søndag 14. februar 2010

Au revoir

Den som elskar
har tankar med kvite segl,
fylte av solvind,
har sommarlandskap å vandra i
og mjuk mose
å kvila i.
Stundom
kjenner han ein ustyrleg trong
til å henga hjarta sitt
på ein rosebusk
fordi det kjennest så rødt
og så vakkert.
Alf A. Sæter


Jeg måtte bare dele dette nydelige diktet med dere sånn helt på tampen av Valentine´s day. Jeg er full av gode følelser etter en kjempefin dag, og det er veldig deilig å ha det sånn. I morgen tidlig reiser jeg til London på studietur med klassen min og en kollega. Jeg gleder meg! Men samtidig blir det rart å være borte fra de små jentene mine i fem dager. Det går bra, det vet jeg. Mannen min er veldig flink og kommer til å klare seg strålende uten meg denne uka, og jeg kommer til å kose meg med litt voksentid. 

Tusen takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått i dag! Jeg har dessverre ikke tid til å svare dere nå, men gleder meg til å besøke bloggene deres igjen når jeg kommer hjem fra London. Dere gjør meg glad! Jeg planlegger å gå på litt interiørsightseeing mens jeg er der, og muligens blir det en giveaway her hos jordbærpiken når jeg kommer hjem, så stay tuned. Tips til butikker som er verdt å besøke tas i mot med takk! :)


Ønsker dere alle en god uke!

14 kommentarer:

Mona Christin sa...

Ha en god tur til London. Håper du får noen fine dager.

Klem fra Mona C♥

Susie sa...

Gratulerer som 'Årets mamma', så heldig du er =)

God tur til London!

~Susie~

Monica sa...

Ønsker deg en riktig god tur til London:) Kos deg masse:) God klem fra Monica

Jannes lille sted sa...

Gratulerer så masse med "årets mamma"! Og så herlige begrunnelser:-)

Ha en flott tur til London!
Klem Janne Merethe

Idun // Breidablikk sa...

Ha en god tur til London kjære deg! Kos deg masse!! Og så heldig du er som har en mann og to døttre som er så glade i deg! Gratulerer som årets mamma! Sant som du er nominert for; viktig å fortelle de rundt en att en er glad i de!

Ønsker deg en fantastisk tur! *klem idun*

Dronning Maud sa...

Kos deg i london:)

Anonym sa...

God tur! Håper du får mange fine dager!

Klem

et kjært hjem sa...

Ha en koselig tur til London! Klem

Love Peace Pionies sa...

god tur
høres dritgøy ut...
klem

Anonym sa...

Håper du nyter dagene i London (regner med at du gjør det, tjihii)

Jeg har en award til deg på bloggen min, håper du vil ta den imot ;o))

Klem

M sa...

God tur!!!
Klem, M

FlorasFrue sa...

Det blir spennende å høre om hvordan dere har hatt det - heldige deg :)

Kos deg!

Anne sa...

God tur til London!
Håpar du kosa deg masse:)
Klem Anne

Gry sa...

Kos deg på tur! Så heldig du var med "Årets mamma"! Herlige ord om deg!:)

klem