fredag 15. januar 2010

Kreativ blogger

Jeg har fått en kjempekoselig award av Elisabeths Hus! Sååå koselig. Tusen takk, Elisabeth! Med awarden følger det en utfordring om å fortelle syv ting om seg selv. Det gjør jeg gjerne. :)

1. Jeg liker ikke å ha det rotete, men er ikke kjempeflink til å rydde heller egentlig. Opplever en slags apati overfor rotet hvis det blir for mye. Slik som nå. Det flyter på stuegulvet, og jeg må bare sette meg ned litt og vente på at motivasjonen til å rydde skal komme sigende.

2. Er B-menneske, og hvis jeg får det for meg at jeg skal rydde, sortere og ordne ting, så skjer det som oftest på kvelden (og utover de sene nattetimer). :)

3. Jeg hopper av glede når H&M-katalogen kommer i posten. Selv om jeg ikke pleier å bestille så mye derfra, så er det alltid gøy når den kommer. Ser gjerne gjennom den to-tre ganger rett etter hverandre når den er fersk fra postkassa.

4. Elsker å få gaver!

5. Jeg er ikke noe særlig glad i å sitte i badstu. Det blir rett og slett FOR varmt. Det er deilig i noen minutter, men så er det nok.

6. Jeg begynner alltid å grine når jeg skal holde en tale. Det har jeg arvet av pappa. Vi blir lett rørt i sånne situasjoner, og det er ikke alltid like gøy når skjelvende stemme og snufsing ødelegger for det man ønsker å si. Heldigvis holder vi ikke taler så veldig ofte da. :)

7. Ønsker meg en Boble eller Mini Morris som konebil. (Never going to happen, men det går jo an å drømme, hehe.)

Awarden skal sendes videre til syv personer. Når det går awarder rundt omkring i bloggeland, er det vanskelig å få med seg hvem som har fått hvilke awarder osv. Så beklager hvis dere har fått denne før. Det er ingen tvang om å sende den videre hvis man ikke vil det heller. Jeg vil sende awarden videre til syv av bloggene som jeg alltid må innom når jeg ser at de har nye innlegg:




7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med award! Jeg skriver under på punkt 1, 2 og 5. Særlig det med å starte ryddeprosjekter ved leggetid.. :-)

rosaengler ♥ sa...

Så koselig med slike awarder :)
ha en kjempefin helg og aldri si aldri ang en liten boble hihi

Klem

Ruths datter sa...

Grattis med awarden.De ytterdørene under her er helt nydelige.
Klem

..Til Lykkes Hjem sa...

Grattis med awvard.

her går jeg i gulvet bare ved tanken på å holde en tale. hoho.Blir helt nervevrak..

Så fin dør du viser biler av lenger ned her. Flott var den*

Ha en riktig god helg*

Fru Fly * Heidi sa...

Tuuusen takk, setter stor pris på den:) Klem Heidi

Janne sa...

Gratulerer! :)