lørdag 30. januar 2010

Tiddelibom

Det snør og snør ute. Lette, store flak som minner om Jul i Skomakergata. Jeg syns vi har hatt en perfekt vinter så langt. Masse snø, kaldt og koselig og minimalt med slaps og regn. Fantastisk! Selv om det blir en del måking, så er jeg ikke lei av snøen. Får ta det som en treningsøkt og en god anledning til å få frisk luft.

Snart skal jeg på jobb. Denne helga er det elevtreff, og elever som har gått på folkehøgskolen tidligere kommer tilbake for en helg. Jeg har ikke jobbet der så lenge, så jeg kjenner ikke alle elevene som kommer, men det blir koselig å se igjen de jeg har hatt.

Ønsker deg en fin lørdag!


7 kommentarer:

Love Peace Pionies sa...

her har det faktisk også snødd igjen. trodde det skulle bli mildvær..
så gøy med huset, dere har jo kommet så langt!! Litt morro at det på bare dager er så synlige rasultater..
god lørdag
klem

Ruths datter sa...

Kos deg med dine elever.
klem

Christine sa...

Så fint det ble:-)

mi-rachel sa...

så fin husfarge!
jeg liker også denne vinteren.
så kjekt for ungene. blir flinke både på ski og skøyter.

ELIN sa...

Håper du har hatt en flott vinterhelg, og ønsker deg en like flott februar. Klemmer fra Elin

salige lavendel sa...

Hei og takk for ønsket om en god helg fra deg :) Jeg synes du er heldig som liker vinteren...jeg hater kulden fullt og helt og prøver bare å holde ut til det gir seg. Skikkelig kuldepyse...Men selvsagt må jeg jo innrømme at snøen er pen å se på! Håper du får en fin dag i dag!

Karna sa...

Heldig du som ikke er lei, er kjempe lei både kulde og snø, men det daler ned her også...sukk..vil ha vår jeg...men neida!