fredag 26. februar 2010

Giveaway

 g i v e a w a
hos jordbærpiken


1. premie

Jeg har tatt et valg angående bloggen. Det valget tok jeg i det jeg trykket "opprett blogg" på Blogger sin nettside i april i fjor. Denne bloggen skal være til glede. Til glede for meg selv og for de som leser den. Jeg vil at den skal være et positivt sted der man kan bli oppmuntret, glad, engasjert, motivert og inspirert. For meg er blogging en form for kreativ utvikling av  mine egne evner og talenter. 

Jeg har valgt å lage innlegg ofte fordi det gir meg utrolig mye. Jeg får øvet meg i å fotografere, skrive, dekorere osv. Jeg føler meg i et konstant kreativt modus, noe som jeg har savnet i flere år. Jeg er et kreativt menneske som trenger å få utløp for mine tanker og idéer, hvis ikke slukner det og blir borte. Jordbærbloggen hjelper meg til å øve opp kreativiteten (ja, jeg mener at det er noe som det går an å øve opp) og gir meg ofte nytt perspektiv på ting, både gjennom mine egne tanker, andres blogger eller kommentarer jeg får her. 

Jeg er ofte overveldet over alle de koselige kommentarene og hilsnene som jeg får gjennom bloggen min. Det er ikke alltid at tiden strekker til slik at jeg får svart dere alle tilbake, selv om jeg ønsker å få tid til det. Mange kjenner nok den følelsen. Men vit at jeg verdsetter det dere skriver til meg (og sier til meg, for de av dere jeg kjenner som leser bloggen min), og det er ofte slik at en koselig kommentar gjør at jeg smiler og er glad lenge etterpå. Det at besøkstelleren jevnt og trutt tikker oppover er også en stor oppmuntring for meg. Så selv om du ikke legger igjen en hilsen her, setter jeg pris på at du tar deg tid til å komme innom jordbærlandet mitt. Dere gjør det gøy å blogge. TAKK! 

2. premie


Denne giveawayen er fra meg til dere, fordi jeg setter pris på at dere er der ute et sted. Alt du trenger å gjøre for og være med er å legge igjen en kommentar til dette innlegget. Hvis du er anonym kan det være lurt å skrive navn eller initialer i kommentaren slik at jeg kan finne tilbake til deg hvis du vinner.

Jeg vil at alle skal ha lik vinnersjanse i denne giveawayen, så det går ikke an å få ekstra lodd. Men hvis du likevel vil opplyse om giveawayen min på bloggen din, så setter jeg selvfølgelig stor pris på det.

Jeg trekker én hovedvinner som får et Tilly beige koppehåndkle og to skjeer i porselen fra GreenGate. I tillegg trekker jeg to andrepremier som får hver sin kjøkkenklut og oppvaskkost fra Søstrene Grene. Giveawayen varer frem til kvinnedagen; den 8. mars. 

Hell og lykke!

175 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei. Så flott skrevet! Du skal vite at du inspirerer til andres kreativitet også. :-) Ha en riktig god helg!

Elis@beth sa...

så flott!! er selvfølgelig med og krysser fingrene!!

Klem!

perler på en snor sa...

Hei hei:)
Jeg vil gjerne være med!
Jeg blir inspirert av å lese bloggen din, jeg gleder meg til du har inlegg,
Og så synes jeg du har blitt UTROLIG flink å ta bilder!!
Spennende å å følge med på huset deres og, veldig fine vinduer dere har fått!!
Klem fra meg:)

Jannes lille sted sa...

Å så koselig:) Fint du skriver.
Jeg vil selvfølgelig vær med! Jippi! :)

Klem Janne Merethe

Lillian's hus og heim sa...

Heisann.. Er med eg ja.. Digger bloggen din, kjempefin. Har fått mykje inspirasjon av deg! Fortsett med det samme du;D

Klem fra Lillian

God helg:D

EndeligMamma sa...

Har alltid syntes du har så koselig blogg! den er så utrolig søt :)

koselig med giveaway, jeg slenger meg så klart med!

Ha en fin kveld!
Klem

Hulda sa...

Fantastisk fine bilder av skjønne premier! Tenk om jeg er så heldig å VINNE! :)

Jannicke sa...

Takk det samme til deg, kjære Jordbærpike ;o)

Så koselig innlegg... fine og kloke ord! Koselig at du har giweAway! Jeg blir gjerne med...

God klem til deg.

Mona Christin sa...

Hei.

