mandag 27. desember 2010

Spisestuedelen

Vi har lenge ventet på spisestuestolene fra Riviera Maison som vi har bestilt. Håpet å få dem før jul, men leveransen ble forsinket fra utlandet, så da tror jeg ikke vi får dem før etter nyttår. Jeg kan bare si at det blir en sann glede å bli kvitt de stolene vi har der nå. De er grusomme å sitte på!

Jeg har blitt syk og har ligget på sofaen i hele dag. Utrolig kjedelig når det er så mange andre ting man heller vil gjøre. Forhåpentligvis er jeg bedre i morgen. 


ha en finfin kveld

12 kommentarer:

ELLEMELL sa...

gleder emg til å se de nye spisestuestolene!

og god bedring- jeg har vært syk hele julen, så håper jeg kommer meg nå:)
klem ellemell

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Gleder meg også til å se de nye spisebordstolene:-)

Så kjedelig å bli syk i jula... Jeg klarte akuratt å bli frisk til julaften. Ønsker deg god bedring og håper det går fort over.

beate sa...

så fine bilder!!!
blir spennende å se de nye stolene!

god bedring

klem beate

Love Peace Pionies sa...

GOD JUL!!!
dere har fått det så koselig og lunt i huset deres.
kos dere med familie,
og god bedring.
klem

Anonym sa...

Innom for å ønske deg god bedring
Klemmer fra M

Unknown sa...

Fiiiine bilder!
Elsker lysekronen din, den var lekker ♥
Så gøy med nye stoler da, men alltid kjedelig og vente - i alle fall lenger enn man har blitt forespeilet;)
Men de kommer nok til slutt;))

Ha en herlig romjul, tross sykdom! Goood bedring ♥

Klem Line

Karin sa...

Hei,så flotte bilder du viser. Masse nydelige å vakre ting du har. Og jeg likte så godt vindus- karmene dine i forrige innlegg, de var utrolig vakre.Fortsatt god jul til ettertanke...Klem

hobbyvimsa sa...

Er så ille å vente på noe,men husk at når du venter noe godt venter du ikke forgjeves:)God bedring!!Ha en fortsatt fin jul!Klem Linda;)

Mona Christin sa...

God bedring til deg.

Nydelig stue du viser bilder av. Og jeg er veldig spent på de nye stolene. Håper jeg ikke må vente for lenge.

Klem Mona C

Anonym sa...

det blir spennende å se de nye stolene! God bedring!
Klem fra Igi

Epleskrell sa...

God jul jordbæret mitt! ;)
Nye designet er superflott!

Villa von Krogh sa...

Den er fra Parajumpers. Søk på nettet etter forhandler nære deg. :) Meget mulig det er utsolgt...
Det er det værtfall for lengst her i området. :)

God romjul videre!
PS! LEKKER lampe!!!!

Klem