torsdag 3. september 2009

Utfordring en gang til!

Heldige meg har fått denne awarden en gang til! Jeg blir så glad. :) Denne gangen har jeg fått den av en veldig koselig dame som har bloggen Jeanettes Rot og Kaos. Tusen takk, Jeanette! Jeg har jo egentlig svart på utfordringen før, som er å fortelle ti ting om seg selv, men gjør det gjerne igjen. Her kommer ti raske om jordbærpiken:

Navnet mitt er Hilde.

Jeg er utdannet dansepedagog, og er Pilatesinstruktør.

Jeg blir glad av å ha på meg neglelakk og høye hæler.

Jeg blir som regel litt høyere enn mannen min når jeg går med høye hæler, men hans syns det er så fint så han bryr seg ikke noe om det, og det gjør ikke jeg heller. :)

Jeg er 1,75 cm. høy.

Jeg er oppvokst på landet, helt i utkanten av et boligfelt, omringet av åker og skog og ikke langt fra sjøen. Gode minner og gode følelser når jeg tenker på hjemme.

Jeg kan ta skulderen min nesten ut av ledd slik at jeg kan ta armen over hodet og berøre øreflippen på den samme siden som den skulderen jeg drar i. Jeg har aldri møtt noen andre bortsett fra broren min som klarer det. Vi to har helt merkelig bevegelige armer...

Jeg gikk tegning, form og farge på videregående, men endte opp med å ta danseutdannelse. Jeg er vel en slags potet som ønsker å gjøre mange forskjellige kreative ting i livet mitt.

Det værste jeg vet er å stryke skjorter. Jeg er glad mannen min ikke har en jobb der han må gå med skjorter hver dag. Hvis han måtte det, måtte han nok ha strøket skjortene sine selv.

Jeg elsker å spille brettspill med gode venner.

Skulle vel egentlig sende den videre til ti stykker, men siden jeg har gjort det før, sender jeg den til alle dere som ikke har fått den før.

"I think you are an awesome girl."

Så var det et par stykker i går som gjerne ville se bilde av min såpedispenser som er nedfelt/innfelt/hva-det-nå-enn-heter i vasken min på kjøkkenet. Vi har denne vasken på kjøkkenet: Kjøkkenvask Intra Aurora, bare at den er speilvendt i forhold til den på bildet.

Beklager litt dårlig lys på bildet under, det er nemlig tatt med mobilen i en mørk krok. Men her ser dere hvordan dispenseren ser ut. Det er bare pumpa som viser på kanten av vasken, også er flaska skrudd på fra undersiden av vasken, inni skapet. Veldig enkelt og praktisk, så slipper man zaloflaska på benken. Men det er jo egentlig ikke noe problem å ha oppvaskmiddelet på benken når man kan få tak i så fine flasker som fra GreenGate. :) De blir litt dyre i lengden da, det er vel det eneste minuset.

I dag er Ida på barnehagen og når Anna er ferdig å sove skal hun på besøk til sin kjære farmor. Så i dag skal jeg svinge malerkosten både her og der, og kanskje få tatt helgevasken uten ungene hengende i buksebeina. Det blir herlig, og jeg skal prøve å være supereffektiv sånn at vi kan kose oss skikkelig etterpå.

Pappa ringte i går og sa at han og mamma gjerne ville komme oppover i høstferien og besøke oss. Hipp hurra! Jeg gleder meg kjempemye, og håper virkelig at Sunnmøre kan vise seg fra sin beste side nå i høst.

Ha en herlig dag alle sammen!


13 kommentarer:

Tiril sa...

Så koselig blogg du har, kjekt å lese litt om deg og.
Ser du driver med pilates, det gjør nemlig jeg og!!

Idun // Breidablikk sa...

Takk for bildet! Neimmen ikke dumt... *notert*

Jorid + NOE Blog sa...

Hei :-D
Så hyggelig å lese disse tingene om deg! Blir jo på en måte mer kjent :-)
Supersmart med den dispenseren på benken, jeg har nemmelig den store stygge zaloflasken på benken.. *skjemt*

Ha en flott dag! Her skal jeg også få unna litt helgavask!

Klem Jorid

Pink lady sa...

Hei!

Morro å få vite enda mer om deg:)

Vi har litt av hvert til fells ser jeg. Jeg er også oppvokst på landet:) Åker og sjø, lite skog:) Akkurat som deg så får jeg fram gode minner og følelser når jeg tenker på heime.. Tegning, form og farge tok jeg også på vgs, utrolig kjekt! Eneste jeg savner er å være mer skolert i språk. Ellers elsker jeg brettspill og kortspill. Er veldig nøye på at reglene skal følges og på en hyttetur i vår fikk jeg tilnavnet "spillnazien". Og det tok jeg som et komplement, det sier vel sitt;)

Ha en ritkig god dag!

Klem Pink Lady

Jannicke sa...

Du, det der med armen rundt hodet var imponerende!!!
Ha en fin dag ;o)
Klem J.

Anne sa...

Så fancy med infelt såpedispenser!
Kjekt å finne ut morosame ting om folk i desse utfordringane:)
Anne:)

Tino sa...

Så gøy å få vite enda mer om deg. Det med armen høres vondt ut hehe, må være skikkelig tøyelig da.

Stilig såpedispenser, ha en fortsatt fin dag!

Missfryd sa...

Gratulerer med en award en gang til:-)
Så hyggelig at du vil være med i trekningen min.
Klem Ingrid

Guttemamma sa...

Gøy å lese om deg! Jeg har kjøpt kostene på søstrene greene på sandvika storsenter. Ring de,kanskje de sender???

Husdraumen/Anita sa...

Kjenner eg blei veldig nysgjerrig på korleis dette "skuldra-ut-av-ledd-trikset" ser ut;)

OG genial vask! Slik må eg sjå om vi kan finne tak i til kjøkkenet!
Takk for tips:)

Pink lady sa...

Takk for kommentar!

Skjønner at du liker konkurranser ja;) Det gjør jeg og!!

Klem Pink Lady

Prinsesse Elin sa...

Fantastisk Hilde, med armen utav ledd og som vrikker seg rundt som en gud.
Tenk så kult å være utdannet som dette da. Jeg bøyer meg i støvet jeg. Å så var det fint å få et navn å forholde seg til:)

prinsesselinn sa...

hei på deg,
bare innom for å ønske deg en finfin helg;)