mandag 4. januar 2010

Julekjøkken 1

Før jul hadde jeg det så travelt, så da rakk jeg ikke å få tatt noen ryddige bilder av mitt julepyntede kjøkken og stue. Det har jeg gjort i dag, så nå kommer noen bilder (om enn litt forsinket) fra kjøkkenet mitt.


"God jul"-mugge fra Bruka.

Kjøkkenet vårt er fra Norema og heter "Form hvit".



Til jul fikk jeg GreenGate-mugge av min lillesøster.

Det snør og snør uten stopp her hos oss. Jeg syns det er veldig koselig selv om det blir mye å måke. Boligfeltet vårt står sist på lista hos brøytemannen da, så jeg lurer litt på om jeg kommer til å komme meg på jobb i morgen. Vinterstemninga er på topp, det er iallefall helt sikkert. Og neimen om jeg skal klage over for mye snø når jeg hadde klaget hvis vi ikke hadde hatt noe snø i det hele tatt! Heller snø enn regn etter min mening. :)

Ha en vinterlig kveld!


10 kommentarer:

thea.e sa...

Koselige bilder fra deg. Så masse vakre bokser du har..

Godt nytt år:O)

Anonym sa...

Et flott julekjøkken!Hvor har du kjøpt den røde baljen(?) med "på låven sitter nissen" tekst på? Den var knall stilig!!!

Klem Igi

Love Peace Pionies sa...

Nei vi må ikke klage over snø. er jo dritgøy!! vi har jo 2 snødager i året omtrent til vanlig.. endelig kan emma få leke i snø...

kjempekoselig julekjøkken):
klem K

Monica sa...

så flott julekjkken. Likte den der med på låven sitter nissen jeg, stilig:) Bruka skålen var også lekker og greengate muggen fra din søster da:) Klem fra Monica

Janne sa...

Koselige kjøkkenbilder:)
Ha en fin kveld, og nyt hverdagen igjen!
Klem

mi-rachel sa...

så koselig kjøkken.
og snø er kos!!

Verandasol sa...

Så koselig kjøkken dere har! Mange søte detaljer :)

Ingvild sa...

Kjempeflott kjøkken med masse lekre detaljer!

Krysser fingrene for at du kommer deg på jobben i morgen! Jeg kan heldigvis gå på arbeid, men det er så glatt ute at det følels som det er med livet som innsats!

Klem, I

Helene sa...

Koselig julekjøkken..alltid fine bilder her hos deg!!
Snør her og...håper ikke det kommer så aaaltfor mye mer!

Mona Christin sa...

Hei.

Du hadde virkelig et koselig julekjøkken. Men jeg er sikker på at du har et like koselig kjøkken ellers også. Det har jeg sett før.

Spørs om jeg ikke må ønske meg noe i Greengate etterhvert. Hvor har de det? Hvilke butikker?

Klem fra "grønne" Mona C