søndag 28. februar 2010

Roser

Rosa roser er en av mine absolutte favorittblomster. Siden jeg skulle reise vekk dagen etter morsdag og valentines, skulle jeg få blomsterbukett når jeg kom hjem. Det har jeg fått (dvs. jeg har kjøpt den selv), og jeg er kjempefornøyd! Supersøte små grenroser tett i tett. Skulle gjerne hatt en sånn rosebusk i hagen.




Ida ville veldig gjerne hjelpe meg med å dandere blomstene, så hun fikk sin egen skål som hun puttet blader og de roseblomstene som hadde brukket av oppi. Det var dagens høydepunkt for henne, hun ville gjerne ha mange skåler og brekke av flere blomster fra buketten, men da måtte mor si nei.


Anna har fremdeles feber, så her blir det en rolig dag i dag også. Nå sitter hun ved siden av meg i sofaen og peker på blomstene på bildet og sier "se, se, se". Koselig. Sola skinner fra skyfri himmel ute, og livet er herlig. Nå ser jeg fram til at snøen skal smelte og det blir vår.





Jeg har fått en award fra min søte studievenninne med bloggen Epleskrell. Tusen takk, Linn, det er så koselig! Denne awarden vil jeg gi videre til tre blogger jeg liker veldig godt. Håper dere tar i mot awarden som et kompliment, om dere velger å sende den videre eller ikke. :)


Ønsker dere en strålende søndag!
P.S. Husk min GIVEAWAY.

16 kommentarer:

Elis@beth sa...

Den buketten var nydelig! Sånn vil jeg også ha ♥

God bedring til lillemor!

Kos dere :-)

Klem!

mi-rachel sa...

nydelig med sånne små grenroser.
og veldig søt skål som anna hadde laget.

Love Peace Pionies sa...

så koselig anna har dekorert:)
det er noen av de nydeligste blomster...
god bedring til minsten!
klemmer

Randi sa...

For en nydelig bukett! Aldeles skjønne dei rosene der. Sol og skyfri himmel i Bergen også, så no er det på tide å kome seg ut litt og ikkje berre sitte her å drømme seg vekk i bloggeland... :-)

Ha ein fin dag vidare.

Haust sa...

Tusen takk for award, du skal vite at det varmar!

Og så må eg seie at huset dykkar ser ut til å bli fantastisk flott!

Ha ein fortsatt god søndag! :)

Janne Lillian ♥ sa...

Så flotte roser ♥

Fortsatt god søndag til dere og god bedring til vesle jenta :)

Klem

Janicke sa...

For en nydelig bukett blomster :-)

Vi venter også på våren :-)

Janicke :-)

Mona Christin sa...

Hei.

Så flotte roser har jeg ikke sett på lenge. Håper for din del at de varer lenge. Gjorde seg med den vasen. Lekkert.

Ha en fin dag og grattis med award. Det er fortjent.

Klem fra Mona C♥

FlorasFrue sa...

Helt nydelige roser!! Har ikke sett de så ofte i butikkene, håper det blir mer av de.

Og enig med deg - skulle gjerne hatt en hel busk i hagen!

Ønsker deg en fin søndag!

Epleskrell sa...

Å, nydelige roser. Sånne vil jeg ha også...
Og så flink Ida er til å dandere, har hun arvet kreativitet og elsk på roser som sin mor? :)

Jeg har fått en ny stor hvit Hortensia i dag da, så jeg skal vel ikke klage i grunn <3

Håper Anna blir snart frisk igjen nå da og feberfri. Tjukken har heldigvis sluppet unna alt sånt (bortsett fra litt snufs en dag), men det er vel pga en overhysterisk mor med heftig bruk av håndsprit, kommandering av vasking av hender til alle besøkende og full nekt til besøk om man snufser.. hehe.. kanskje på tide å slippe opp litt nå?!

Ha en videre herlig søndag!

Suss

by BeaTell sa...

åh for noen nydelige roser!!! jeg har skikkelig lyst å plante rosebusker i hagen. Eier ikke en eneste grønn finger da, så spørs hvordan det skal gå...

God bedring til lilletutta.

Ang buksene jeg syr har jeg litt mønster for å få rette str, men lager de litt annerledes. Så er de også foret så de er kjempegode på!

Herr og Fru Nordnes sa...

Mmmm.. roser er utrolig fint - og til og med sjarmerende når de beynner å gå på hell!

Ha en fin søndagskveld og god bedring til lillemor!

Ingvild sa...

Helt enkelt NYDELIG!

Ha en fin ny uke,
klem,I

Kreoline sa...

Nyyyydelige roser, også min favoritt. God bedring til lillejenta, ikke kjekt når de er syke. HA en fin uke, klem fra meg.

ELIN sa...

Så flotte roser, og gratulerer så mye med koselig award! Vel fortjent :) Klemmer fra Elin

..Til Lykkes Hjem sa...

Grenroser er så nydelige*
Litt sånn uskyldige der de står de søte små.

Kanskje lille Anna blir en blomsterpike*
:)

God kveld i stua*