Vil takke deg som stiller med giveaway. Alltid moro med krydder i hverdagen. Det er det bloggen din er.

Jeg vil gjerne være med.

Klem fra Mona C♥

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Helt enig, jordbærpiken, jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Blogging gir utløp for mye kreativitet, og dessuten blir jeg inspirert av andre som blogger, for eksempel deg!
Hilsen Jeanette:-)

Shus sa...

Åh, for ein koselig give away frå ein koselig blogg. Eg er innpå og les alle innlegga dine, for du sprer glede i kvardagen med innlegga dine. Forsett med da! Og så håpar eg på at eg har ekstra lykke med meg, då du skal trekke på kvinnedagen og 2 års dagen til mi vesle jente!! klem frå Solveig

Dronning Maud sa...

Kan si meg enig i alt du skriver.Utrolig fin å formulere deg:)

Love Peace Pionies sa...

nydelig lesning! synes også det er veldig givende å blogge. gla jeg begynnte.. kjekt å få utløp for det kreative!
bloggen din er nydelig(som du med ditt indre og ytre..) og absolutt til glede.

håååper jeg vinner!!!;)

god kveld

klemmer

Kristine Dall sa...

Du skriver alltid så godt! Er en fryd å komme innom deg :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Superfine premiar!!
Og so koseleg innlegg ☺

Er med og håpa eg vinn☺

Klem M♥

Hjemmekjær sa...

Flott blogg, - flott skrevet, - flotte premier; Jeg blir gjerne med:)

aase sa...

Herlig innlegg!! Sånn skal det være!!! Jeg blri gjerne med, og jeg linker også jeg!! Låner bildet til linkingen!!

Ha en flott helg!!

annicken_j sa...

så fine premier, jeg er med :D

Heidi sa...

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Blogging og blogglesing gir glede og inspirasjon og gir kretiviteten en skikkelig "boost".

Elin | Draumesidene sa...

Hurra! Eg vinn nok ikkje, men latar som om eg er evig optimist? ;)

Ha ein flott kveld!
Klem frå Elin :)

Hege sa...

Jeg elsker å lese bloggen din :) Og krysser fingrene og blir med på giveawayen :)

Ha en fin helg :)
Klem Hege

Hege sa...

Jeg elsker å lese bloggen din :) Og krysser fingrene og blir med på giveawayen :)

Ha en fin helg :)
Klem Hege

Fiolkransen sa...

Så koselig innlegg:)

Vil gjerne være med på give awayen din!..og så flotte premier!!!

Jeg har en give away på min side hvis du vil delta på den:)

Thea

Unknown sa...

Tuddelu i blogglandia!

Bloggen er SØT som et jordbær! Finfine bilder og herlige innlegg. Jeg koser meg når jeg scroller rundt på bloggen din!

Slenger meg megpå konkurransen!

Hilsen Silje / hjertero.com

Pink lady sa...

Jeg blir gjerne med, du har en slik flott blogg og jeg setter stor pris på at du besøker bloggen min:)

Klem Pink Lady

June sa...

For en hyggelig giveaway!! :)
Vil veldig gjerne være med!
Ønsker deg en fortsatt fin helg og håper dere alle blir friske snart!
-June:)

Elin sa...

Hei! Jeg har lest bloggen din en god stund, men dette er første gang jeg skriver en liten kommentar. Du er til stor inspirasjon, og virker å være en veldig positiv og trivelig jente. Håper det er ok at jeg fortsetter å titte innom :)

..Til Lykkes Hjem sa...

Juhuu*
Så fine ord Jordbærpiken. jeg blir ihvertfall inspirert av dine innlegg.Det skal du vite*

Jeg har for tiden vinnerlykke,så hvorfor ikke prøve seg en gang til ;)

Ser det går fremover med huset også, lekkre vinduer*
Så spennende.

Ønsker deg en flott aften videre*
klem

Vinglefrøken sa...

Syns du er flink til å følge intensjonen din, jeg! :-) Du både skriver glede og sprer glede. Håper du får en hyggelig helg sammen med dine! :-) Krysser fingrene for at jeg er heldig i giveawayen din... :-)

Christine sa...

Nydelig innlegg og nydelig blogg som jeg får mye glede og inspirasjon fra! Ønsker deg en herlig helg:-)

Christine C sa...

Veldig fint skrevet - du inspirerer :) Jeg blir gjerne med i trekningen av de flotte premiene dine.

Familien vår sa...

