lørdag 23. januar 2010

Håp for Haiti

Jeg har sittet og sett på Håp for Haiti på Nrk3. Det var hjerteskjærende å se klippene fra mennesker som er funnet blandt ruinene, og høre om små barn som har mistet foreldrene sine og foreldre som har mistet barna sine. Da renner tårene og tanken "tenk hvis det var mine barn" surrer oppi hodet. Når jeg ser slike bilder får jeg litt nytt perspektiv på livet igjen og husker at ikke alle har det like godt som jeg har det i min lille boble.

Oppfordrer alle til å være med og gi på en eller annen måte til hjelpearbeidet på Haiti. Det fins mange hjelpeorganisasjoner på nettet som man kan donere penger til. Man kan også gi penger på bøssene rundtomkring. Det kan føles håpløst, men om mange gir litt, gjør det en stor forskjell for de som trenger det. Bildet har jeg lånt av Røde Kors.

Ønsker dere en god og trygg natt!


3 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Bra innlegg! Jeg elsker slike faktisk. Jeg har gitt penger. Og jeg oppfordrer de som ikke har penger til å gi bort, om å kunne bidra på andre måter. Gå med bøsser eller sette igang en innsamlingsaksjon selv. Det går ann. Alt går ann!

rosaengler ♥ sa...

Det er så utrolig grusomt det som har skjedd og flott at en hjelper, jeg leser på nett men har problemer med å se det på tv- blir for sterkt for meg.


Var inne å hørte på storesøsteren din og så flink hun var-

Klem

Dronning Maud sa...

Flott innlegg...Det setter ting i perspektiv.....