søndag 28. november 2010

Home


Etter en lang arbeidsøkt fra fredag morgen til lørdag utpå dagen er det utrolig godt å komme hjem. Og det er så koselig å kjenne at det nye huset vårt virkelig er hjemmet vårt. 

Det er M A S S E som gjenstår av utpakking, organisering og finne de rette plassene på ting fremdeles. Og vi har innstilt oss på at sånn kommer det til å være en stund. For at vi skal overleve og ha det godt sammen i familien, så orker vi ikke å stresse med og bli ferdig med alt mulig. Litt og litt kommer ting på plass, og det er greit.

Jeg har såvidt begynt å pynte litt til advent. Det er veldig koselig, men jeg ser nå at jeg har fått større hus enn det vi har hatt før. Jeg har ikke nok julepynt! Egentlig et luksusproblem det da, for da kan jeg handle julepynt med god samvittighet. :) 
Jeg er ikke en som begynner veldig tidlig med julepyntingen. Syns det er litt av sjarmen å ta fram litt og litt pynt utover i desember, og vente en liten stund før man pynter med veldig mye rødt. (Selv om jeg imponeres av de bloggerne som har tenkt på julepynten siden sommeren, det må jeg innrømme.) 

Men litt pynt har kommet fram, og det er veldig, veldig koselig. Har ikke tatt noen bilder av det, for det er umulig å legge inn flere bilder på maskina vår. En ny mac står på ønskelista, og det er mulig at ønsket blir oppfylt før jul til og med. :) Joho!!! Jeg har en mann som forstår mine behov. Hehe.
I ettermiddag har jeg og en venninne pyntet til advent i menigheten vi går i. Det ble veldig fint, og i morgen skal jeg se om jeg får tatt noen bilder av det så jeg kan dele det med dere. Da skal jeg også legge ut bilder av tv-kroken i stua, så stikk gjerne innom igjen hvis du kan.

god natt, min skatt

2 kommentarer:

beate sa...

jeg gjør som deg... pynter litt og litt. først ut er kjøkkenet!

nydelig krans!

klem beate

Heims verden sa...

Kjempekoselige bilder:)

Gleder meg til å se bilder fra menigheten og tv-kroken:D