Hei! Vil bare takk for alle de utrolige innleggene du skriver, og de flotte innleggene dine -dette er absolutt en av de bloggene jeg følger mest med på.

Plukker gjerne mange flere jordbær også ;)

Klem Sissel

ANETTESHUS.COM sa...

Så hyggelig med en giveaway!! Jeg er med;)

Klem klem
Anette:)

Vivian sa...

Hei hei.
Jeg vil gjerne være med!
Kjempeflott skrevet og du er en stor inspirasjon!
Blir glad av å lese bloggen din og se på fine bilder.

God helg!
Klem Vivian

Merethe sa...

Spennende å følge bloggen din synes jeg! Du er flink og inspirer stadig!

Jeg vil gjerne bli med jeg også. God helg!

Maliva`s verden sa...

Hei...har vært gøy å følge deg så langt, og jeg vil veldig gjerne bli med i trekningen din;o) Klem fra Maliva

Ida sa...

Hei vennen :)

Så utrolig koselig skrevet, og du skriver mye av det samme jeg tenkte og fortsatt tenker :)

Vi veldig gjerne være med her :) Flotte og utrolig gavmilde premier :)

Ha en fin fin helg!
klem fra Ida

Unknown sa...

Så koselig! Veldig flott blogg du har, så du fortjener de hyggelige kommentarene:o))

Og for noen herlige premier!

Klem Line

Lene sa...

Er med på giveaway:-).

Fru Bakken sa...

Hei:o)
Vil gjerne være med.
Ha en flott helg:D

Monika sa...

Heisan - kor koselig ;)
og eg vil SÅ gjerne vere med ;)

huska ikkje om eg har takka for adwardene eg fikk fra deg - og det er vel på tide dei kommer fram ;-)

Eg vart SÅ glad for dei --- så spennende med huset
Go helg -- smil fra monika

Janne sa...

Oi, så fine! Jeg vil gjerne være med:)

by BeaTell sa...

Du har en utrolig herlig blogg som jeg nyter å lese og se på flotte bildene dine!!! Jeg er veldig med på give away og krysser fingrene. Premiene var jo bare veldig generøse da! :) 8 mars, kvinnedagen og min navnedag!! Jeg satser på det blir miin dag :) hihi

klem

et kjært hjem sa...

Så gøy med give away! Det gikk jo så bra med meg forrige gang, så nå håper jeg på at Ida trekker min lapp igjen :) Det ble veldig fint med vinduene på huset, så fine detaljer på hengslene! På våre vridere står det nor dan, veldig misfornøyd med det!!! Håper jeg klarer å skure det bort! Ja, det hadde vært koselig å treffes snart, tiden går så fort :) Klem

Guttemamma sa...

Så fint du skriver,kjenner meg igjen!! Krysser fingrene for jammen har du fine premier!!
God helg og klem

Herr og Fru Nordnes sa...

Hei hei! Så kjekt at du er med på min give away. Jeg vil selvsagt være med på din - du har en sjarmerende blogg som jeg stadig besøker. Håper du trekker meg - for disse gavene er jo bare så fine!

Håper du får en fin kveld:)

KlemE

Monica sa...

nydelig skrevet og jeg kunne ikke sagt det bedre selv, det er akkuratt slik jeg også føler når det gjelder blogging. Du har en vakker blogg, og jeg stortrives virkelig her. Du skrver ogs alltid så flotte kommentarer, at man ikke alltid strekker til med å kommentere gjør ikke så mye, slik er det bare, man kan ikke nå over alt og man skal iallefall ikke ha vond samvittighet for det!! Ønsker deg en videre fin helg. God klem fra Monica

Anonym sa...

Hei hei...
Takk for en trivelig blogg og alt du deler med oss! Spennende med giveaway :) Katrine I

aase sa...

Bare litt oppvask innimellom.......det er kjøpt på IKEA!!

Fru Luna sa...

Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen din :) Jeg kjenner meg igjen i alt det du skriver...
Ha en flott helg!

Hilsen Linda

mi-rachel sa...

bloggen din er en sann glede.
og du har liksom hjerte med deg!

Janicke sa...

Bloggen din er veldig fin, og du skal vite at du gir meg masse inspirasjon :-)
Takk for alt som du deler :-)

Janicke :-)

Monja sa...

Jeg er så enig i det du skriver, etter at jeg begynte å blogge tror jeg kreativiteteten har fått et lite dytt i riktig retning....

så fint å lese at du opplever det samme....og jeg er av helt samme mening....man kan faktisk jobbe med sine egen skaperglede....alle har nok litt av det i seg....


jeg vil veldig gjerne være med ...og krysser fingrene...:)

klemmer og ønsker om en god helg fra Monja

ELLEMELL sa...

