fredag 23. oktober 2009

Tre ting

Jeg har fått en utfordring av Bea med den skjønne bloggen Beas Verden. Og mens dere blir bedre kjent med meg får dere se bokser fra Tilda og GreenGate. :)

1. Skriv tre ting du husker som om det var i går:
♥ Da jeg gikk opp kirkegulvet som brud.
♥ Da barna mine ble født.
♥ Da jeg fikk stortåa ut av ledd en gang på stranda da jeg var liten. Tåa sto ut til siden. Måtte til legen der han dro tåa på plass igjen. Grøss!

2. Skriv tre ting du misliker:
♥ Rot.
♥ Hår i dusjsluket (jeg grøsser bare av å tenke på det!).
♥ Kompe, potetball, ball, kall det hva du vil. Kjært barn har mange navn, men dette kjære barnet kommer ikke ned i min mage. Jeg brekker meg av å spise det, det er bare IKKE godt!

3. Skriv tre ting du liker godt:
♥ Solskinn! Da blir jeg alltid så lys til sinns. :)
♥ Finne på koselige ting med familien min.
♥ God mat og god drikke i godt selskap.

4. Skriv tre blogger du besøker daglig:
♥ og mange fler...

5. Skriv ned tre sanger du hører på for tiden
(jeg nevner artister):
♥ Sangene til Sailorine (min storesøster).
♥ Melody Gardot.
♥ Donkeyboy.
...også danser jeg rundt i stua med døtrene mine og dukkene deres...

6. Skriv tre TV-programmer du følger med på:
♥ Grey´s Anatomy.
♥ 71 grader nord.
♥ Skal vi danse.

7. Skriv tre bloggvenner du vil sende denne videre til:

Ønsker dere en helg full av solskinn!


8 kommentarer:

mi-rachel sa...

kul stemme på søsteren din!!

Tino sa...

Uff det med tåen hørtes vondt ut!

Ønsker deg en riktig god helg, klem :)

M sa...

Så morsomt, gøy med disse utfordringene...blir litt kjent..
Ja ikke sant lampen var rålekker, jeg holdt på å dåne...
Har du forresten lyst til å være på bloggroll på Bloggedamer40+ bloggen...under "venner av" ?
Klem,M

Jannicke sa...

Gøy å lese om deg :o)

Og takk for koselig hilsen til meg :o)

God helg!

Klem J.

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så gøy å lese utfordringen din :-) Kumle er bare helt grøss.. enig med du ! :-p

Håper du får en flott helg! Vi har det meste klart for grunningsstrøket på veggene i morgen ;-))

Klem J

Jannes lille sted sa...

Hei:) Så gøy og lese litt om deg!! Takk for at du sendte den videre til meg, alltid morsomt! Jeg fikk denne utfordringen for en stund tilbake og tok den da, så da tror jeg at jeg lar vær å gjøre det en gang til. hehe :) Svara er ikke forandra seg så mye gitt
Ha en fin helg!
Klem Janne Merethe

Fru Fly * Heidi sa...

Denne gangen må jeg nesten legge igjen en liten hilsen når jeg er på besøk. Koselig blogg synes jeg!♥ Ønsker deg en super helg;) Heidi

et kjært hjem sa...

Takk for award kjære Hilde, kjempekoselig! Her har det vært dårlig med blogging i det siste, tia går lissom! Peter krabber, sitter og reiser seg opp...så det er litt mer hektisk her :) Det ble kjempefint på kjøkkenet ditt med nye gardiner! Ha en fin helg, veldig veldig klar for jentekveld :)Klem