lørdag 19. september 2009

Gave fra Jorid. :)

Jeg har vært så heldig å bli trekt ut til å få en gave hos Jorid for litt siden. Nå har jeg fått pakken i posten, og jeg ble så glad! Se på det nudelige papiret da.

Jeg fikk en deilig te og et kjempefint putetrekk fra Kremmerhuset! Passer perfekt for meg, siden jeg holder på å fornye sofakroken min og er på jakt etter nye puter. Har bestilt fyll til putetrekket på Stoff og Stil, så det kommer sikkert neste uke. Herlig!

Det er et ganske festlig fenomen her blant interiørbloggerne dette med å ha trekning av gaver på bloggen sin. Det er jo så koselig å gi vekk en gave, og veldig gøy å få pakke i posten! Syns jeg er heldig som er en del av dette fellesskapet. :) Tusen, tusen takk for gaven, Jorid!

Her ser dere et lite glimt av hva jeg og jentene mine har gjort i dag. Mannen har vært travelt opptatt med å jobbe med stakittgjerdet vårt som skal bli ferdig i løpet av høsten. Så vi jentene tok oss en tur til barnehagen der Ida går. Anna fikk prøve huska for første gang, og hun hvinte av fryd når Ida ga henne fart. Vi har hatt strålende sol og over 18 grader, så dette har vært en deilig dag!

Jeg ser på Skal vi Danse på Tv2. Kjempegøy!
Ha en fortsatt fin lørdagskveld og natt.


27 kommentarer:

Elis@beth sa...

Så fin gave-heldige du!
Skjønne barn!

Hvem heier du på i skal vi danse? Jeg har ingen favoritter enda! Men Karsten va jo kul da!

Klem til deg!

Anne sa...

Så herleg med så fint ver:) Gratulerar med flott pakke. Kos deg framfor tven i kveld:D

Hulda sa...

Kjempefint! Jeg så på de putetrekkene på Kremmerhuset, masse fint der nå. Jeg var også heldig å få en flott gave i posten nylig. :)

silje-sin sa...

Hei hei:) så fin gave! Jeg fikk en pakke med det papiret av en venninne i går, det er kjempefint ja! Vi har hatt en herlig dag her også, nydelig vær! Satser på at det blir sånn i morgen også:) Jeg hadde jo gledet meg så til Skal vi danse, men siden begge barna sovnet på vei hjem fra byturen i dag (ca kl 16) kunne vi glemme å legge de til normal tid... I stedet lå vi alle fire i dobbeltsenga med nybada unger i pysj, og leste eventyr og sang. Ikke å forakte det heller:) Og nå lager mannen min biff! Er du på facebook forresten? Ha en flott kveld:) klem fra silje.

mi-rachel sa...

heldig du er.
så søte små jenter.
og ida og anna er så enkle for pene navn!

Margrethes hus og hage sa...

Så heldig du er som har fått så fin gave i posten! Det er sant, det er litt spesielt med disse gavene i interiørbloggverdenen, men det er koselig :)

Ønkser deg en fin helg videre! hilsen Margrethe

silje-sin sa...

Hei igjen:) Da har jeg add'et deg:) Nå er biffen fortært, og jeg er sååå mett:) nå blir det buzz:) Da har mannen din og jeg bursdag på samme dag vi;) klem

Sommerlyst sa...

Kjempesøt gave da! Gleder meg til å se det nye sofa-hjørnet dit!

Så søt kommentar fra din mann i forrige innlegg!!

Fortsatt god helg!

Monica sa...

så fin gave du har fått. du må skrive om teen er god, litt nysgjerrig da vettu:) Puten har jeg også, liker den veldig godt:) Ønsker deg en ndyelig lørdagskveld:) klem monica

Havets Datter sa...

Så flott gave du fikk! Skjønne jenter dere har :) Og den kommentaren fra mannen din måtte jeg virkelig le når jeg leste!!! Mener å ha hørt noe i den duren i dette huset.. hmmm.. :P

Ha en fortsatt fin kveld. Klem K

perler på en snor sa...

Heisann:)
Så koselig med gave, det putetrekket så veldig fint ut:)
Vi kommer ikke til å ha familieselskap denne gangen, men skal ha barnebursdag med bortimot 20 jenter her på mandag.....må trikse og mikse for å få plass da ja...:)
Naomi blir sikkert kjempeglad for pakke i morgen, jeg blir hjemme og forbereder bursdag og tar siste finpussen på huset. Takstmannen kommer jo også på mandag (spent):)

Guttemamma sa...

Herlig gave,Jorid er flink!! Gratulerer,tipper puta blir kjempefin!!

Polly sa...

Så heldig med gave da.. Ønsker deg en flott helg:O)

krinkelkroken sa...

Alltid gøy med gaver, og flott var den også, heldige du;)
Kjempesøt jente, husker godt den tiden når vi besøkte lekeplasser og barnehager i helgene, vår yngste er nå 6 år, og har begynt på skolen, utrolig hvor fort tiden går:)
Ha en strålende søndag!

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer med en fantastisk gave. Putetrekket er super fint.
Jeg håper du får en koselig søndag. Klem fra Elin:)

Kristoffa sa...

Så heldig du er som vant denne fine gaven. Jeg er imponert over all positiviteten som spres her inne i blogglandia. Slikt blir man glad av!

Ha en strålende søndag!

Jannes lille sted sa...

Å så flott pakke! Ja det er ordentlig gøy med slike overraskelser i posten.
Klem fra meg.

Tino sa...

Gratulerer så fin gave du vant!
Nydelige jenter du har, deilig å nyte det fine været ute om dagen, blir tidsnok kaldt igjen.

Ha en super søndag, klem :)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei <3
Så flotte bilder, og herlig at du likte gaven!

Nydelige barn har du også! :-) Gleder meg til vi skal få gleden av å gå på tur og leke!

Håper dere får en koselig søndag også!

Klem Jorid

Min stil sa...

Hei. Så flott gave. Heldige deg :)
Ønsker deg en fin søndag.
Klæm fra Susanne

Velkommen til min kreative verden sa...

Så utrolig hyggelig med slike gaver. Du viser at du setter pris på det også: )

Fin blogg du har!

LillaLykke sa...

For en flott gave!! Og hjertene nedenfor var helt nydelige :)

Ønsker deg en herlig søndag!

Monja sa...

Heldig du er,og så snill Jorid her;)nydelig gave,skjønner at det falt i smak...og for noen skjønne små du har, nydelig bilde.klemmer fra monja

Solveig sa...

Er helt enig med deg; det er kjempekos å vinne noe som en bloggvenninne har plukket ut!
Så herlig bilde av dine små. Ja, det er spesielt å få følge dem på alle de små fremskrittene de gjør. Det får en til å føle seg rik!
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Hei! Vil bare si at du har en fantastisk fin blogg!!! Har sittet lenge nå og tittet gjennom den, og har fått masse inspirasjon og ideer - tusen takk! Har selvfølgelig da også lagt meg til som følger :) Ha en strålende uke!!

Myhome sa...

Kjempefin gave, så heldig du er!
Tøft putetrekk, syns teen fra Kremmerhuset smaker kjempegodt:)
Herligt bilde av barna!!!
Ønsker deg en fin søndagskveld!
Klem Anita

Vigdis sa...

kjempeartig med gave i posten, og nydelig bilde av jentene :)