søndag 3. januar 2010

Siste kveld i ferien


Vi kom vel hjem fra juleferien etter mangfoldige timer i bilen i går. Dagen i dag har gått med til å pakke ut, måke haugevis med snø, besøke svigers og nå sitter vi og diskuterer huset som skal bygges. Dataen er okkupert av Mannen som surfer på nettet etter vinduer, lister osv. Derfor blir det et lite mobilinnlegg fra meg i dag.

Her er julepynten fremdeles oppe. Siden vi har vært bortreist i jula, så har jeg behov for å se på juletreet mitt en stund til. :) Ha en god natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

Ingvild sa...

Så gøy at dere snart er i gang med drømmehuset deres... Jeg gleder meg virkelig til å se det!

Klem, I

Grethe sa...

Håper dere har hatt det fint! Ønsker deg et fint bloggår.

Mona Christin sa...

Hei.

Nytt hus er vel den store drømmen. Gleder meg til å følge med på hele prosessen. Kanskje det blir vår tur en gang.

Ha en fin førsteuke.

Klem fra Mona C

Drivtommer-Hus sa...

Da habt ihr ja noch viel Aufregung mit dem Hausbau!!Das wird viel Freude machen:-)))Ich freu mich schon auf Bilder:-))
Lieben Gruß Kiki

rosaengler ♥ sa...

Velkommen hjem og Godt nytt år ♥

Epleskrell sa...

Velkommen hjem heter det vel :)

Tviholder på juletreet en stund jeg også. Selv om jeg har glant på det hele jula. Synes det er for trist å kaste det ut med en gang! :)

Så artig at dere er i full gang med huset! Spennende tid da, også så gøy det blir når alt er helt ferdig.
Her sitter vi og diskuterer innredning til den store gullmedalje. Vi har hittil klart å bli enige om kjøkkeninnredningen ;)

Stor klem til du

Verandasol sa...

Så spennende med nytt år og nytt hus :) Gleder meg til å følge med!

Godt nyttår!!

Husdraumen/Anita sa...

Hei Hilde!

Eg finn ikkje igjen lenestolane du har nokon plass no. Hugsar du kvar du har kjøpt dei?