Hei!

Det er vel ikke for ingenting jeg valgte å følge bloggen din!
Jeg synes du skriver utrolig godt- har varierende os spennende innlegg!

Jeg vil gjerne være med i giveawayen!

ha en nydelig helg:)
Klem fra Ellemell!

Stine sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen! Jeg liker konkurranser! Jeg var så heldig å finne bloggen din "by accident" for en stund tilbake, og det var flaks! Får masse inspirasjon fra den<3

glade dager sa...

her kommer min første hilsen som blogger :) spennende!!
du er VIRKELIG en inspirasjonskilde jordbærpiken!! de flotte bildene og de nydelige ordene du skriver, rører ved hjertet mitt mange ganger!!! tusen takk for at du deler av deg selv, og er kreativ inspirator for oss!!
klem fra johanne :)

MissMette sa...

Så flott skrevet, og koselig med giveaway. Nydelige ting du gir bort, så jeg vil gjerne være med i trekningen din... Skal legge ut en link på siden min også - klem fra Mette

Anonym sa...

Heisann!
Så utrolig fin blogg du har:) Jeg vil gjerne være med!!
Mvh
martine@vivilja.no

bestemorshage sa...

Oppdaget bloggen din i dag. Jeg kommer innom igjen. Lager innlegg og håper på å bli trukket ut.

Anonym sa...

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver om å blogge! De gir virkelig inspirasjon og "avler" kreativitet.

Veldig fine premier på give awayen. Jeg vil selvfølgelig være med på trekning.

Klem Igi

FruLisa sa...

Veldig flotte premier!

Du skriver treffende om det med krativitet - det er slik for meg også. Spes nå mens jeg er i permisjon med Sofie - deilig å gjøre noe anna enn skifte bleier, dulledulle og gi mat:-)

Forresten veldig flotte vinduer dere har i huset, fine detaljer!

Ha en riktig herlig helg.

Lyse drømmer sa...

Hallo:)

Jeg er med!

Klem fra meg:)

beate sa...

Så nydelige premier!

takk for koselig blogg!

blir gjerne med på trekningen

klem beate

Anonym sa...

Moro med blogg ja:-)
er gjerne med og kan jo leve i håpet om en flott premie

Marianne

Frøken Emmie sa...

Hei =) Jeg har nylig oppdaget bloggen din, og jeg må si at jeg liker innleggene dine veldig godt. Jeg er ofte innom her, og da du var bortreist bare ventet jeg på at du skulle komme tilbake!

God helg! Klem fra Emmie

Skogland sa...

Så fint du skriver, er nok mange som kjenner seg igjen :) Blir gjerne med på giveaway. God helg!

Trine sa...

Kom igjen Ida.. trekk tante dinne gangen... Veldig fine gaver hilde...

Jorid + NOE Blog sa...

Jeg er med :-) Du har en nydeli blogg som jeg følger hver gang det kommer innlegg. Frisk og positiv!

Godklem

rule sa...

Kjempe flott innlegg!!! Ja blogging gir GLEDE... og kreativitet...skulle som så mange andre...bare hatt litt mer tid til det... Ønsker deg ei riktig god helg!!!
Hilsen Ruth

Janne Lillian ♥ sa...

For et flott innlegg ♥

Jeg er selvfølgelig med og krysser fingre og tær :)

Klem

Ingvild sa...

Ja, er helt enig med deg. Tror også at det går an å øve opp kreativiteten sin! Nydelig skrevet.

Blir gjerne med og krysser fingrene;)

Klem,I

Heims verden sa...

Elsker bloggen din:D Kjempe gøy å følge med på husbygging og alt annet!

Vil veldig gjerne være med på giveaway:D

Silje

Epleskrell sa...

Hei snuppa!

Så fint skrevet, du er i alle fall en stor inspirasjon for meg og det var da jeg leste bloggen din at jeg bestemte meg for å begynne å blogge selv også :)

Savner du

Stor klem fra tjukken og jeg

(og jeg er selvfølgelig med på giweawayen din)

Anonym sa...

Du har så flott blogg, Jordbærpiken. Jeg er innom deg med jevne mellomrom og blir like GLAD hver gang jeg leser i den.
Ha en fin helg.

Alt det beste!

Klem fra M@y

Randi sa...

