torsdag 11. februar 2010

Huset vårt

I kveld skal Mannen og jeg planlegge en del ting til huset vårt, så da blir ikke bloggestunden så veldig lang. Men her kommer en liten oppdatering på huset, som nå er taktett. Det øverste bildet er tatt den 6. februar.


Disse bildene er tatt i dag. Vindsperre har begynt å komme på. Neste uke kommer vinduer og bordkledning og det blir så spennende! Da får vi et bedre inntrykk av hvordan huset vil se ut.


Bildet under har en av snekkerne våre tatt av et av kobbhusene slik det så ut den 9. februar.


Takk for at du besøker bloggen min!

16 kommentarer:

ELIN sa...

Så spennede med husbygging, og så deilig med tett dag. Dette blir sikkert flott. Lykke til videre. Klemmer fra Elin

Monika sa...

Kos koselelige bilder ;)
Spennende tider dere går i møte
Smil fra monika

Cecilie sa...

For en fantastisk beliggenhet! :) Og noen nydelige, ha hva kalte du det, vinduer i sirkler! Skikkelig gjennomført! :)

God kveld!Lykke til videre!

Klem, cecilie

Polly sa...

så spennende. Misunner deg den utsikten. Så helt nydelig ut. Og jeg liker den nye layouten på siden her:O)Hilsen Polly

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oj, første som slår meg er alle de vakre bildene du kan ta av utsikten fra vinduene mot fjorden. Gleder meg til det, jeg, for regner med at det blir publisert etter hvert. :-)

MODERN COUNTRY sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MODERN COUNTRY sa...

Hei Jordbærpiken!

Takker så mye for den koselig hilsen du la igjen hos meg!! Har gått og tenkt at jeg må ikke glemme og si deg noen ord. Du tok deg tid og det satte jeg pris på. I tillegg tenkte jeg godt over det du sa, men må si det har vært litt vanskelig og finne tiden til og lage innlegg så ofte. Så det har blitt litt i full farten av og til.

For en fantastisk mulighet dere har fått med og bygge eget hus, for en drøm og for en beliggenhet!! Med utsikt utover vannet vil både morgener og kvelder bli noe helt spesiellt. Og ser for meg koselige samlinger med mye hygge. Håper dere får tiden til og srekke til alt, og får tatt de valg som gjør huset til det akkurat dere drømmer om.

Ha en fin helg som kommer!
Aina

Dronning Maud sa...

Ser så utrolig fint ut med de buene...blir gøy å se.....
Ser ganske stort ur....ha en god helg:)

Mona Christin sa...

Hei.

Nå kan vi ane konturen av huset på ordentlig og det ser skikkelig fint ut. Gjennomtenkt og gjennomført. Gleder meg til vinduene og kledningen kommer på. Det blir så bra, beliggenhet og alt...

Klem fra Mona C♥

et kjært hjem sa...

Oh, you lucky, så langt dere er kommet! Det blir sååå lekkert! Så fine cutler bokser du har kjøpt, hvor har du fått tak i de? :) Jeg kjøpte meg en kurv der det står storage på. Har begynt å få en del i den serien, blitt helt hekta :)Klem

MissMette sa...

Hei, så spennende tid dere går i møte... mye som skjer og mye som må planlegges og diskuteres - men så gøy! Nydelig utsikt dere får også... Ønsker deg en flott dag. Klem fra Mette

Ruths datter sa...

Skal si det går framover hos dere.De kobbene ser jo supre ut.
Klem

Idun // Breidablikk sa...

så spennende dette må være for dere! kjenner jeg er spent på deres vegne...! *hihi*
Tror det blir et veldig flott hus ja! :)

God helg! *klem idun*

Vivian sa...

Ser ut som et kjempelekkert hus.
Heldige dere!!

Drømmer om å bygge vi også, men det ikke så stor tilgang på tomter her (og de som er - er aaaalt for dyre)
Og tøffe vinduer.
Ha en god helg og lykke til med huset:)

Epleskrell sa...

Hei hei Hildisus!

Huset blir så fint, også så fort som det går! *imponert*
Ha en fin helg snuppis! miss u!
Klem

(og når skal hankensiden oppdateres igjen forresten? *kremt*)

..Til Lykkes Hjem sa...

Åhh,så fint det blir.
Spennende med planlegging da. Mye tanker rundt det tenker jeg.

Når ser dere for dere innflytting?
Her går det ihvertfall unna må jeg si.
Så gøy*

Ønsker deg og dine en flott helg og kos deg med synet av Huset ditt*