søndag 20. september 2009

Vakkert ugress

Utafor naboens hus er det en jordhaug der det har vokst opp litt ugress i løpet av sommeren. Ida ser skjønnhet i de fleste ting, og elsker å plukke blomster. Disse nydelige, små ugressblomstene har hun plukket til meg.
Så heldig jeg er!

Fargen på dem er helt deilig rosa. En perfekt liten bukett fra perfekte små barnehender.
Den lille vasen er fra Kremmerhuset.

I dag har jeg vært sammen med ei venninne som jeg ikke har sett på over to år. Det var så koselig! Vi spiste på Lyspunktet i Ålesund. Det er en kjempekoselig kafé som alle som besøker Ålesund burde ta turen innom. De har deilig mat til en veldig god pris, og byens beste kaffe!

Da vi var ferdig med lunsjen ville en venn av oss som jobber på Lyspunktet spandere kake og kaffe på oss til ære for vår lille reunion. Så utrolig koselig. Det er fantastisk og ha så flotte venner!

Fotografiet på bildet over er av meg og mamma. Jeg liker dette bildet så godt, og syns det er koselig å tenke på mamma når jeg ser på det.
Glad i deg, mamma!

Jeg tar utfordringen til Christine i hvitstil.com om å fortelle om tre ting som gjør meg glad i dag. Jeg digger sånne positive utfordringer!

Blomsterbuketten fra min eldste datter.
At jeg har to ferdigmalte bord nede i kjelleren som venter på å bli tatt opp i stua.
At jeg har så gode venner og familie.

Håper dere får en koselig søndagskveld.


11 kommentarer:

hvitstil.com/Christine sa...

Så gode ting å være glad får, det får meg til å glede meg til Celine skal plukke blomster!

Margrethes hus og hage sa...

For en nydelig liten bukett! Og den passet jo perfekt i den fine vasen :)

Ønkser deg en fin start på uken! hilsen Margrethe

Jorid + NOE Blog sa...

Hei søte du!
så fin bukett du har fått :-)

Håper du har hatt en fin helg ?
Nå står en ny uke for tur også, tiden flyr!

Klem Jorid

Anne sa...

Veldig fin bukett! Ugras er ikkje alltid ugras, nei:) Kjempekoselege ting du har å vere glad for:D
Ynskjer deg ei flott veke!
Klem:)

Janne sa...

Så søt:)
Ugress eller ei, alt blir vakkert når det kommer fra en lubben barnehånd! Nydelig vase også, forresten. Kremmerhuset har mye fint!

Epleskrell sa...

Herlige Ida! Blomsterbuketten var jo kjempesøt.
Var inne på hjemmesiden deres i går for å se om det var noen oppdateringer, men ble sittende å se på bildene som var der.
Ida og Anna har virkelig fått de store vakre øynene dine! Jentene deres er jo så utrolig vakre, kommer til å bli noen alvorlige hjerteknusere i fremtiden.
Jeg har hele tiden tenkt at Ida er så lik deg, men når jeg så et bilde av mannemannen din og henne sammen, så ser jeg jo at hun er meget lik han også. En god god blanding med andre ord!

Stor klem fra Linn

Anonym sa...

Glad i deg, også:)
Mamma

mi-rachel sa...

super søt blomsterbukett!!

Tino sa...

Markblomster er noe av det vakreste som finnes, spesielt når det er plukket av små barnehender.
Har fått mye løvetannsbuketter opp igjennom årene ;)
Ha en flott dag, klem

Jannicke sa...

Et nydelig innlegg!

Klem til deg ,o)

idyll sa...

Hei hei, så herlig lita jente du har! Det var jo bare utrolig søtt:)
Men må nå si meg enig, at det var jo veldig fint..