Hei. Så bra skreve! Det er akkurat dette eg håper å oppnå med min blogg også. Er ganske ny her i bloggeverden, så føler meg enno ganske amatør, men ser allerede at dette er ein glimrande måte å få øvd seg både på fotografering og skriving. Har til og med blitt meir aktiv på handarbeidsfronten sidan eg byrja å blogge...hihi... Er jo litt meir gøy når ein kan dele sine kreative resultat med andre... :-)

Gleder meg til å følgje bloggen din vidare, spanande med husbygging. Ein dag skal nok vi og i gang, gleder meg allerede sjølv om vi førebels berre er på drømmestadiet... ;-)

Blir gjerne med på trekninga di, skjønne premier du deler ut!
Ha ei kreativ god helg vidare.
Klems

**Torunn** sa...

Bloggen din er kjempe fin - og ligger i leselisten på min blogg så jeg titter ofte innom, selvom jeg ikke skriver kommentarer så ofte.
<3 Greengate <3

Har linket til giveaway'en din i bloggen min også :)

Anemone sa...

Hei! Det er alltid koselig å titte inn til deg også.

Anonym sa...

Checking your blog is a ritual for me every morning! I get very inspired and it helps me keep in touch with my Scandinavian background. I was born and raised in Danmark but have lived in Californien for many years.
I appriciate the work and commitments it takes on your part to maintain a blog
Keep it up and thanks for sharing your gifts!
Lisbeth in California.

Anette {foreldremanualen} sa...

Så gøy, jeg er med! :-)

Høvebakken sa...

Fine ord:) God helg!

Gro sa...

Hei du! Så koselig innleggg! Jeg blogger også for kosens skyld, og merker at det går litt mer i ryk og napp nå - pga flere prosjekter i hus og heim... Jeg titter innom dere så ofte jeg har tid, og nå blir jeg gjerne med i din giveaway! Jeg legger gjerne ut en link! Klem fra Gro!

Lise sa...

Oi...I`m in!!
Du har virkelig den kosligste bloggen jeg vet! Er innom deg hver dag. Du er en skikkelig inspirasjonskilde!

Therese sa...

Hei :)
Herlig og lese bloggen din syns jeg, og den positiviteten din smitter virkelig over!
Ha ei fin, ny uke!
Klem Therese

Ruths datter sa...

Herlig innlegg. Blir gjerne med på din give away.
Klem

Lena sa...

Jeg "dumpet" innom bloggen din for første gang, via en link, og det er jeg glad for! Koselig blogg med flotte bilder og hyggelig tekst:o) Supre premier og jeg prøver lykken!

Anonym sa...

Hei.
Du har en flott blogg som det er koselig å besøke:)
Er gjerne med:)
minelle

ine sa...

Kjempeflott blogg du har!!! Mange hærlige dikt jeg nok kommer til å tjyve litt i fra :)

KRUSEDULL sa...

Ja, jeg vil være med:) Så fine premier!! Er glad for å høre at du får så mye ut av å blogge. Og vil takke deg for at du deler deg selv med oss! Det er så mange fine og ærlige innlegg her inne hos deg som treffer så godt! Ønsker deg en herlig søndag!

Ingvild sa...

For en koselig blogg å komme over, har lagt deg til i favorittbloggene mine :)

Klem Ingvild

AM sa...

Heihei! Bloggen din har blitt en jeg alltid må innom. Du sprer glede og god stemning :) Jeg vil gjerne være med på konkurransen :) Hilsen AM.

Susie sa...

Så klart jeg vil være med :)

Du skriver fantastisk bra, og jeg er titter innom til stadighet :D

Pia sa...

Et flott innlegg! Og en flott blogg! Jeg slenger meg med på give away!

Maria Therese sa...

Synst du har en flott blog og du har vert på bloglisten min helt siden jeg la inn en interiør blogliste i min scrappeblogg. Er så godt å få litt inpirasjon!
Har ikke vert her inn på noen uker nå av den lille grunn at huset har sett bomba ut, og har holdt meg vekke fra interiørbloger for å slippe dårlig samvittighet..
Fortsett å spre rundt med varme og inpirasjon i blogen din:)

marianne sa...

Hei=)
Synes du har en kjempefin,inspirerende blogg,og vil veldig gjerne være med ;)
Ha en fortsatt nydelig søndag!!

Klem!

Bettum Villa sa...

Stå på med den gode blogg-jobben. Jeg er stadig her inne å titter og synes det er mye fint.

