onsdag 13. januar 2010

Puslespill

Treleker har blitt en stor favoritt hjemme hos oss, så jeg ble kjempeglad da Anna fikk dette puslespillet i tre til jul av min bror og forloveden hans.

Akkurat nå er det Ida som har mest glede av det. Hun syns det er spennende med bokstaver og tall, og kan en del av bokstavene allerede. Jeg syns dette puslespillet er en flott måte å leke og lære bokstavene på.

I dag har den lille familien min vært med meg på jobb og sett Jungelboken. Det er koselig å kunne dele med dem noe av det jeg driver med på jobben syns jeg. Ida syns det var veldig stas med alle som hadde kledd seg ut som dyr i jungelen. Hun gleder seg til neste gang hun kan være med meg på jobb, for det er så mange av elevene som liker å leke med barna til lærerne. Vi har så flotte elever!

I dag har det vært en lang dag på jobb, og nå kjenner jeg meg sliten. I kveld skal jeg legge meg tidlig, men først blir det litt sjokolade. :)

Ønsker dere en fortreffelig aften!


9 kommentarer:

Epleskrell sa...

Så fint bokstav-pusslespill!
Lykke til videre med forestillinger, snuppa! <3

Mona Christin sa...

Hei.

Treleker er jo så koselig. Gir assosiasjoner til min egen barndom. Synes det er altfor mye plastleker som ikke tåler all verden. Klart; treleker blir slitt, men det er en del av sjarmen med de.

Kos deg med sjokolade. Hørtes godt ut.

Klem fra Mona C

Dronning Maud sa...

koselig puslespill:)

ANETTESHUS.COM sa...

Så fint puslespill!! Flotte bilder:)

Ha en fin dag!

Klem
Anette:)

Love Peace Pionies sa...

emma er også veldig opptatt av bokstaver og tall for tiden.. genialt med puslespill! og veldig fint i tre...
ha en god dag!!

Lisas hjem og skatter sa...

kjempefint! Hadde det ikke vært sååå rosa, tror jeg at jeg måtte ha kjøpt ett slikt til min lille prins som er så glad i bokstaver! :)

ha en fin dag!

klem fra Lisa

huset på øya sa...

Heisan,

Herlig puslespill. Har ikke sett dette før. Men gutta har navnet på døra i samme merke.

Håper du koste deg og har fått slappet av litt nå :0 klem Vibeke

Monica sa...

åå så sjønt pusslespill, også så lærerikt også. ELiker så godt den dukkevognen fra krememrhuset som du viser, den har jeg også sett på flere ganger. Nydelig dyne og putetrekk du har sydd, klem fra Monica

Mette sa...

Hei! Deler visst din entusiasme for treleker (har jo vokst opp med Brio;))...Dette puslespillet var flott! Vet du hva slags fabrikat det er? Og hvor det er kjøpt? Mvh. Mette LandligEleganse