjekt å være hjemme igjen også..... tross en smule bitteliten avvisning.
Ha en super vinterferie.

-monica-

Epleskrell sa...

Så herlig å ha deg tilbake, kjære du!
Fint at du har hatt en fin tur.
Tenker nok Anna kaster seg i armene dine igjen jeg;)
Nyt besøk av vakre mammaen din og kos dere masse sammen.

klem fra tjukken og meg <3

ELIN sa...

Høres ut som du har hatt en super tur. Kos deg masse med familien, og ha en flott vinterferie uke. Nydelige, vårlige bilder :) Klemmer fra Elin

et kjært hjem sa...

Hørtes ut som du har hatt en kjempetur! Så koselig med mammabesøk, ha en herlig vinterferie! Den muggen er bare så utrolig fin...kanskje du skal vurdere den til giwe awayen :)Klem Ane

Love Peace Pionies sa...

kos deg masse i ferien med familie!!
så fine bilder
nyyydelige blomster
klemmer

AnnaJohanna sa...

Høres ut som du har hatt en fantastisk tur!! Jeg elsker London!! Håper jeg får anlednig til å ta meg en tur snart!!

klemz
Johanna

AnnaJohanna sa...

Høres ut som du har hatt en fantastisk tur!! Jeg elsker London!! Håper jeg får anlednig til å ta meg en tur snart!!

klemz
Johanna

..Til Lykkes Hjem sa...

Så fint at du hadde en flott tur.
London er Herlig*

Du får kose deg med vinterferie og med mor på besøk.


God kveld i stua*
Klem*

Lisas hjem og skatter sa...

nyt ferien :) koselige bilder fra huset ditt!!! jeg har også det stjernefatet! fint :)

Åh, du er heldig som har vært i London.. jeg har ikke vært der enda!

klem :)