De premiene var helt fabelaktige. Håper jeg kommer på 2.plass :P (ønsker meg en sånn kost)

Anonym sa...

Hei hei :)

Jeg må jo selvfølgelig teste ut vinnerflaksen og slenger meg med på moroa! :)

Krysser fingrene!

Klem, Line.

Anonym sa...

Du har en inspirerende blogg!!!!
Jeg blir gjerne med på giveaway!!

Mvh aberda@online.no

Etiopia + India = sant:-) sa...

Det er så deilig å komme over slike hærlige og inspirerende blogger. Ser frem til å titte innom her innimellom.

Anonym sa...

Hei ! Takk for en fantastisk blogg, som jeg er innom hver dag. Vil gjerne være med i trektning hos deg :-) Mvh smisland@hotmail.com

Anonym sa...

Hei!

Du har en nydelig blogg som er veldig inspirerende å lese. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Klem fra jk.

Tante Violett sa...

Jeg er med! Du er svært inspirerende :o) Har fulgt deg lenge. Stå på videre :o)

Idun // Breidablikk sa...

Godt skrevet, og jeg kjenner meg igjen i mye av det.. Og vit at du inspirerer veldig med bildene og tekstene dine!
Nydelige premier du har valgt ut, og jeg krysser fingrene for at en av dem kommer min vei... ;)
Skal også fikse bilde og link inn hit for jeg unner alle og oppdage bloggen din! :)
God søndagskveld!! *klem idun*

Lisbeth sa...

Koselig blogg.Jeg blir med på giwe away. Spennende!!!!Lisbeth

HildeP. sa...

Moro du ville bli med på min give away! jeg blir selvfølgelig med på din også, skjønne premier og flott blogg du har! Ha ei finfin uke!

- Hilde

Lillis73 sa...

Åh, vilken underbar tävling! Jag vill gärna vara med!!
Kram från Sverige!

Julia sa...

Jeg begynte å følge bloggen din for jeg lette etter husinspirasjon og fant mye fint inne hos deg :-)
Nå er jeg fast leser!!

Krysser fingrene for at jeg vinner på kvinnedagen, men først å fremst dagen til min minste kvinne som blir 4 år den 8.mars :-)

Mona sa...

Jeg vil prøve lykken hos deg, jeg også. :) Jeg er innom bloggen din titt og ofte, du ligger i blogglista mi, og jeg nyter bildene dine og det du skriver. :)

Lisas hjem og skatter sa...

Jeg er glad for at du blogger - alltid koselig å "stikke" innom deg :)

vil veldig gjerne være med i trekningen din!!! :)

ha ei kjempegod uke!

klem fra Lisa

Anonym sa...

Hei!Jeg vil gjerne være med :) Hr ikke noen blogg enda, men lurer fælt på å lage en :) Ble tipset av Madeleine A.(min kusine;) om bloggen din, og syns det er veldig gøy å følge med den! Legger ved e-mailen min: carita_lth@hotmail.com. Mvh, Carita S.

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så flott du skriver!
Jeg blir gjerne med på Giveaway! :)

Mira sa...

Så koselig blogg du har!
Blir gjerne med på din give away. (Give away inne hos meg også).

Klem fra Mira.

Mor og datter sa...

hei på deg!! :)

jeg vil gjerne være med på trekningen :)
har give away på min side og!
klem

Lilang sa...

Nice gift!

My blog:
http://lilangkrea.blogspot.com/

Jansson bygger hus sa...

Hei!

Jeg vil gjerne med på GIVEAWAY! :) Du har en utrolig flott blogg med fine bilder som inspirerer! Også synes jeg det er göy å fölge deg ettersom dere også bygger slik som oss :) Ha en god uke! Mvh Elin

Tonerose sa...

Jeg blir veldig gjerne med! :o) Først nå har jeg oppdaget bloggen din, hit kommer jeg gjerne tilbake!

Håper du har en herlig kveld!

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Er så enig med deg!! Har ikke blogget så lenge,men setter kjempe pris på de komentarene som kommer:)
Så utrolig flotte premier da!! Jeg har kjempe lyst å bli med!!
Linker deg selvsagt så andre får en mulighet.
Legger meg til som følger også... her var det så koselig.
Klem Mona

Kreative drømmer.. sa...

Hei du flotte..
Jeg er fast følger fra før og er nesten forelsket i bloggen. Kjempeflott og mye forskjellig å lese synes jeg, også liker jeg jo navnet/tittelen da..eller skal jeg si bloggtemaet? for det er jo veldig gjennomført.

