fredag 11. september 2009

Bestemora til Eline

La meg introdusere dere for bestemora til Eline. Eline er, som mange av dere vet, yndlingsdukken til Ida.

Ida kom til meg her en dag med Nora, den beige hunden helt til venstre i bildet under. "Mamma, kan du passe på hunden til bestemora til ho Eline?" Selvsagt kunne jeg det, men jeg lurte jo litt på hvem som var bestemora til Eline.

Og bestemora til Eline er elefanten som sitter i gyngestolen her. Logisk? Så klart!

Denne skjønne plysjelefanten kjøpte jeg til Ida mens hun fremdeles bare var inni magen. Jeg har alltid hatt en svakhet for sånne myke kosedyr som dette.

Tusen takk til alle dere som har ønsket meg god bedring mens jeg har vært syk. Nå føler jeg meg mye bedre, selv om jeg fremdeles er ganske slapp i kroppen. Det var altså ingen nøff-nøff-bakterier her, men helt vanlig, kjip omgangssyke. Jeg reiser med Anna til Oslo i kveld og satser på at formen er som normal når kurset starter i morgen. Skal bo hos søstrene mine, og mamma tar også turen inn til Oslo for å treffe oss, så det skal bli så koselig!

♥ tusen takk ♥

Før jeg tar helg vil jeg også takke dere for overveldende 39 jordbærhilsener på oppmuntringsinnlegget mitt. Jeg blir så glad for alle deres søte, rare, koselige kommentarer. Føler meg heldig som kan holde på med denne bloggen som gir meg så mye. Takk til alle dere som tar dere tid i dagen deres til å kikke inn her hos meg, og takk til alle dere som tar dere tid til å legge igjen en hilsen i ny og ne. Det betyr veldig mye for meg. Her blir det bloggfri i helga. Vi blogges igjen i neste uke. :)

Ønsker dere en strålende helg!


29 kommentarer:

Jannicke sa...

Ja, klart det er bestemor der i gyngestolen,
hihi...
Søte, myke bamser ;o)
Kos deg i helge, kjekt å høre du er bedre!!
Klem J.

Fru Fjeldhammer sa...

haha, så søt Ida er..

kos deg i oslo i helgen og godt det ikke var noe svineri!!
klem

idyll sa...

Hahaha... søte bamsen.. Synes disse innleggene er herlig lesning. Vertfall siden navnet Eline klinger velkjent:)

Ha ein god tur til Oslo og god bedring!

Jannes lille sted sa...

Å for en nydelig bamse elefant! Den var supersøt. Kunne godt tenke meg noe lignende til min lille babyspire:) Den hvite gyngestolen var flott også. Hvor har du fått tak i den?
Kos deg i helgen i Oslo!
Klem Janne.

mi-rachel sa...

seff var det elefanten:)
jeg tror heller jeg ville hatt svineinfluensa i plassen doe omganssyke. det er det verste jeg vet! :)
god tur!

mi-rachel sa...

i plasse FOR....ikke doe:)

Tino sa...

Klart at elefanten er bestemora, hehe søte bilder.
Godt at du er bedre, ha en kjempefin helg i oslo!
Klem Tino

Photo-Me-Life sa...

Har du også vært/ er syk. Jeg føler meg ikke helt bra enda jeg heller, snørra renner å jeg er ingen lekkerbisken her jeg sitter for å si det slik.

Jeg er også glad i slike søte bamser.

I dag har vi kosa oss her med røkt torsk, det er jo bare såååå godt.

Da ønsker jeg både deg og meg god bedring, det er jo helt tross alt å da må vi være i form.

Jorid + NOE Blog sa...

Så herlig bestemor :-D

Håper du får en fin helg i OslO!
klem J

Pink lady sa...

God tur til Oslo!

Stikk innom bloggen min når du er tilbake, lanserte en liten konkurranse i dag!

Klem Pink Lady

Silje Kristin sa...

