tirsdag 28. desember 2010

Siste dagen i barndomshjemmet. Buhu!

Dette er siste kvelden vi har med min familie før vi kjører til Sunnmøre igjen i morgen tidlig. Jeg syns de en og en halv ukene vi har vært her har gått altfor fort, og jeg gruer meg til å si hade til alle sammen i morgen. Siden vi bor så langt fra hverandre betyr det at det blir en stund til neste gang vi treffes.

I kveld skal jeg kose meg og prøve å ikke tenke på all pakkinga vi har foran oss. :) I dag har jeg og Mannen vært en liten runde i byen, og jeg har kjøpt noen fine ting på salg. Bl.a. det sinkhuset jeg snakket om her om dagen. Det var på halv pris! Lucky me! Skal vise bilder av det en annen dag. Disse bildene tok jeg hjemme før vi dro på juleferie. Mon tro om sviblene fremdeles lever...

Jeg er frisk igjen i dag, og takk og lov for det. Det er ikke noe som er mer kjedelig enn å ligge syk når man er på ferie. Takk for alle god bedringene jeg fikk fra dere i går. :) Dere er så koselige! 

Nå er det en runde med Ligretto på gang her, så da skal jeg henge meg på. Mamma har et tonn med godteri som trenger å spises før vi reiser også, så vi har nok å gjøre her. Hehe.

ha en koselig kveld

5 kommentarer:

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Så bra at du er frisk igjen:-) God tur hjem igjen!

meaningmoon sa...

Ja ikke gøy å ta farvell, men ønsker dere god tur hjem igjen!

InstatreffNorge sa...

God tur hjem og lykke til med å spise opp alt godiset;)
Det er trist å reise fordi du er så glad i dem, ville vært tristere hvis det ikke var trist å reise;);)

Juleklem

KROnPRINSESSENE sa...

Godt du er frisk igjen og kjekt at du fikk kjøpt det huset... Hadde nok aldri fått bildet av det ut av hodet hvis ikke!
NYT siste kvelden.
May Helen

Unknown sa...

Godt du er frisk igjen;) Og godt med et tonn med godis og Ligretto;))
Blir nok trist og si hadet i morgen ja, men du får tenke at dere nå har hatt maaange kvalitetsdager sammen, selv om det gikk fort ♥

Gøy med shopping på salg!

Klem Line