søndag 8. mai 2011

favorittbilde

Med dette bildet som jeg tok i fjor sommer, melder jeg meg på fotokonkurranse hos Mona Christin. Det er vanskelig å velge bare ett bilde, men dette er definitivt et av mine største favoritter. Det gir assosiasjoner til himmel, hav, sommer, fuglekvitter, smil og glede. HER kan du også melde deg på og bli med i trekningen av en fotobok.

I går hadde vi avslutningsfest for elevene, og nå har alle reist. Det er vemodig, men jeg sitter igjen med såååå mange gode minner fra dette skoleåret. De to neste ukene har jeg noen planleggingsdager, og så har jeg FERIE! Johooo! Håper jeg treffer mange av dere på Glansdagen!

god kveld i stua

5 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Så hyggelig at du vil delta. Jeg har store forventninger til denne konkurransen.

Masse lykke til.

Nok et skoleår er over. Klart det er vemodig, men det nye muligheter igjen til høsten.

Glansdagen er en dårlig dato for min del, men kanskje det kommer flere muligheter.

Klem Mona C

Hulda sa...

Skjønner godt at dette bildet er et av dine favoritter! Nydelig og sommerlig!

Eva sa...

Åhhh sommer og sol :)
Flott bilde.

Klem Eva

Home sweet home sa...

Nydelig bilde du har tatt:)
Ha en fin kveld.:)

Lisas hjem og skatter sa...

Kjempefin bilde :) lykke til i konkuransen!

klem/lisa