onsdag 2. september 2009

Grandma´s Kitchen

Som sikkert mange allerede vet, har GreenGate kommet med oppvaskmiddel i høstens nye kolleksjon. Selv om jeg har en innfelt såpedispenser til zalo i vasken min, måtte jeg bare kjøpe denne til å pynte kjøkkenbenken med. Helt unødvendig, men likevel nødvendig. :)

Den jeg kjøpte heter Grandma´s Kitchen og lukter nydelig. De har Paisleymønstret også, og den planlegger jeg å kjøpe til jul.

Som en del andre her i bloggeland har også jeg begynt å tenke julegaver, og har til og med kjøpt noen få allerede. Så tidlig ute har jeg aldri vært før, og jeg har store ambisjoner om å bli ferdig i god tid før julaften (ikke på lillejulaften slik jeg pleier). Så gjenstår det å se om jeg klarer det.

Ha en god dag!


20 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei :-)
Så herlig flaske, den var jo dekorativ i seg selv. Håper virkelig den butikken vi har hørt med her på Levanger kan ta inn Green Gate!

Så flink du er med å handle inn julegaver. Det må jeg også begynne å tenke på, da det kan være passelig tungt å vandre rundt på et stappfullt kjøpesenter nesten høygravid! :-) Hehe, ser det for meg. Varmt og forferdelig..

Håper du får en flott dag søteste!
Her regner det i bøtter og spann, så det blir innekos idag!

Klem Jorid

Idun // Breidablikk sa...

Innfelt såpedispenser for zalo? Spennende! Det har jeg ikke sett eller hørt om før.. Får jeg se bilde?! ;) Skal til å lage nytt kjøkken serru.. Og det skal bli *perfekt* hehe ;)

Men slik greengate såpe skulle en hatt på kjøkkenbenken ja.. Har du kjøpt den i fysisk butikk? Emmas Verden?

Hulda sa...

Mmm, dette så jo veldig deilig ut! Flott flaske, og sikkert lekkert innhold. :)

Verandasol sa...

Heihei! Jeg ønsker meg også en sånn flaske til å ha på kjøkkenbenken :) Er jo så søt! Og sikkert bra innhold og da, hihi.

Polly sa...

så skjønn flaske.. Den gjorde seg på benken.. Ønsker deg en god dag! Hilsen POlly

Pink lady sa...

Så skjønt med oppvaskmiddel fra greengate!

Jeg er også i gang med julegavene. Har vært på et par halv pris på hele butikken på henholdsvis Kitch`n og Christiania glassmagasin. Da har jeg kjøpt litt julegaver. Jeg er også i gang med å stikke noen, men førsteprioritet å strikke høstens burdagsgaver! :)

Elis@beth sa...

ÅÅÅÅ håper butikken som fører Green Gate tar denne inn!!!

Forresten så har jeg greengate konkurranse hos meg!!

Klem!

Jannicke sa...

Jeg har den med paisley mønster,
deilig sitruslukt :o)

Huff, får helt angst når folk snakker om julegaver....
Får vel begynne snart jeg og, haha!

Klem J.

Bea sa...

Lekkert!

Jeg brukte såpedispenset til Zalo'en når jeg bodde i Trondheim. Det er mye penere en å ha zaloflasken stående på benken som nå...
Kanskje jeg snart må finne meg en ny en:o)

Jeg har også startet med julegavene. Planen er å få de ferdig så fort som mulig:o)

Klem

Tino sa...

Har ikke sett denne i butikken enda, men bare flasken var jo kjempesøt!
Har også begynt å tenke litt julegaver, hater å stresse i siste liten.

Ha en fortsatt fin dag!
Klem Tino

Guttemamma sa...

Har kjøpt jeg og...en haug som skal være julegaver sammen med hjemmestrikkede kluter og oppvaskkoster i tre. Veldig koselig sofakrok under,herlige puter!!
Stor klem

Anne sa...

Så flott såpe! Kan tenke meg at oppvasken blir ein fryd med ei slik såpe;)

Flink som kjøper julepakkar! Eg har gledd meg til jul i ein månad no, men har ikkje kjøpt inn presangar enno. Trur eg må byrje eg og:)

Ha ein herleg kveld!

Klem Anne:)

meaningmoon sa...

kjempefin, lukter sikker himmelsk også!!:)

liven sa...

unødvendig....men alikevel så nødvendig!!! Ja det skjønner jeg så godt!!
håper "min" greengatebutikk får inn slike....så dekorative!!!

Anonym sa...

Herlig flaske- den likte jeg også!
Har du kjøpt den hos "Emmas Verden"?
For den vil jeg også ha:-)
Innfelt dispenser?! Få se ..?
Ha en fin kveld, klem, Hege.

ChatrinesLiving sa...

Hehe, enda så fan jeg er, så visste jeg ikke det... Må nok på shopping ettervert etter oppvaskmiddel;) Det blir i allefall garanter noe greengate nytt i huset i løpet av høsten på meg.

Så fint du har det i sofakroken din!

Finfin kveld til deg!
Klem fra Chatrine:)

Margrethes hus og hage sa...

Den flasken var jo kjempesøt :) Kan skjønne den er nyttig ;P

Julegaver er koselig, det! Jeg har ikke begynt enda, men i løpet av oktober er jeg som regel i gang! Halve kosen med juleforberedelsene er å ha god tid på gavene. Blir det stress på slutten forsvinner litt av stemningen, synes jeg.

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Solveig sa...

Ja, noen ting MÅ man bare ha:o) Nydelig flaske og så deilig med noe som dufter godt når man vasker seg (og det skal man jo ofte i disse nøff-nøff tider :o)))).
Ja, jeg har også startet på julegavene, men om jeg blir ferdig tidsnok.....det gjenstår å se. Noen tradisjoner skal man jo holde ved like:o)
Ha en fin dag!
Klem fra Solveig

et kjært hjem sa...

Ja, de er kjempefine på kjøkkenbenken :) Jeg også er igang med julehandelen, deilig å ikke stresse med alle gavene i julen...da har jeg lyst å kose meg med andre juletradisjoner :)

Emmas utsikt sa...

Fin flaske! Så kan jo alltid fylle på med Zalo når den er tom. ;)

Jeg pleide å ha en flaske for Zalo og en for såpe på kjøkkenbenken, men når den ene gikk i stykker ble det bare surr.

Ha en fin helg,

Emma