søndag 28. februar 2010

Sløvedag

Kjære dere! Jeg er rørt og overveldet over responsen og alle de koselige tilbakemeldingene jeg har fått så langt på giveaway-innlegget mitt. Til og med en hilsen helt fra California har jeg fått. Tusen takk for koselige ord, Lisbeth! :)

Jeg skal prøve å få til en knapp på bloggen som oversetter til engelsk hvis man skulle ønske det. Ser at det er flere som har det, men jeg har aldri funnet ut av det selv. Nå har jeg fått et tips som jeg skal prøve ut. Hvis jeg er flink så kanskje jeg får det til. Gøy å få litt mer datakunnskap syns jeg.

Da mamma var her fikk jeg en potte med Perleblomster av henne, kjøpt på Mester Grønn. De er så fine og sprer vårstemning i hele stua. Vi har hatt nydelig vær denne uka, så selv om det er snø ute så føles det som om våren er rett rundt hjørnet. Herlig!

Vi voksne var syke i begynnelsen av uka, og resten av uka har jentene vært småsyke. Feber og hoste om hverandre stakkars små. Så i dag, som hele denne uka, har det vært en sløvedag. Det er rart hvordan sløvheten sprer seg. Skulle tro man fikk litt energi av å sløve, men det gjør iallefall ikke jeg! Tvert i mot blir jeg sløvere og sløvere. Ja, jeg går nesten i dvale her hjemme. Klesvasken ligger foran vaksemaskina i kjelleren, jeg har ikke tatt i verken støvsuger eller mopp og oppvasken går snart inn i maskina på egenhånd. Jaja. I dag tar jeg livet som det faller seg, på ekte Jungelbok-vis. 

Som dere kanskje forstår så er disse bildene lygebloggebilder på høyt nivå. Men jeg syns det funker. Jeg liker å vise ryddige bilder på bloggen. Da føles det, om mulig, litt ryddigere her etterpå, selv om jeg bare har flyttet rundt på rotet. Snakk om selvbedrag. Hehe.

Èn ting jeg er fornøyd med å ha gjort i dag er at jeg har kjørt fem pappesker med ting og en pose med vesker til gjenbruksbutikken. Vi har jo begynt å rydde på loftet, og det er en god følelse å få litt av det overflødige ut av huset. Så da har jeg kanskje ikke vært så sløv likevel.


Jeg har fått en award fra Jeanettes hjerterom! Tusen takk, Jeanette, det ble jeg veldig glad for. Det er så koselig å få award. Jeg har lyst til å gi awarden videre til ei jente som jeg er veldig glad i, en venninne som nettopp har begynt å blogge. Hun og mannen hennes er en av de mest positive og oppmuntrende menneskene jeg kjenner, og jeg vet at bloggen hennes kommer til å være fylt av godhet. Det liker jeg! Derfor, Johanne med bloggen Glade Dager, får du denne awarden av meg. Så får du øvd deg litt på å lage koblinger i innleggene dine også. :)  

Jeg ser på curlingfinalen for mennene nå. Veldig spennende! 
god natt

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Kjenner meg igjen i sløve-beskrivelsen din. Men er det ikke deilig å ha en sånn dag innimellom? Min faller gjerne på første og beste fridag. Håper du driver selvbedrag med god samvittighet, det har du god grunn til.

Kos dere på søndag.

Stor klem fra Mona C♥

Ruths datter sa...

Alltid herlig hos deg jordbærpike.Ønsker deg en fortsatt fin helg. velkommen til n\min Give Away.
Klem

Pink lady sa...

Fine bilder, selv om du har sløvedag! ;)

Ser at det ble sølv på curlinga i natt, ikke så gale det heller:)

Jeg var som vanlig stuptrøtt lenge før finaletid så da sov jeg søtt!

Ha en god søndag!

Klem Pink Lady

Epleskrell sa...

Sløvedager er herlige, selv om man føler seg ubrukelig utover kvelden.. eller rastløs :)
I går tok jeg forresten en kaffe på kafeen: "jordbær pikene" Og da tenkte jeg selvfølgelig på deg! :)
Suss til deg og dine

Janne Lillian ♥ sa...

Hei!

Ja, det er godt med litt sløving :-) Men har samme utfordring som deg.. rotet bare hoper seg opp! Men (u)heldigvis forsvinner det ikke av seg selv..

Ha en strålende søndag!! Her sløves det for fulle migger og rot, støv og klesvasken tårner seg opp ♥

Klem ♥

mi-rachel sa...

håper heøe gjengen snart er tilbake i toppform.