onsdag 20. januar 2010

Litt fra stua

Til jul fikk vi en god del nye ting, både som vi trengte og ikke trengte. Men alle like koselige likevel. Jeg har ryddet litt i noen av skapene mine og tatt en del opp på loftet for å få plass. Dvdene har veket plassen for søte Tilda-bokser og litt treleker som er lett tilgjengelig for Anna.

"Home"-bokstaver i sink er kjøpt hos Emmas Verden.

Denne koppen i håndmalt porselen kjøpte mamma til meg en gang hun hadde vært i Praha. Jeg tenkte egentlig at jeg skulle spare på blomstrete kopper av ulikt slag, men så har jeg ikke kommet lenger enn denne ene.

Mesteparten av GreenGate-kolleksjonen min har blitt flyttet til skapene på stua. Dette er virkelig en fryd for øyet! Jeg blir rett og slett glad av å se på GreenGates prikker og blomster.

Ha en god kveld!


19 kommentarer:

EndeligMamma sa...

Så koselig dere har det på stua! Ja, Green Gate er virkelig en fryd for øyet! Jeg var på shopping i dag og fikk litt mer i samlingen min, fantastisk :)

Dronning Maud sa...

Prikke serviset er kjempefint!!

Ingvild sa...

Så herlig med så mye skap plass og GG serviset er aldels nydelig!

Lotta sa...

Åh koselig:) Lekkert hos deg altså:)
Bir gla av green gate selv jeg..pynter skikkelig opp i hylla her... :)
Ha en fortsatt fin kveld:) Klemmer

Vigdis sa...

Så fine og ryddige skap! her er GG-koppene og -skålene godt synlig i vitrineskapet på kjøkkenet :)

lillelise sa...

Hei!
Så koselig stue du har. Fikk masse inspirasjon her!
Ha en fortsatt fin kveld

Hege sa...

Så stilig det ble med HOME i hyllene.. aldri tenkt på at de kan brukes til noe annet enn cd'r og dvd'r.. men man ser lure ting hver dag her i blogg-land :)
God natt!
Klem Hege

Love Peace Pionies sa...

god skap plass du har! deilig. jeg har også det blåprikkete serviset. er så gla i det.. har kanskje sagt det før...jaja. fint er det!

Mona Christin sa...

Hei.

Virkelig flott hos deg. Og så lurt å dekke til halvparten med gardiner. Husker min farmor også hadde sånn.

DVD'er og CD'er er ikke akkurat en fryd for øyet i stua. Jeg ønsker meg dører som han henges på de søylene så de dekkes til. Så dem hadde flere fine på Ikea.

Takk for inspirasjon.

Klem fra Mona C♥

Unknown sa...

Åh, så pent det ble med alt det nydelige stæsjet:o) Koslig med Tilda boksene og bokstavene og, og selvfølgelig GreenGate'en! Den skal jo vises frem og da passer det jo ypperlig og plassere de i stuen:o))

Vi har de samme skapene som dere har, men i bjørk!!! Jeg er SÅ lei av de, tar så mye av stuen de store kolossene der... Lurer på om det går an å male de hvite jeg? Hmmm...

Ha en fortsatt god kveld (natt)
Klem Line

Anonym sa...

Digger Tildabokser.. vansker med å sette bort Tilda-juleboksene her i huset, men det er vel på tide!
Så fint det var med gardin i vitrineskapene.. Bruker du "gardinsnor" med skruer til dette?

ELIN sa...

Hei, så fint og ryddig du har det i stua. Så deilig, og green gate er jo alltid koselig å ha fremme. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

Dronning Maud sa...

Hei og takk for hilsen:)halsen er strikket i allpakka...Fra drops sitt hefte nr 18-babystrikk mod 5-18......min er strikket noe lenger enn oppskrifta...Da ble den ekstra god og varm på magen...Jeg tror disse oppskriftene er gratis på drops sine sider:)lykke til:)

LIVS LYST sa...

Så ryddig og fint med de skapene!!

Hilsen Liv ;O)

Anonym sa...

Kjempefin stue! Kjenner det bare er et tidsspørsmål før jeg kjøper min første Green Gate-kopp!! De er så fine.

Lisas hjem og skatter sa...

Skulle ønske jeg hadde plass til ett slikt skap :) kjempefint at du har delt av skapet med en gardin, slik at en får visst frem kun det man ønsker :)

Herlige ting du viser :) Green gate er bare ett must - de er verdig en plass i ett glass-skap :)

ha en fin kveld :)

klem!

Heims verden sa...

Så utrolig herlig stue du har:D Kjempe fint pyntet:) Er så gøy å følge bloggen din:D

Silje

Gry sa...

Så koselig dere har det:) Måtte smile litt av innlegget under her...:) Har faktisk ikke tenkt over hva en unge med saks kan gjøre... Tror jeg skal legge dem enda lenger vekk!;)

ha en fin helg!
klem

et kjært hjem sa...

Så heldig du er som har fått stor lyseblå green gate mugge! Ja det er en fryd for øyet med så fint servise! Gleder meg til i morgen, natti natt :)