mandag 28. september 2009

Julegaver

For første gang i mitt liv er jeg veldig tidlig ute med julegavene. Og jeg har ambisjoner om å bli tidlig ferdig også slik at jeg kan kose meg i desember, og forhåpentligvis slippe unna det værste kjøpesenterstresset.

På tilbud hos romantiskehjem.no, som nå dessverre ikke skal fortsette som nettbutikk, har jeg kjøpt disse GreenGatevarene som skal være julegaver. Jeg har ikke helt bestemt hvem som skal få hva enda, og jeg må innrømme at jeg liker synet av disse tingene inni hylla mi.

Så kanskje det blir en liten julegave til meg selv også. Hehe.

Ha en god dag!


24 kommentarer:

Polly sa...

Deilig å være tidlige ute da. I år er faktisk første gang jeg ikke har begynt med gavene i september. ;)Flotte gaver du har kjøpt da. Ønsker deg en god dag!

Jannes lille sted sa...

Smart å begynne tidlig med julegaver. Jeg skal ta meg selv i skinnet og gjøre det samme i år. I og med at jeg har termin 3 januar og dermed regner med å være høygravid i julestrida, håper jeg å slippe unna med mye mas i desember. Så det var fint du minnet meg på det!
Forresten flotte gaver du hadde kjøpt!
Ønsker deg en fin uke.
Klem Janne Merethe

Solveig sa...

Så herlig å være tidlig ute! Jeg tror jeg er det hvert år, men finner stadig på så mye jeg ville ha gjort at jeg kommer skjevt ut likevel:o)
Nydelige gaver du skal gi, da!
Ha en fin dag.
Klem fra Solveig

idyll sa...

Hm, jeg er imponert, det må jeg si:) Jeg kommer nok ikke i gang før julebelysningen er på plass i gatene, sammen med alle de ørten tusen andre som skal kjøpe gaver...

Uansett hvem som får de fine presangene så blir nok gleden stor!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, det er fint å være tidlig ute. Selv er jeg godt i gang med julegavene. Vi har vært med guttene hos fotograf så gaver til besteforledre og oldeforeldre blir veldig enkelt i år, og det er de jeg synes det er vanskeligst å handle til. Eller er mye av de andre gavene også i boks! :) Desember skal bare være kos hos oss i år! (Jeg krysser i alle fall fingrene for det...)

Charlotte sa...

Så flink du er som er så tdilig ute! Jeg handler alltid i siste liten, lærer aldri. Hehe:)
Ha en fin dag!

Jorid + NOE Blog sa...

Så flotte julegaver :-D Flink du er som er tilig ute. Jeg må også snart hive meg rundt!

ha en fin mandag!
Klem j

Beate, A Brighter Day sa...

Hei! Takk for hilsen tilbake :) Så bra at du tipset om salget på romantiskehjem, nå fikk jeg meg noen tallerkener fra Green Gate. Synd de ikke skal ha nettbutikk lengre, ja.

Masse fint du har kjøpt. Det der blir bra julegaver :)

Ha en fin dag! Klem

Jannicke sa...

Så flink du er til å begynne tidlig. Det tenker jg hvert år, men det skjer aldri..
Klem J.

@afjo72 sa...

Let's face it: Julegave til seg selv er en IKKE uvesentlig del av juleplanleggingen :o) Lykke til med forsettene dine!!

C ♥ sa...

Så heldig du er som fikk kjøpt så mye fint på Romantiske hjem. Jeg var og innom og tittet, men var nok for seint. Green Gate til jul MÅ jo bare bli bra, men jeg synes også du fortjener å beholde noe :)

Ha en god dag du og.
klem C

ChatrinesLiving sa...

Så flink du er som har begynt allerede! Jeg pleier alltid å være treg, og starter ikke før det nesten er for sent... Kansje jeg skulle være flinkere i år;)

Finfin dag til deg!
Klem fra Chatrine:)

et kjært hjem sa...

Heldige er de som før dette i gave! Utrolig mye fint! Du får kjøpe inn litt ekstra gaver, så du kan beholde noe selv :) Deilig å være tidlig ute med julehandelen, så kan en gjøre andre koselige juletradisjoner i stedet når desember kommer :) Ha en koselig dag, husk bonderomantikk!

Jill sa...

Luddi å begynne tidlig!
Det er mitt ønske hvert år, men sjelden jeg får det til.
Kjempefine julegaver da!!

mi-rachel sa...

ble nestne litt inspirert til å sette i gang tidlig med julegaver når jeg leste innlegget ditt. orker ikke for mye kjøpesenter i desember,spesielt ikke sidne jeg jobber litt for ikea. får min dose og vel så det der:)

Vibeke sa...

så flink du er!

jeg har så vidt begynt men jeg skal være ferdig i god tid før desember for den måneden skal nytes :)

klem
vibeke

Elin sa...

Lurt å være tidlig ute med julegavene. Du er flink! Green Gate er da superfine gaver.

Margrethes hus og hage sa...

Så deilig å være i gang med julegavene! Jeg har også planer om en lang og rolig desember med bare kos :) Så må komme meg igang med julegavene snart her også :)

Og så mye fint du har kjøpt! Du må ikke falle så for det at det blir vankselig å pakke det inn, nå da ;p

Jeg har kikket på litt Green Gate i dag også, men til meg selv :) Det er litt dyrt synes jeg, men finner ikke noe jeg liker like godt, så skal samle litt hver måned.

Ønsker deg en fin kveld! hilsen Margrethe

Anonym sa...

Så mange nydeligeting du har kjøpt! Bildene sier lykkelige mottakere julaften. Min plan var ogsåå begynne tidelig i år - det er fortsatt bare en plan...

Anette sa...

Godt med alt som er unnagjordt og i hvertfall når det er på salg;)
Men med så fine gaver vet jeg nesten ikke om jeg hadde klart å gitt dem bort..hihi..:)

Ha en fin kveld

Anette

Myhome sa...

Kjempefine julegaver..smart å tenke gaver når det er salg, og desember er faktisk kjempetravelt med kjøp av julegaver i tilleg til alt annet. Blir inspirert til å prøve å gjøre som du, og la desembermnd bli en koselig tid, og litt mindre stress:)
Ha en fortsatt fin uke!
Klem Anita

LYKKEBO sa...

Er ikke du flink!! Jeg har en plan om å begynne litt tidlig jeg å...,
Heldig de som får så flotte gaver:)

Klem

Karna sa...

Veldig, veldig lurt...og kjempe fine gaver også! Skulle absolutt ha begynt med gavene jeg også, slik at det ikke blir stress av hele gaveinkjøpet, bare kos!

frøken olsens drømmer sa...

Å nå fikk jeg virkelig lyst på jordbær !!!
He he ellers må jeg si..nei ikke enkelt med tidelig julegaver..alt for lett å beholde det selv... særlig Greengate..
god ny dag til deg