lørdag 2. januar 2010

Hjem igjen


Nå sitter vi i bilen på vei hjem fra en særdeles koselig juleferie. Bildet er av juletreet til mamma og pappa. Det er minus 28 grader ute, men vi holder varmen i bilen. Ida har sovnet, Anna koser seg med små drops og jeg skal se en Jane Austen-film på DVD-spilleren. Håper siste del av turen hjem går uten altfor mye sutring fra baksetet.

Ha en god kveld dere også! Takk for alle hyggelige nyttårshilsener, forresten. Jeg har ikke fått svart på dem, så jeg skriver det her. TUSEN TAKK!

- Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

Hulda sa...

Fint bilde av juletreet. Her blir det stående ei uke til, regner jeg med. :) Kos deg med filmen, har sett flere av Jane Austen-filmene jeg også, de er så fine.

Ingvild sa...

Kjempeflott bilde av juletreet!

Jane Austen filmer er så fine, det var en god ide!

Ha en fin kveld,
klem, I

beate sa...

Hallois!

kos deg med film!

kjør forsiktig!!

klem Beate

MissMette sa...

God tur hjem og kos deg med filmen. Vil også ønske deg et riktig Godt nyttår! -og jeg gleder meg til å følge bloggen din i dette nye året!! Klem fra Mette

mi-rachel sa...

kjør forsiktig!

Unknown sa...

Heisann.
Det høres ut som om dere har hatt en koselig juleferie:)

Godt nytt år, og god helg til deg og dine:)

Klem Linda

PS Jeg ser at du blogger fra I-phone.
Jeg fikk også I-phone til jul, og kunne tenke meg å lære å blogge fra den. Er det vanskelig??

mi-rachel sa...

godt dere er trygt hjemme:)

Camilla sa...

godt nyttår!!!!!

Elis@beth sa...

GODT NYTTÅR!!

Skjønner godt at dere vil ha jula litt lengre siden dere har vært borte-det tror jeg vi også ville ha hatt!

Klem til deg!

vivian sa...

Hei!
Kom tilfeldig innom bloggen din. Og her ble jeg en stund gitt. Har bladd meg gjennom den ene siden etter den andre. Liker bloggen din godt. Så rett fra hjerte liksom.

Takk for titten. Kjempe koselig blogg du har!:-)

Klem vivian

Vibeke sa...

ønsker deg et flott og godt nytt år!

klem :)

Anonym sa...

I wish not agree on it. I assume warm-hearted post. Particularly the title attracted me to study the whole story.

Anonym sa...

Nice dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.