tirsdag 26. januar 2010

Trøtt

Noen dager er man i sin egen boble der alt går sakte og man ikke klarer å tenke helt klart. I dag er en sånn dag for meg. Jeg skulle ønske jeg kunne krølle meg under et teppe og forsvinne for en liten stund.

Men maten må på bordet, klær må vaskes og barna trenger mammas oppmerksomhet. Av og til må man bare ta seg sammen og dra fram ekstra energi. For den ligger der inne et sted, man må bare lete litt noen ganger.

Jeg føler meg ganske pjusk i dag som dere sikkert skjønner, og jeg håper ikke jeg blir syk. Det hadde passet utrolig dårlig. (Passer det noengang å bli syk, forresten?) Da hjelper det å se på GreenGates oppmuntrende prikker og blomster. Gleder meg til å se på vårkolleksjonen når den kommer i butikken! (La dere merke til at jeg brukte ordene "se på" nå? Med husbygging følger det mange utgifter, så jeg må prøve å være litt mer sparsommelig i innkjøpene mine fremover. Gleder meg til jeg har bursdag! Hehe.)

Ønsker dere en frisk og fin kveld.


9 kommentarer:

Gry sa...

Kjenner meg igjen her... Akkurat nå ligger lillemor og roper i senga for å dra ut tida, og jeg har syyykt lyst å bli sittende i stolen her... :) Idag er jeg stuptrøtt... Minsten har hatt sin fjerde dag i barnehagen, etter litt opphold, siden han vi ikke går mer enn 60%, og i dag måtte han trøstes en del... Gleder meg til å være med ham på avdelingen når jeg begynner neste uke:)

God bedring og klem til deg:)

Anemone sa...

Å, det er godt å høre at flere har det slik. Vi bloggedamer viser jo stort sett bare bilde av det "perfekte", det vi liker, blir glade av og som ser bra ut. Men det er lov til åbli sliten innimellom.

FruLisa sa...

Enig med "Anonym" - godt å høre at andre er i teppe-modus også. Vi skriver vel som regel om de dagene vi er super effektive osv...

Håper du har en bedre dag i morgen

Klem

Chanette sa...

Kjenner meg godt igjen i det du skriver, ikke alltid like lett og ta seg av alt rundt seg når man selv er i en slags boble, men man bare MÅ. Håper du får en fin kveld :) Nydelige bilder, jeg elsker green gate og du hadde jo en ganske så flott samling :)

Pink lady sa...

Hei!

Håper at dagen din i dag har vært bedre.

Jeg hadde en fin dag frem til kl 14 i dag. Da falt jeg i en trapp og har hatt vonde smerter i ryggen etter den tid. Hell i uhell var det trappen ved mitt legekontor så legen min fikk sett på meg kort tid etterpå. En muskel var forstukket og det ville være vondt, men ikke farlig. Så da er det bare å spise ibux og vente på at det vil gå over:)

Nydelige green gate:) Du har mye fint av servise.

Klem Pink Lady

Dronning Maud sa...

Alle kjenner seg nok igjen..håper du har en fin kveld.
Gode tanker til deg...:)

Mona Christin sa...

Hei.

Da er vi to. Dagen i dag har vært tung, merker jeg. Sliter med hodepine i tillegg. Men jeg tror det skyldes at jeg ga blod i går.

Men med en god natts søvn er nok kroppen lettere i morgen.

"God bedring" til deg.

Klem MC♥

Husdraumen/Anita sa...

Good bedring, eg kjenner meg og igjen -men kanskje allermest med tanke på sparing og husbygging;)

Love Peace Pionies sa...

ja det er travelt å være småbarnsmor til tider.... håper du holder deg frisk og rask... får hive innpå med grønnsaker og appelsiner;)
ha en goood dag!