lørdag 16. januar 2010

Sitat

Jeg har fått en sitatutfordring av Kristina med den nydelige bloggen

Jeg har valgt et sitat som jeg liker veldig godt.

Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer,
for livet går ut fra det.
Bibelen

Et annet sitat som jeg vil dele med dere, er noe Ida sa her om dagen. Det var veldig rotete på barnerommet (som vanlig etter at Ida og Anna har lekt der inne), og jeg ba Ida om å gå og rydde opp. Da kommer det tørt fra Ida: "Men jeg kan ikke rydde opp, mamma! Jeg er jo bare et lite barn!" Hun har virkelig skjønt det. :)

Jeg gir utfordringen videre til disse skjønne bloggerne:
(hvis dere har lyst selvfølgelig)


Nå er det seks plussgrader ute, mildvær for første gang på leeenge. Det kommer til å bli farlig glatt med all den snøen vi har hatt som skal smelte. Kunne sikkert trengt noen piggsko. Men det kommer jeg nok ikke til å bruke penger på. :) Ha en god lørdagskveld! De søte tulipanene er forresten fra en bukett som jeg fikk av elevene under musikalen. Smelt


7 kommentarer:

Jannicke sa...

Heisan ;o)

Jeg skal nok ta den utfordringen, fikk den også av en annen i dag - så nå kjenner jeg presset, haha...

Likte datteren din sitt utsagn ;o) Intelligent sagt!!

Klem J.

Dronning Maud sa...

Ja i det første der ligger det mye i....Et veldig fint vers....nydelig utsagn fra dattera di:)

Jannicke sa...

...meg igjen. Da er utfordringen tatt :o) Klem J.

beate sa...

Hei!
For et nydelig sitat!

og bildene dine er flotte!

ønsker deg en fin søndag

p.s herlig kommentar fra datteren din... hi, hi

klem Beate

Ruths datter sa...

Kjempefint sitat. Artig med datterens utsagn også.
Ønsker deg en fin søndag

Anonym sa...

Vakkert sitat
& vakre bilder du
deler med oss ...!

Ha en herlig søndag :)

klem til deg

Villa von Krogh sa...

God søndag til deg også! :)