Nydelig bestemor plysj elefant <3

Bra du er bedre nå! Ikke kjekt å være frisk!
Ha en super helg da :)

klem fra Silje

Bente sa...

Så fine bilder!!!

AM sa...

Et herlig innlegg! God tur til hovedstaden og ha en fin helg!

Cecilie sa...

Nydelig!

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den skjønne gyngestolen?

God helg!

Klem, cecilie

KRUSEDULL sa...

Nååå, så koselig historie! Søt hun er denne jenten din! Så bra at du ble frisk og kunne reise til Oslo! Håper du får en fin tur!

Anonym sa...

Hehe, søtt!!
Nydelig elefant, jeg har en svakhet for elefanter.. og ugler.. og ender! Men elefanter minner meg om historien om Dumbo fra da jeg var liten!

Husdraumen/Anita sa...

Haha...herleg logikk i barnesinn!
God tur til Oslo, du har ein herleg blogg som det er ei fryd å kike innom kvar dag! Keep up the good work:)

Monja sa...

hehe....søt hun er...synes foresten hun Eline har et nyyyydelig navn,min lille datter heter det,dog Emma Eline,og bruker kun Emma til det daglige...men herlig navn er det jo.God helg foresten:)klemmer

Margrethes hus og hage sa...

Haha, det var jo en selvfølgelighet at den elefanten var bestemoren. Sitter jo i gyngestolen og alt mulig ;p
Herlig!

God tur! Kos deg og nyt helgen :)

Hilsen Margrethe

the Folding chair sa...

Det var da helt logisk! <3

Den gyngestolen er så fin. Håper datteren min får den til jul ;)

Gro sa...

Søt bestemor - hihi! Klem fra Gro! Blir du med i konkurransen min, da?

Hulda sa...

Så mye koselige du viser! Skjønne kosedyr. :)

Solveig sa...

Så godt det ikke var svinepesten du fikk! Nå virker det som om du er vel på beina igjen og det er godt å høre!
Ja, små kosedyr skal man ikke undervurdere:o) Her har en DODO (lyseblå babymummie)som setter hele familiefreden i fare når han gjemmer seg i uthus, skap og trøbiler!
Ønsker deg en flott lørdagskveld.
Klem fra Solveig

Janne sa...

Så trivelig innlegg med flotte, myke bamser.. Ha en flott helg!!

prinsesselinn sa...

haha, så utrolig søtt, nydelig ,

Jeg er tante til Olivia fem år,
da hun var bare noen måneder hylte hun som besatt inne på H&M helt til jeg ga henne en liten plysj hund,
denne fikk navnet BONSO og har vært med henne hver dag siden,
det har kommet til reservebonso, ekstrabonso og babybonso,
mamma bonso er forøvrig ganske stor,
og Olivia er IKKE villig til å dele på godene.

For ordens skyld;
bare den ekte er den ekte!

For ett par helger siden spurte jeg om ikke bonso kunne sitte med meg i sofa,
men neida da svarte hun etter ett sekund betenkning at han er ALLERGISK mot tanter.. jaja,
da så ,
da er det jo ikke noe å gjøre med...
de er så søte disse småtrollene.
Måtte bare fortelle ;)

ha en nydelig søndag...

Myhome sa...

Koselig med søte, myke bamser, det er jeg også svak for:)
Godt du er frisk igjen, og håper du har hatt en flott helg i Oslo!
Ha en fin søndagskveld!
Klem Anita

karris sa...

Hei, jordbærpiken. Først må jeg bare si at jeg elsker bloggen din! Jeg er vel en av de "stille leserne", som ikke nødvendigvis kommenterer så mye, men koser meg med å lese hvert eneste innlegg. Så til spørsmålet - jeg lurte bare på om du kunne fortelle meg hvor du har kjøpt kurven på bildet, den som kosedyrene ligger i.

et kjært hjem sa...

Veldig skjønn bestemor :) Håper du hadde det fint i helgen...gleder meg til nytt innlegg fra deg :) Klem

Linda S sa...

Så koselig dette innlegget var :)