Er self. med i giveawayen.

Klem.

Honningdal.jr sa...

Du har en veldig inspirerende blogg!
Blir i godt humør av å se bildene, du er flink!
Jeg henger meg med selv om jeg ikke eier vinnerflaks. :D

Marita, Pål og lille Sofie sa...

Hei:)
Så kjekt! :)
Jeg er med:)
Ha en strålende dag!

Bredines hus sa...

Så koselige gaver. For ikke å snakke om bloggen din! Jeg blir gjerne med på trekning :)

Living laVida sa...

Hei hei!
Jeg prøver lykka!:)
Jeg er innom bloggen din ofte, du har mye inspirerende å vise og skrive om!Gleder meg til å se hvordan huset deres tar form!
Krysser fingrene:)

Anonym sa...

Kjære Hilde. Din gamle nabo fra Løveåsen 25 fikk veldi lyst til å være med:) Utroli fin blogg du har:)Klem Madeleine

mamsrud@hotmail.com

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Det var fint skrevet!
Bloggen din er veldig inspirerende, elsker å titte innom her;)

Unknown sa...

Hei! Jeg blogger ikke selv, men kom innom deg via en venninde med interiør-blogg. Du er en av de få jeg stadig titter innom igjen:) Synes du har fått til en god stemning på bloggen din.

Stå på videre!

Hilsen Heidi

Husdraumen/Anita sa...

Eg vil og vere med:)

Nilla sa...

Eg fann nettopp denne bloggen heilt tilfeldig og liker den allereie veldig godt. Ein hjartevarm og koseleg blogg,verkeleg! Eg vil sjølvsagt gjerne være med på give away-en!
Varme helsingar frå sunnmøring som på ingen måte kjenner seg støytt av snø-kommentaren, humrar berre over kor rett du har i observasjonen din!

Sølvis blog sa...

Kjempeflott blogg du har. Krysser fingre og tær for konkurransen

Lunica sa...

Heihei!
Jeg vil også være med på giveawayen din :)
Følger den kosleige bloggen din på rss-feed.

Marthe sa...

Så koselig blogg du har, og for noen flotte premier!

Ha en fin dag!

Bente sa...

Så gøy! Jeg vil veldig gjerne være med! :D

Åse sa...

Flott blogg du har! Blir gjerne med og prøver lykken! Har ikke blogg ennå... Legger ved mailadresse: aseostebo@hotmail.com

Havets Datter sa...

Heisann... Klart jeg vil være med å vinne!! Flotte premier :)
Og sist - men slett ikke minst: Flott blogg :)
Det er alltid så koselig å besøke ditt jordbærland :)

Ha en fin kveld!!
Klem K

Tone sa...

Supersøt blogg du har! Vil gjerne være med, veldig fine premier!
Klem Tone

Fra huset i svingen sa...

Jeg er med :-D
Super fin blogg foressten!!!

Kristin Ketilsdottir sa...

Nice to read your blog strawberry land. Good luck

meaningmoon sa...

Hei! Jeg blir veldig gjerne med, flotte ting du gir bort!
Setter stor pris på bloggen din og at du deler dine kreative evner og ideer med oss:) Huset dere bygger ser bare helt fantastisk ut, og så nære sjøen♥ Du er heldig:))

Klem!

C ♥ sa...

For et utrolig hyggelig innlegg! Og så mange som vil være med! Jeg blir også gjerne med :)

Takk for all inspirasjon og alt det fine du deler med oss i bloggen din ♥

klem C ♥

Har forresten en give away hos meg og om dagen. Hyggelig om du vil bli med!

Liv Kari sa...

Takk for fin blogg!
Jeg blir gjerne med i trekningen :)

Anonym sa...

Hei:)
Jeg vil gjerne være med!
trinebu@gmail.com

Lillan sa...

jeg vil ha et lodd:)

giveawayblogg er supert!!

Klem fra Lillan

annikken - osloliv sa...

Å, så fine ting! Jeg melder meg på, jeg:)

Jeanette sa...

Så fine ting:)
Jeg er helt klart med i trekningen.
Klem J.

Nina Kristin sa...

Jeg blir også inspirert, og skulle ønske at jeg var flinkere til å skrive regelmessig i min egen blogg også! Kjekt å bli kjent med deg her i Bloglandia :D

Martine sa...

hei:)

så flott, blir utrolig inspirert så bare fortsett med det du gjør:) Slenger meg på her jeg som alle andre:)

ha en flott dag videre:)

ChezJeanette sa...

