mandag 21. september 2009

Trekning hos Vibeke

Vibeke med den skjønne bloggen Duften av Erteblomster feirer nå 100 000 besøkende på bloggen sin med stor giveaway! Premiene er fra disse herlige bloggerne som vil bli presentert en etter en på Duften av Erteblomster gjennom uka. Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, så det er bare å hive seg med. :)


Unni Strand med Strand Redesign










Jeg skal nå ta opp hjørnebordet som jeg har malt og prøve meg på å sette det på plass. Malingen burde nok herde litt til, men tålmodigheten min klarer ikke mer. Jeg får heller leve uten sofabord et par dager til, bare jeg kan få opp hjørnebordet og se hvordan det blir. Gleder meg!


Ha en fortsatt god kveld!


Hva syns dere forresten om den skriftstørrelsen jeg bruker nå i forhold til den i innlegget under? Er den under slitsom å lese fordi den er mindre, eller går det greit? Setter stor pris på tilbakemelding. Jeg har jo lyst til at bloggen skal være lettlest. :)



19 kommentarer:

karris sa...

Jeg liker faktisk den minste skriften, som du har brukt til nå, best. Vet ikke hvorfor, synes bare at den er mest behagelig å lese. :)

Vibeke sa...

TUSEN TAKK SNILLE DEG! Du får uansett om du vinner eller ikke en liten premie av meg som takk :)

Jeg likte egentlig begge skriftene jeg....så jeg er jo ikke til stor hjelp egentlig! Det er som du sier viktig at de som er innom trives så det er jo fint å spørre :)

Klem

Hulda sa...

Så mye fint du har lagt ut de siste dagene, falt for den skjønne vasen din i fattigmannssølv. :) Virkelig litt av ei trekning Vibeke skal ha. Må innom og kikke. :)

Emmas Verden sa...

så spennende trekninger hos Vibeke..må ta meg en tur innom ja ;)
masse fint her hos deg..og du er hjertelig velkommen på besøk hos meg i butikken ;) masse nytt i butikken..og mer på vei!!!
klem til deg ;)
Anne***

Margrethe sa...

Flott blogg du har!
Jeg likte den store skriften best:)

Elis@beth sa...

Jeg liker best den store skriften,men det er sikkert for at jeg ikke ser så godt-hehe!

Ha en hærlig kveld!

Klem!

meaningmoon sa...

Wow litt av en trekning!
Likte den største skriften best sånn lese messig, men den minste sånn eller...hehe håper du forstod hva jeg mente, kom ikke på d rette ordet til å bekrive d...litt trøtt nå jah:)
Klem og god natt!

Villblomsten sa...

Gleder meg til å titte innom alle linkene i dette innlegget :-)

+

Synes vedlegget til din mann på listen ( i innlegget under ) var veldig bra :-)

Slappe av og nyte livet :-)

Emmas Verden sa...

ja jeg har dem i hvitt ;)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei :-)
Jeg også likte den minste skriften best :-) Men du må bestemme selv!

God natt til deg!
KLem J

Havets Datter sa...

Jeg stemmer for den største skriften! Syns det er mye mer behagelig å lese når man ikke må anstrenge seg for å se hva som står! Ser kanskje litt dårlig, men allikevel ;) Har vel egentlig ikke tenkt på dette før du byttet størrelse :P

Ha ei go natt!!

Vibeke sa...

Tusen takk for at du la meg i sidemenyen også, du er en knupp!:)

Ønsker deg en finfin dag,
morgenklem fra meg

Karna sa...

Det må jeg si var litt av en gave, spennende å se, får ta turen innom for det var flere ukjente leverandører her...

Idun // Breidablikk sa...

for en spennende trekning! *iler inn å ser*

Den største er jo desidert enklest å lese, men du har valgt en såpass lettlest font at det ikke er noe problem å lese den teksten som var satt i en mindre str..
Så du nesten bare kjenne etter og se hva du føler er mest deg.. Den minste er veldi yndig da ;)

Pink lady sa...

Jeg liker best den største skriften:)

Klem pink lady

Anne sa...

Takk for konkurransetips! Likte den store skrifta eg:) Var så lett å lese alt då syns eg:) Lukke til med bordplassering;)
Ha ein flott dag:)

Havets Datter sa...

Takk for det!Den er allerede en favoritt i stua, og familien sloss om å parkere rompa i den i ettermiddag ;) Hihi..

MiniFruen sa...

For en koseleg blogg eg nett kom innom her då! Har sett fleire som eg følgjer har lenka til din blogg, og eg har også vore innom tidlegare, men først no oppdaga eg jo at du også holde til på Sunnmøre - kor arti!
Eg kjem nok enda fleire gongar tilbake her ja:)

Ynskjer deg ei retteleg flott veke!
Klem frå Linn:)

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Hadde et lite spørsmål ang innstillinger på blogg. Ser at du har rekkefølge på kommentar, lagt inn av, etikketer osv etter innlegga i en ok rekkefølge. Men jeg får rett og slett ikke endra det hos meg. Er det noe spesielt du har gjort for at det skal bli slik?