tirsdag 8. september 2009

Gaver

Disse hjertene sydde jeg her om dagen og sendte med i pakkene som en liten ekstragave til de som vant i trekningen min. De bærer i grunn preg av å være hjemmelaga, men det er vel litt av sjarmen (sier jeg til meg selv i allefall, hehe).




Gavepapir fra Åhlens.

Bildene fra vårt lille oppmuntringsprosjekt i går må komme senere, for kameraet ligger på rommet der Anna sover.

I dag steller jeg for mannen min som har blitt syk. Han ligger her på sofaen og småsover. Tidligere i dag kommenterte han at han syns synd på gravide som må gå og være kvalme og kaste opp. Hehe, den skal jeg ta med meg til neste gang jeg er gravid og er kvalm og dårlig. :)

Jeg har satt fram litt salt potetgull og lakrisbåter til den syke, for det syns jeg er veldig godt når jeg er syk. Han orker ikke spise noenting, så det er jeg som spiser det opp. Nam!

Ha en fin dag!


24 kommentarer:

idyll sa...

Hei hei ! Synes hjertene var veldig søte jeg.. Å de som får dem som overraskelse i posten blir nok veldig glade:)

Idun // Breidablikk sa...

Vakre hjerter!!! De faller nok i smak hos mottakerene tenker jeg :)

God bedring til mannen! :)

torleif ann karin sa...

Hei.
For noen søte hjerter da, de ble nok glade de som fikk disse. Jeg har også sydd litt hjerter, moro.
Fine lopper litt lengre nede her.Og pute til Lilla. Du er kreativ og flink må jeg si.

Og så er det konkurranse inne hos meg:-D

Ha en fin dag...Klem Ann<3

Elis@beth sa...

ÅÅÅ så fine hjerter-vil å ha!!
Stakkars mannen-ingenting er så stakkarslig som en syk mann!!

Klem til deg!!

silje-sin sa...

Hei:) Åh, så fine pakker:) Og hjerter! Stakkars mannen din som er syk. Det er ikke noe moro. Jeg er ikke helt i form selv, tett i nesa og litt feber. Vasker vinduer og blogger litt om hverandre:) Ha en fin dag! klem fra silje.

Hulda sa...

Så stilige hjerter. :) Likte også godt pakkene, riktig lekkert! Flott maleri, med utgangspunkt i salmen i bibelen.

Tino sa...

Synes hjertene var nydelige! Tenker mottakerne blir glade for gavene.

God bedring til mannen, og ha en fin dag :)

Jorid + NOE Blog sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorid + NOE Blog sa...

HURRA!
Du ble en av de 3 vinnerne av min giveaway:-) Gleder meg å sende deg en overraskelse!

Send meg adresse på mail :-)
kos og klem Jorid

Hilde Heimdal sa...

Ååå så søde hjerter då :)))

Go bedring te mannen :o)!

Klem Hilde

Pink lady sa...

Må hilse din syke mann og ønske god bedring! Både meg og kjæresten har blitt syke:(

Klem Pink Lady

thea.e sa...

Jeg synes de var kjempe fine jeg :O)
Du er flink!
Ønsker deg en flott kveld!

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige gaver. Hjertene var kjempesøte, og de blir nok tatt godt i mot av den heldige vinner :)

Stakkars syke mannen din, da... Å være kvalm er ikke kjekt, gravid eller ikke!

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

LYKKEBO sa...

Kjempe søte hjerter! Og så flott med perlene..Ha en fin kveld!
Klem

Kreoline sa...

Nydelige, men hjerter er ikke lette å lage. Hjemmesydd og masse sjarm er det viktigste. Heldige er de som får disse. Klem fra meg.

Husdraumen/Anita sa...

Lekre hjerter! Heilt enig i at det er sjarmerande:)
God bedring til husfar og god apetitt til deg:P

Jannes lille sted sa...

Å så flotte hjerter! Ble virkelig fine pakker det der.
Ha en fortsatt fin kveld.

Living laVida sa...

Heihei!:)
Bordet selges på Bohus, falt for det med en gang, så håper at det blir mitt en gang :)
Skjønne hjerter du har laget, fint med perlene som hang på!Tenker mottagerne setter pris på å få de,og de nydelige pakkene!
Kos deg med McDreamy på Tv`n!:)

Epleskrell sa...

Så fine hjerter! De var utrolig søte. God bedring til mannen din og spar noe godis til han også da ;)

mi-rachel sa...

god bedring til mannen din.
søte hjerter.
hjmmelaget er jo sjarmerende.

Myhome sa...

Åå de hjertene var nydelige! Og pakkene var utrolig søte!
Stakkars mannen din, ikke godt å være kvalm, men så er han heldig som har en så god og omsorgsfull kone:)
Klem Anita

Laluna sa...

Søte hjerter; ser ikke hjemmelaga ut for min del i alle fall!
Grusomt med kvalme og oppkast ja; sliter med det samme her i huset...

Verandasol sa...

Å syns disse hjertene var veldig søte jeg! Heldig de som får en sånn overraskelse :)

Sissel sa...

Hei!!!! HAr vært bortreist mye av uken, så jeg har ikke fått TAKKET så UTROLIG mye for gaven jeg fikk i postkassen!!!!
Hjertene var bare SÅ søte -og inspirerte både meg og andre jeg jobber sammen med på jobb -så nå skal vi også prøve!! (når vi får tid... ;))
Og pakken, og kortet i seg selv var også veldig søt... You made my day!!!

Klem Sissel/FamilienRossebø