søndag 6. september 2009

Elektrisk uro

Over senga si har Anna denne elektriske uroen. Det henger noen skjønne englebjørner i den som snurrer rundt mens det spilles musikk. Man kan også trykke på en knapp og så lyser den små figurer som beveger seg opp i taket. Helt supert når det er mørkt i rommet.

Når Anna våkner om natta, skrur vi på denne, og ofte roer hun seg ned og sovner igjen. Det følger med en "remote control" til uroen slik at man for eksempel kan stå i døråpningen og skru den av og på. Jeg syns den er helt super og kan gjerne anbefale den til dere som har eller venter små babyer.


Denne englegrisen fra Sia kjøpte jeg til Anna i fjor jul. Den sitter i et hjørne i senga hennes og holder henne med selskap.


Ønsker dere en god søndag!
Her er vi litt trøtte i dag, så vi skal bare slappe av.


14 kommentarer:

Monica sa...

søndagen er en herlig slappe av dag:) Nå etter mye vasking, ryding og styring, skal jeg også sette meg ned å slappe av og bare NYTE:) Skjønn uro og herlig bamse:) Ønsker deg en nydelig søndag:) Klem monica

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så fin den var :-) Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den og hvilket merke det er ?

Her står en jokoladekake i ovnen + boller til heving :-) Nå er jeg igang med oppfyllingen av fryseren!

Ha en flott søndag!
Klem JOrid

Tino sa...

Så koselig uro! Jeg hadde noe lignende når mine var små, og den var populær.
Flott funn du hadde gjort i innlegget under, gratulerer.

Ha en fortsatt fin søndag :)

Solveig sa...

En sånn en skulle jeg hatt når mine var små!! Likte spes. godt det der med fjernkontrollen, så kan en prøve seg frem og kanskje slippe å forstyrre barnet:o). Skjønn bamse - blir det yndlingen; kjøp to!:o). Vi har en her som jeg må sy neda et plagg på, den henger snart ikke sammen! Er ihjelkost, kan man si:o)))
Ha en fin søndagskveld.
Klem fra Solveig

mi-rachel sa...

englegris...den var ny:)
her er vi også trøtte i dag!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så flott uro! :)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

så fin uro!

kjekt du likte bloggen min, jeg vil også følge deg:)

Elis@beth sa...

Så skjønn!! en sånn uro hadde ei venninne til sønnen sin og den funket veldig bra!!!

Klem!!

Living laVida sa...

Heihei!
Sånn uro hadde lillemor her også, når hun var baby. Bare at hun hadde den rainforest-typen, med en liten elefant, en apekatt og et dyr til(som jeg ikke husker i farten) dinglene over. Også lagde den rolige behagelige regnskog lyder, eller men kunne velge å ha rolig musikk. Og lyset i taket var saker for den lille :)
Jeg har hatt jobbehelg, så er trøtt og sliten jeg også!Skal snart ta kvelden tenker jeg! :)
God natt!Ha en fin ukestart i morgen!

Lyse drømmer sa...

Nyyydelig, misunnelig......
Ha en fin uke:)
Klem

IfraLahell sa...

Kjære jordbærpike!
Tusen takk for award. Utrolig koselig at du ville sende den videre til meg. Har rett og slett ikke sett den. Jeg mottar den gjerne...takker og bukker. Kommer et innlegg etterhvert!

Uroen var kjempe søt. Her har vi prøvd det til lillesnuppa, men hun blir så oppspilt så det virker mot sin hensikt. Sove om natten...!

Håper du får en fin uke!

Klem IfraLahell

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God morgon!!
vad kul du ville va med i min lilla tävling!

Sååå söt sängmobil;))

Ha en fin vecka!
~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

et kjært hjem sa...

Så skjønn den grisen var da :) Veldig fin seng og skåler du fant deg på loppis! Gleder meg til å se sengen i hvit :) Ha en fin mandag! Klem

Hokusfiliokus sa...

Å, den samme uroen hadde gutten min også, men det er snart fire år siden. Den er sååå fin!