Hei

Bloggen din er et koselig sted å følge med på. Er innom støtt og stadig.

Jeg vil veldig gjerne være med på giveaway'en din!
Jeanette :-)

Anonym sa...

Dette er en gladblogg ja.... Og så flotte premier!
Klart jeg vil være med på trekningen!
Krysser fingre og tær for at jeg skal bli en lykkelig vinner.
Klem, Borgny

KG sa...

Hei! En nydelig og artig blogg jeg ofte titter innom. Du inspirerer!

Perlehvit sa...

jeg vil gjerne være med!
Syns du har en kjempefin blogg:D

Sylke Feldhusen sa...

Det du skriver, høres kjent ut ;) Det gir glede å blogge!

Jeg blir gjerne med på din give-away! Så fine gevinster og koselig blogg du har.

Har forresten selv en liten give-away på gang med trekning samme dag som du.

Ønsker deg en fin kveld!

Anne Britt sa...

Har nettopp funnet bloggen din, skal følge med på den videre. Flotte bilder. Blir gjerne med på trekningen din.

akristiansen7@gmail.com

Vår familie sa...

Jeg har nettopp funnet bloggen din, men syns du har en kjempe fin blogg. Ligger under linkene mine på bloggen min. :D
Vil veldig gjerne være med i trekningen din!
Håper du har en din dag!

Ulltråen`s Kaosheim sa...

Flott blogg og giveaway
Henger meg med her :-)

Unknown sa...

Flott og inspirerende blogg! :)

Unknown sa...

Kjemmpe fin blogg du har og noen herlige premier i giwe away!

Kathrine H sa...

For en koselig giveaway!

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om så flotte ting. :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

salige lavendel sa...

Så rause og fine premier du gir bort! Jeg blir gjerne med hvis jeg får :)

Ann-Christin sa...

Tusen takk for at du har en så nydelig blogg. Er en fryd å lese den! Jeg vil gjerne være med på giwe-away-premien din.
Ha en fin dag videre.
Klem fra Ann-Christin

Lillebea sa...

Jeg kom akkurat over bloggen din, men håper jeg likevel få være med ;)
Kjempefin blogg hvertfall!
Ha en fin helg :)

Åse sa...

Flott blogg! Blir gjerne med og prøver lykken! Ha en flott helg! :o) aseostebo@hotmail.com

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott ein blogg...
Klart eg vil vere med :-)
God helg!!

InstatreffNorge sa...

Morsomt med den nye give away bloggen din, helt super ide:)

Vil gjerne være med her hos deg snuppa:) Du har en kjempesøøt blogg:)

Klem LykkeLise

nkitkat sa...

Det var rigtig vel skrevet og super flot blog det er første gang jeg besøger den, vil gerne være med :-)

nkitkat sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mitt hus sa...

Så koselig givaway, og en kjempefin og positiv blogg!
Deltar gjerne. God helg ;)

Anne sa...

Sjølvsagt vil eg vere med!
Du har ein så nydeleg blogg som eg set stor pris på:)
Klem Anne

Bea sa...

så koselig:o)

Jeg er med!

Klem fra Bea

Lotta sa...

Så utrolig koselig! Jeg er selvsagt med:) Klemmer til deg

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Oi,her var det mange som ville bli med. :) og jeg skjønner hvorfor.

malla-me sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen om superfine premier.
Ha en fin dag :-)

Himmelberget sa...

Flott innlegg, og kjempeflotte premiar !
Eg blir gjerne med :)

Jannemor

Fru Fly * Heidi sa...

Kjenner meg igjen i det du skriver om at det kreative stimuleres og at det er givende her i blogglandia! Du er en av dem som inspirerer og sprer masse glede! Jeg er gjerne med! Klem H

Linda aka Myrini sa...

Heisann.
Synes du har en innbydende og koselig blogg :)
Hit vil jeg komme tilbake!
Ønsker deg en god dag!

Anette sa...

Jeg er nok en av de som er innom bloggen din stort sett hver dag, men som sjelden legger igjen spor... Men denne give-awayen er en sjanse jeg ikke kan la gå fra meg :)

♥ Anette

Anonym sa...

Du har en utrolig flott side,jeg er veldig gjerne med. Har ikke blogg da,men ivrig følger:)

Linn Tove

Guro sa...

Jeg hiver meg med i siste lite, klart jeg vil være med på give away! :)

Bloggen din er en av de jeg er innom daglig, liker den kjempegodt.