søndag 14. februar 2010

Candyman

Love Hearts må vel være noe av det mest romantiske godteriet som fins? Dette innlegget er til min fantastiske mann på Valentinsdagen. 
 Du er min helt og jeg elsker deg over alt på jord 

Takk for at du elsker meg for den jeg er. Takk for at du godtar mine styrker og svakheter. Takk for alle dine oppmuntrende og gode ord, selv om jeg ikke fortjener dem alltid. I gifteringen min står det "Evig elsket av Arild". Jeg vet at du mener det. TAKK

På søndagene går vi som regel på gudstjeneste, og i dag ble alle mødrene feiret i menigheten vår. Alle barna kom opp på scenen og sang for oss, og vi fikk utdelt hver vår lille pose med love hearts. I tillegg ble "Årets mamma" kåret. Da hadde fedrene og barna sendt inn bilde med begrunnelse på forhånd, også ble vinneren valgt ut fra det.

Og vet dere hva? Det var jeg som ble kåret til "Årets mamma"! *tårer i øynene* Så heldig jeg er som har en så fantastisk mann og skjønne barn som gjør noe så fint for meg. Begrunnelsen for kåringen var som følger:

hun lager de beste pannekakene og vi får spise av pannekakerøra
hun rydder alltid opp etter oss så vi kan bruke tiden på mer fornuftige ting
hun lar oss bade til vi får skikkelig badehud
  hun gir oss de lengste og beste kosene
hun er en ivrig og engasjert tilskuer når vi demper lyset i stua for å ha danseforestilling
hun kjøper like klær til oss, noe som er veldig stas
hun er tålmodig med oss selv om vi er rampete i blandt
hun leser eventyr med innlevelse og synger mange fine nattasanger
hun er så vakker og viser oss hver dag at hun er glad i oss og pappa
vår mamma er verdens beste mamma!

jeg er lykkelig

27 kommentarer:

silje-sin sa...

Så nydelig! Gratulerer så mye:) Fikk klump i halsen jeg nå:) Nyt resten av dagen ♥ klem

Anemone sa...

Å, så stas! Det var utrolig koselig gjort. Nyt familien!

beate sa...

ÅÅÅÅ, smelt ♥
så nydelig!

kos deg i kveld

klem beate

Lisas hjem og skatter sa...

For ett nydelig innlegg :) gratulerer så masse som årets mamma!!! koselig og pittelitt rørende :O)

kos dere masse i kveld!

stor klem fra Lisa

Epleskrell sa...

Ååååå....
Nå sitter jeg med tårer i øynene i alle fall!
Men jeg tror på at absolutt alt som står der stemmer, og mere til. For jeg kjenner deg litt, og du er en av verdens vakreste og snilleste!
Nemlig!
<3
Suss

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Åh, jeg ble sittende med tårer i øynene! SÅ helig du er og så heldige de er som har deg!!

Janne Lillian ♥ sa...

Gratulerer så utrolig masse ♥ håper du får en fortsatt flott kveld.

Janne ♥

Jannicke sa...

Så fantastisk å så mange godord! Jeg er sikker på du fortjener all ros!
Klem fra J.

Elin | Draumesidene sa...

No trillar tårene her! For ein flott ting å få på morsdagen!
Ha ein like fin kveld, som dagen din har vore!

Klem frå Elin :)

Jansson bygger hus sa...

Det er helt sikkert fortjent! :) Ha en god kveld og en god uke! Mvh Elin

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fikk klump i halsen og tårer i øynene selv her. Mange flotte grunner til at du er verden beste mamma. :-)

Vivian sa...

Jeg skjønner at du er lykkelig!
For en fin tittel; årets Mamma.
- gratulerer

Ha en fin kveld videre
♥ Vivian

ENGEL sa...

ååååååååååååå.Jeg ble helt rørt jeg<3velfortjent!

June sa...

Åj, så heldig du er! :)

Anonym sa...

Åå, ikke rart du ble rørt, det ble jeg og!!
Ha en fin kveld!

et kjært hjem sa...

Gratulerer så mye, det fortjener du! Du er en herlig og god mor! Ha en koselig kveld :)

Dronning Maud sa...

Gratulerer:)vakkert

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så utrolig skjønt! Du fortjener nok "årets mamma" tittelen;) Ha en nydelig kveld videre!

by BeaTell sa...

Så hærlig innlegg. Gratulerer! Ble helt rørt jeg! Du er heldig!

God morsdag videre!!

ELIN sa...

Så flott innlegg! Gratulerer så masse! Er sikker på at du fortjener det. Ble helt rørt her jeg :) Klemmer fra Elin

mi-rachel sa...

gratulerer!
snille og gode unger -og mann du har!!

Pink lady sa...

Gratulerer så masse!

Tenker at det må ha vært rørende å få denne utmerkelsen. Og jeg tviler ikke et sekund på at den var vel fortjent fordi du virker som ei utrolig flott jente!

Klem Pink Lady

Love Peace Pionies sa...

Så nydelige innlegg, både dette og sist...
Gratulerer med årets mamma! Kan tenke meg du er en nydelg mor!!

God steming her altså!!!

Mona Christin sa...

Hei jordbærpike.

Gratulerer så mye med "årets mamma". Jeg er sikker på at det er vel fortjent selvom jeg ikke kjenner deg. Måtte svelge en ekstra gang da jeg leste begrunnelsen. Ble rørt.

Ha en fin uke som kommer.

Klem fra Mona C♥

Øyeblikk sa...

Kjempe koselig innlegg! Gratulerer som året mamma, det var en nydelig skrevet søknad <3
God Morsdag!

..Til Lykkes Hjem sa...

Åhh,så gøy.
Herlig*

Skjønn familie du har rundt deg-
Er helt sikker på at det var mer enn nok fortjent*

Ha en flott kommende uke
Klem fra meg*

Unknown sa...

Så nydelige bilder du viser ♥
Og gratulerer så masse som Årets Mamma:o)) Herlighet så mye flott de hadde begrunnet det med, ikke rart du vant ♥

Ny uke på gang, NYT den:o))

Klem Line